Net nieuw en nu start ik al een blog.
Waarom? Er staat zo ontzettend veel informatie op de website dat het me duizelt.
Ik snap de meeste afkortingen niet, en begrijp veel van de strategische tips niet.
Ik ben dan wel vrouw, maar niet echt heel dom, en toch.............
Dus in plaats van overal mijn (minder slimme) vragen te stellen, doe ik het maar hier in mijn eigen blog.
Het lijkt me reuze interessant om te zien in hoeverre mijn pokerspel erop vooruit gaat als ik alles meer gestructureerd aanpak.
Op dit moment blijft mijn BR ongeveer gelijk. Ik win wat, en verlies wat.
Ik speel een paar keer per week een stuk of 8 SNG voor 1,50 met 45 man (meestal 44 en 1 vrouw
)
Zolang ik deze speel, stijgt mijn bankroll. Zodra ik naar 3,50 overstap verdwijnt mijn geld als sneeuw voor de zon.
Mijn plan?
Veel lezen, kijken, vragen enz. En toepassen. En natuurlijk oefenen, oefenen en nogmaals oefenen.
Übung macht der Meister zeggen de Duitsers niet voor niets. Oftewel, oefening baart kunst.
Mijn doel?
Succesvol de overstap maken naar 7,- SNG 45 man. En vandaar kijken wat er nog meer mogelijk is.
Nu niet langer meer gekletst, maar hop aan het werk. Ik ga mijn eerste video maar eens bekijken.
Omdat ik me het spelletje tot nu toe helemaal zelf aangeleerd heb, ben ik heel benieuwd in hoeverre mijn manier van spelen overeen komt met het spel van mensen die wel verstand hebben van poker.

, K
, 2