Ga naar het forum
Maestrov88 blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Maestrov88 blog

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
196 Weergaven

Hallo iedereen!!

Ik ga na verschillende pogingen online gespeeld te hebben nu eindelijk eens serieus aan de gang. Dat is ook de reden dat ik een blog begin. Niet omdat het met leuk lijkt om er over te schrijven, maar meer om mezelf te verantwoorden over mijn gedrag. Dit zal ik verderop even toelichten.

Over mezelf
Ik ben Mark en 21 jaar, woonachtig in een klein dorpje/gehuchtje met zo'n 280 inwoners. Bestaat enkel uit boererijen en maisvelden. Ik studeer in Leeuwarden Financial Services Management. Kortweg financiele dienstverlening (bank en verzekering).
Ik voetbal er nog wat bij en drum af en toe ook nog. Ik heb een super leuke vriendin en ga graag met me vrienden om. Als bijbaantje heb ik sinds deze zomer iets gevonden bij een van der valk hotel. Hier werk ik in de bediening wat ik opzich nog best leuk vindt om te doen ook...

Poker!!
Ik heb enkele maanden BSS gespeeld en ben begonnen met $400 op full tilt. Dit bedrag had ik gewonnen in een goeie run in de double deuce waar ik me voor wat FTP's voor had gequalificeerd. Ik was toen 25NL gaan spelen, en niet veel later kon ik 50NL gaan doen. Hier ging ik lekker eddy steady omhoog en kon/durfte de 100NL aan.

Ik had een bankroll opgebouwd van rond de $5000 in enkele maanden tijd. Ik had best veel gegrind +/- 140.000 handjes, kwam mede door vakantie en niet al te beste instelling voor de studie...

Nu mag ik graag bier drinke (zoals zo vele) en heb ik 's met me domme kop na een avondje me hele bankroll weg geknalt om 200NL HU en 1000NL HU... dom, maar ik durf er eerlijk voor uit te komen... Dit is ook één van de grootste redene dat ik me blog begin. Puur omdat ik mezelf niet voor joker wil zetten door zulke belachelijke dingen te doen...

Doelstelling