Na enkele weekjes online pokeren met behulp van pokerstrategy dacht ik dat het maar eens tijd werd een blogje te starten.
Ik heet dus, hoe raad je het, Maarten.. 24 jaartjes oud en zit momenteel in mijn laatste jaar Toegepaste Economische Wetenschappen (slechte student, vraag maar niet verder :)). Voor ik op deze site terechtkwam speelde ik af en toe een spelletje poker voor pakweg €5, als ik nu terugkijk naar die periode dan mag ik wel stellen dat ik slecht tot zeer slecht pokerde toen.
De eerste stapjes in de donkere wereld van online pokeren waren op Titan, dit gewapend met de $50 van PS en de SSS-tool van Zeezout en Simeonez. Na pakweg een weekje (slecht) SSS'en was mijn bankroll al gekelderd tot slechts $15. Ik begon de strategie beter te volgen en af en toe wat sng's te spelen met als gevolg dat mijn bankroll toch wat begon te stijgen. Maar ik merkte al vlug dat sng's veel meer mijn ding waren en besloot dan ook niet meer te shortstacken, zeker niet op Titan. Nu zullen vele wel denken/zeggen dat mijn bankroll het niet toelaat sng's te spelen, maar tenslotte moet je ook plezier hebben in je spel... als ik shortstackte op Titan had ik dit niet, met sng's wel. Raar maar waar, met plezier spelen resulteerde zich ook in beter spel. Twee weken terug stond mijn bankroll nog op $15, nu na heel wat sng's van $1 en 2$ staat mijn bankroll op $80. Ik ga altijd voor een eerste plaats en probeer zeer tight te spelen.
Verder heb ik via een andere site $25 + $25 (moet vrijgespeeld worden) op PartyPoker, hier speel ik enkel BSS met redelijk succes, mijn bankroll daar staat momenteel op $65.. de extra $25 bonus heb ik normaal gezien één van de komende dagen vrijgespeeld.
Dus....
- BR Titan: $80
- BR PartyPoker: $65
Ik zou langs deze weg ook even iedereen willen bedanken die me rechtstreeks en onrechtstreeks helpen hier op het forum. Zeker de feedback op mijn geposte handen apprecieer ik ten zeerste.
Gr.
Maarten