Ga naar het forum
m4cs3th: Time For S...

Meldingen
Alles wissen

m4cs3th: Time For Some Structure!

197 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
3,478 Weergaven

Goed... het werd weer eens tijd voor een nieuw blog. De laatste echte blog die ik maakte dateert toch wel een jaar terug. Ik heb een periode van ongeveer een half jaar niet veel meer gepokerd maar sinds FTP weer terug is werd het pokervuurtje bij me toch weer aangewakkerd. Gek genoeg speel ik daar nu bijna niet maar het was de katalysator voor een nieuwe start... vooral de linking met PokerStars is fantastisch. Dit maakt het swappen met jezelf een stuk makkelijker.

Wat kun je vinden in dit blog? Geen drol eigenlijk... gewoon een paar updates zo nu en dan ... mooie brags (dus zal wel erg leeg worden) en zo min mogelijk beats en variance. Daar zijn al genoeg posts over :D

Daarnaast wil ik wat doelen stellen:

- Ik ga een HUD aanschaffen... niet omdat ik daar echt op zit te wachten (schijtcijfers analyseren, het maakt de pc's bagger traag en soms speel ik op een tabje of telefoon) maar omdat je ieder beetje edge die je KUNT hebben op iemand anders moet gebruiken.

- ik wil me voornamelijk blijven focussen op micro-MTT's (turbo en hyperturbo's het liefst) en op hyperturbo STT's (om mijn bankroll op pijl te houden).

- via satelites wil ik me vaker kwalificeren voor low stake MTT's zoals sunday storm etc.

O ja... en waarom de titel? Ik word nog wel eens zo genoemd in MTT's (net als fish, dork, lul, tyfuslijer etc...) :D wish me luck... again!

Beantwoorden
Citeren
196 reacties
luca02
Elite Grinder

Lol, afgaande op de blog titel dacht ik dat Robbie825 nu alweer terug was. :P

Succes btw! ;)

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Succes, en wb.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok... de eerste van checklist (de makkelijkste) is gedaan. Heb dan nu eindelijk een HUD... nou nog goed de cijfers leren interpreteren

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo... beetje braggen mag denk ik wel... raar gevoel overigens om zo'n mooi bedrag te winnen en toch een beetje te balen... :P

PokerStars Tournament #654115343, No Limit Hold'em
Buy-In: $5.00/$0.10 USD
1200 players
Total Prize Pool: $6000.00 USD
Tournament started 2012/12/15 19:30:00 CET [2012/12/15 13:30:00 ET]

Dear m4cs3th,

You finished the tournament in 3rd place. A USD 570.00 award has been credited to your Real Money account.

Beantwoorden
Citeren

Ik zit in elke blog zoals je ziet... :D

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

waar ie rat zegt donk denken :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

lol :) they better bewaaaaarrreeeeeee

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

PokerStars Tournament #658014016, No Limit Hold'em
Buy-In: $4.00/$0.40 USD
709 players
Total Prize Pool: $2836.00 USD
Tournament started 2012/12/17 8:30:00 CET [2012/12/17 2:30:00 ET]

Dear m4cs3th,

You finished the tournament in 4th place. A USD 215.53 award has been credited to your Real Money account.

Geen ship wederom... maar nog steeds een leuk bedragje :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben erg content met mijn HUD... ik had niet verwacht dat het me zo enorm zou helpen maar ik had het verkeerd.

Vandaag paar tafeltjes gedaan SH NLH10 om 50 dollar te clearen en even snel silver te worden voor het eind van de maand. Beiden gehaald.

Toernooien gingen echter helaas wat minder vandaag...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag een beetje een aparte dag... ik heb 410 binnengeharkt maar ongeveer 80 weggefikt in toernooien... sommigen door toch ietwat slecht spel mijnerzijds maar ook een paar flinke suckouts ontvangen door onmogelijke calls.

Al met al: winst is winst... dus eigenlijk gewoon niet ouwehoeren

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

€&#%^!!! Heb tijd geen last van tilt gehad maar vandaag was het dan zo ver... Ik ben vanaf iedere kant zo'n beetje gepakt en I did not like it... Winnings laatste toernooitje na paar dagen weg... niet serieus gevaarlijk maar toch... Wel tijd voor zelfreflectie en bezinning...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na TCOOP event 1 gisteren en mijn pokerstyle de afgelopen weken na de paar ships van december ben ik eens bij mezelf te raden gegaan: Hoe is het mogelijk dat mijn mindset zo fucked up is in de paar weken erna.

Ik ben ook eens terug gaan denken aan de periodes wanneer ik wel zaken shipte en mijn mindset wel op orde had.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet volcontinu moet pokeren maar "sporadisch" en at random. Pokeren op een moment dat ik denk: zo... en nu heb ik er even zin in... wijntje er bij... laptopje of tabje aan... en 1 of 2 toernooitjes spelen. Ik ben denk ik een speler die niet zo goed met de (mega)swings van een pokerdag om kan gaan.

Als ik at random een keer een dollar of 10 opfik of er een keer een flinkere ship mee maak dan blijf ik gemotiveerd.

Het is voor mij denk ik ook beter om niet teveel meer te reageren op het forum of om posts te lezen. Op een of andere manier zie ik aan mezelf dat het mijn mindset om zeep helpt. Mijn pokerspel wordt slechter naarmate ik meer tijd besteed op het forum. Waarom? I really don't know... ik weet alleen dat het zo is.

Ik denk dus dat ik niet veel meer zal posten... misschien zelfs niet veel meer zal lezen. Het helpt mijn mindset niet... Poker is overigens toch een beetje een solo game... op het eind moet je dezelfde spelers die je raad geven van een tafel afwerken als je ze tegen komt in een toernooi.

Well... vanaf nu zal ik minder/niet posten. Misschien een occasional brag maar that's it.

Beantwoorden
Citeren

Hoi Macseth.
Kwam je daarnet tegen in een rush rebuy.
Waar limpte je nou mee, daarnet UTG? :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

10 10 ;)... op moment dat ik topset had gehit hoopte ik je mee te krijgen :D
Nu chipleader :D

Beantwoorden
Citeren

Lekker bezig.
Ik sta zelf 11e, wat een wonder mag heten na de swings die ik gezien heb.
Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Had zelf nog maar 1.5BB een uur terug... teruggevochten ;)

Beantwoorden
Citeren

Ik sta nu op nul bb, na al een aantal maal onder de 5 bb te zijn geweest.
Jij veel succes verder!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Win net twee belangrijke flipjes na bijna dood geweest te zijn... je moet ook af en toe geluk hebben

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik begin zenuwachtig te worden nu... win net met QQ vs 88 voor 2de in stack... met nog maar 13 over. Railers: Fulltilt Poker: Toernooi 248145984

Beantwoorden
Citeren