Goed... het werd weer eens tijd voor een nieuw blog. De laatste echte blog die ik maakte dateert toch wel een jaar terug. Ik heb een periode van ongeveer een half jaar niet veel meer gepokerd maar sinds FTP weer terug is werd het pokervuurtje bij me toch weer aangewakkerd. Gek genoeg speel ik daar nu bijna niet maar het was de katalysator voor een nieuwe start... vooral de linking met PokerStars is fantastisch. Dit maakt het swappen met jezelf een stuk makkelijker.
Wat kun je vinden in dit blog? Geen drol eigenlijk... gewoon een paar updates zo nu en dan ... mooie brags (dus zal wel erg leeg worden) en zo min mogelijk beats en variance. Daar zijn al genoeg posts over
Daarnaast wil ik wat doelen stellen:
- Ik ga een HUD aanschaffen... niet omdat ik daar echt op zit te wachten (schijtcijfers analyseren, het maakt de pc's bagger traag en soms speel ik op een tabje of telefoon) maar omdat je ieder beetje edge die je KUNT hebben op iemand anders moet gebruiken.
- ik wil me voornamelijk blijven focussen op micro-MTT's (turbo en hyperturbo's het liefst) en op hyperturbo STT's (om mijn bankroll op pijl te houden).
- via satelites wil ik me vaker kwalificeren voor low stake MTT's zoals sunday storm etc.
O ja... en waarom de titel? Ik word nog wel eens zo genoemd in MTT's (net als fish, dork, lul, tyfuslijer etc...)
wish me luck... again!