Ga naar het forum
Maestrov88 blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Maestrov88 blog

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
196 Weergaven

Hallo iedereen!!

Ik ga na verschillende pogingen online gespeeld te hebben nu eindelijk eens serieus aan de gang. Dat is ook de reden dat ik een blog begin. Niet omdat het met leuk lijkt om er over te schrijven, maar meer om mezelf te verantwoorden over mijn gedrag. Dit zal ik verderop even toelichten.

Over mezelf
Ik ben Mark en 21 jaar, woonachtig in een klein dorpje/gehuchtje met zo'n 280 inwoners. Bestaat enkel uit boererijen en maisvelden. Ik studeer in Leeuwarden Financial Services Management. Kortweg financiele dienstverlening (bank en verzekering).
Ik voetbal er nog wat bij en drum af en toe ook nog. Ik heb een super leuke vriendin en ga graag met me vrienden om. Als bijbaantje heb ik sinds deze zomer iets gevonden bij een van der valk hotel. Hier werk ik in de bediening wat ik opzich nog best leuk vindt om te doen ook...

Poker!!
Ik heb enkele maanden BSS gespeeld en ben begonnen met $400 op full tilt. Dit bedrag had ik gewonnen in een goeie run in de double deuce waar ik me voor wat FTP's voor had gequalificeerd. Ik was toen 25NL gaan spelen, en niet veel later kon ik 50NL gaan doen. Hier ging ik lekker eddy steady omhoog en kon/durfte de 100NL aan.

Ik had een bankroll opgebouwd van rond de $5000 in enkele maanden tijd. Ik had best veel gegrind +/- 140.000 handjes, kwam mede door vakantie en niet al te beste instelling voor de studie...

Nu mag ik graag bier drinke (zoals zo vele) en heb ik 's met me domme kop na een avondje me hele bankroll weg geknalt om 200NL HU en 1000NL HU... dom, maar ik durf er eerlijk voor uit te komen... Dit is ook één van de grootste redene dat ik me blog begin. Puur omdat ik mezelf niet voor joker wil zetten door zulke belachelijke dingen te doen...

Doelstelling
Ik had gelukkig $500 overgehouden waarmee ik een frisse nieuwe start ga maken. Ik heb tot nu toe altijd zonder stats gespeeld wat voor een regular toch wat vreemd is. Eerlijk gezegd kan ik er maar niet aan wennen, maar moet het toch gaan proberen, maar ben ook van mening dat je het eigenlijks niet eens nodig hebt op de 25 en 50NL... Mijn doelstelling is om de lage limieten weer te gaan beaten. Gelukkig heb ik 27% rake back wat behoorlijk kan meewerken. Ook kan ik nog $180 vrij spelen voor de 'biggest bonus ever'. Deze zullen ook zeer van pas komen met zo'n betrekkelijk kleine bankroll.

Verplichting aan mezelf
Terug naar 10 NL bij een bankroll van >300
Niet spelen met teveel alcohol (max 4flesjes ofzo)
Strikt bankroll management! Ik ga naar 50NL met $1000
Iets meer voor school doen..

Hopelijk zullen jullie je in mijn blog interesseren, en reply's zijn altijd leuk en welkom. Ik zal jullie na iedere sessie op de hoogte houden.

7 reacties
HannesNL
Elite Grinder

Damn gast, ik wist niet dat je jezelf helemaal had opgewerkt naar $5k!

Zonde van je tiltsessie, ZONDE! Blijf van HU af, heb ik ook geleerd!

Veel succes man!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door timkroes
Damn gast, ik wist niet dat je jezelf helemaal had opgewerkt naar $5k!

Zonde van je tiltsessie, ZONDE! Blijf van HU af, heb ik ook geleerd!

Veel succes man!

ging wel lekker op 50NL, stond op bijna einde van de maand in de top 10 winners van full tilt...

Net me eerste sessie op 25NL gespeeld... schrok echt van 't niveau, is echt aanpassen... runde niet zo lekker, bijna $40 onder EV, en daar zitte 2 of 3 gekraakte AA door echt miraculeuse hande niet bij, JKo OOP in een 3bet pot bijvoorbeeld... maargoed, uiteindelijk $-66 maar had $20 vrij gespeeld dus bijna 2 BI down in 1600 handjes...

Het is echt weer aanpassen aan je limiet, ook als je een paar naar benede gaat. Morgen hoop ik overdag nog even te kunnen spelen, en daarna heb ik 't druk met werk/voetbal/vriendin etc...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vanochtend een sessie van 1300 handjes gespeeld, ging opzich wel goed, maar het is ontzettend wennen.. wel winst gedraait deze sessie 5,09/100 dus een 33 dollar erbij...

Hoop vanmiddag nog wat tijd te vinden om nog zo'n sessie te kunnen draaien... bankroll: $481

Ik speel meestal zo'n 12 tafels, ga proberen met stats te spelen volgende sessie :]

Ik moet alleen nog die HUD instellingen aanpassen, ik heb een trial van PokerTracker 3... wat is handig om erbij te hebben? en hoe pas ik die instellingen aan? ?(

Thormtos91
Oldschool Grinder

hey,

Ik speel ook BSS NL25, alleen ben er net aan begonnen. Ik neem aan dat je op Full tilt speelt?

Als je al tot NL100 bent gekomen moet het wel weer lukken toch :P

Veel succes iig

edit: er is een artikel over stats, welke er zijn en hoe je ze moet toepassen, volgens mij staat dat ergens bij no-limit

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oké bedankt, en ja... ik heb 't tot 100NL geschopt... dus hoop dat 't me nu weer gaat lukken :)

Ik speel inderdaad op full tilt, vind ik wel prettige site vooral door de rake back...

Die bonus clearen valt niet mee op 25NL... op 100NL kreeg ik ong 1 punt per 2 handen... dus had je in een sessie van 1300 hande ong $40 vrij gespeeld... nu gaat 't ietsje langzamer :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na een druk weekendje heb ik vandaag weer even tijd om te grinden... Heb me rakeback gekregen en sta nu op $538... zal straks verslag doen hoe het is gegaan

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kut spel

einde blog