Hallo poker bloggers
Dit is mijn eerste blog , en hoop dat jullie het leuk vinden of er iets aan hebben
ik zal eerst iets over mij zelf vertellen.
ik ben Sscavenger . Bij partypoker staat ik onder de naam nomily en bij pokerstars onder de naam tim wouters.
Om maar de vraag te beantwoorden ja dat is tevens ook mijn echte naam tim wouters.
Ik ben vader van een zoon van bijna 1 die gelukkig erg geintreseers is in pokerchips en pc-toetsenborden dus wie weet word dat wel de nieuwe generatie.
Teven heb ik ook een vriendin die ook erg van poker houd.
Maar om terug te komen waar het over gaat.... POKER.
Ik speel al bijna geruim een jaar online poker.
Mijn eerste site was ftp heb er even gezeten voordat ik over ging naar pokerstars.
Wat ik van poker heb geleerd ( en hoop dat ik niemand beledig op het forum ) maak niet uit wat ze je aan raden om te spelen ( en met ze bedoel ik site boeken en wie dan ook )
short stack , bigg stack , tight , agresive , loose , tight agresive , loose passive , rock . fish of calling station.
je moet spelen wat het best bij jouw past.
Zelf ben ik meer een medium stack speler aan cash games.
Ik ga het liefst met 50 bb aan tafel zitten en werk van daar verder.
soms loose soms tight tuurlijk lig het ook aan mijn spelers. als ik veel tight mensen aan tafel heb maak ik daar tuurlijk gebruik van.
Zoals in rounders word gezegd : It's immoral to let a sucker keep his money.
Maar natuurlijk blijf wel altijd bij je eigen game.
Tuurlijk zal elke pokeraar het met mij eens zijn elke dag dat je speelt leer je weer iets nieuws.
En daarom dat ik ook hier op pokerstrategie beland ben en ook deze blog begin.
Ik wil graag mijn ervaringen delen en graag ook van andere lezen.
Gewoon van wege het simpele feit,... ik wil graag beter worden en ik wil graag dat andere leren van mijn ervaring.
Ben namelijk net uit een behoorlijk bad beat streake gekomen.
Voorbeeld ik had AA hij had AK de all in action gebeurde op de flop en dit waren de kaarten AKK5K.
Dit was niet de eerste keer maar hij wat je er van leert is dta wiskey je beste vriend is ...... uhhh ik bedoel thats poker.
Wat ik er van heb geleerd is rustig blijven , deze dingen gebeuren en alles komt goed en met een of twee aanpassingen in je spel kan je nog steeds winne/in het geld komen.
En natuurlijk als een bad beat gebeurt en ik verdrietig word denk ik hier aan.
When i am feelin sad ..... Stop feeling sad ..... And be awesome instead. Treu story
Het liefst speel ik een sng 45 man.
Maar ik ben ook vaker aan de cash game's te vinden ik bedoel jullie eten toch ook niet elke dag pindakaas op je brood.
Het is nu zo rond 12 uur en ik zit weer achter een cash game.
Vriendin in bed en de kleine ligt ook in bed.
Mijn game gaat momenteel aardig goed .win net een pot met: 77
flop was 345 en de turn een A verder durfde mijn tegenstander niet te zien.
en nu verloor ik weer met tegen een 64.
Wat ik niet snap.
waarom zeggen mensen zo vaak NH.
Ze zeggen het ook tegen en 64 als die een straight met geluk hit en ik denk waarom.
De hand was niet mooi je had een goede turn of river maar er was helemaal niks mooi aan die hand.
En toch blijven mensen het zeggen.
AA is een NH
KK is een NH
2 blote vrouwen op kaarten is een VNH
Maar een kut hand spelen en met geluk winne is geen NH.
als je deze mening deelt laat het gerust weten.
Want ja misschien ligt het toch wel aan mij.
Misschien ben ik daar wel te nuchter voor.
Over nuchter gesproken ik ga zo weer eens stoppen met typen en spelen om eens een mooie dikke joint te roken.
Zal hier binnkort meer posten en ook meer poker handen en hopelijk leukere verhalen.
Greets
Sscavenger
Ps sorry voor de type fouten zal er volgende keer beter op letten