Ga naar het forum
marks long road to ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] marks long road to poker heaven

61 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
2,690 Weergaven

hoi allemaal hier zal ik mijn updates posten en vooral hoe het gaat met mijn bankroll. Vandaag was ik van plan een coaching bij te wonen, maar omdat de coaches er niet waren en een of andere idioot die het zelf ook niet kon ging spelen ben ik maar uitgelogd. Nog even gespeeld met mijn net verkregen bankroll van $50 maar heb quitte gespeeld.

Binnenkort meer,

Greetz,
markuselitus

60 reacties

Beetje respect voor de mensen die je proberen te helpen en daar hard hun best voor doen.

verder wens ik je succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

mja het was een btje slecht geregeld weet niet of je erbij was maar de coaches waren er niet en toen ging iemand die alleen maar bigstack speelde proberen shortstack strategy te spelen en hij maakte ook fouten etc. dus we hadden er weinig aan helaas. maarja het was wel leuk daar niet van... :)

Kan een keer gebeuren wat betreft de coaching. Volgende keer weer beter.
Ik begrijp uit je posten dat je SS speelt, klopt dat?

Succes met je bankrollbuilding!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja ik speel vooral ss maar af en toe ook een keertje bigstack voor de afwisseling.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag een slechte dag gehad, ik heb eerst sss gespeeld, me wel goed aan de regels gehouden maar een paar flinke suckouts en bad beats gehad, 3 keer met JJ in mn hand (vanaf nu speel ik nooit meer met JJ :P), bankroll: $30

hoi markuselitus,

Jammer dat je wat gezakt bent, maar met $30 is er nog niks aan de hand. Gewoon de SSS blijven volgen en dan komt het wel weer goed!

Post ook wat handen zou ik zeggen. Dat is de beste manier om je spel te verbeteren.

Succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is weer eens tijd voor een update:

de stand van zaken, op pokerstars ben ik broke. geen probleem, ik had er toch maar 20 dollar opstaan voor de donkeys, kan weer een weekje of 2 vooruit met mijn winst gister.

Op mansion gaat het wel ok, heb nu een br van +-150 en maak de laatste tijd redelijk constant winst. Als ik 200 heb kan ik helemaal overstappen naar BSS, waar ik nu al wat aan het kloten mee ben. Tot nu toe gaat het redelijk goed en afgezien van een enkel keertje pech ben ik winning player op de laagste limiet. Ik ben wat handen aan het posten en mijn inschatting wordt naar mijn idee steeds beter.

Op MTT's gaat het nog steeds goed, ik denk dat ik een ITM% van 20 oid heb, kan het natuurlijk niet zeker zeggen omdat ik nog niet heel veel heb gespeeld. draai in ieder geval geen verlies, wel een paar keer pech gehad gister met oa de battle of the donkeys.

Ik probeer elke dag weer wat bij te leren. Tegenwoordig veel boeken aan het lezen, nu bezig in the theory of poker van sklansky. Erg goed boek al zeg ik het zelf.

Ook ben ik bezig wat artikelen te schrijven over MTT's, hopelijk kan ik een deal met sharp sluiten waardoor ik het nog ergens kan posten, en anders komen ze wss in het pokerlab.

Anyway, ik hoop dat ik deze stijgende lijn voort kan zetten. Zal binnenkort weer een update geven.

Groeten,
Markuselitus.

Bumperoo!

Volle bak SSSen Markus? Hoe gaat dat?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

sssen was niets voor mij, kan niet tegen de variance en tilt wat licht.
Maaaarr, ben nog steeds bezig met MTT artikelen en daarbij ben ik nu ook met bss weer de draad aan het oppakken: groot succes tot nu toe!

Met mijn overige geld ga ik een laptop kopen om uiteraard mee te pokeren.

Hoewel ik wel doorheb dat deze lijn ietwat meer geluk dan wijsheid is laat het voor mij toch wel duidelijk zien dat ik deze limiet super easy beat. 5,5PTBB/100, dus misschien iets geflatteerd, zoals boschmann zo mooi zei, maar toch duidelijke taal.

Yoghi
BlackMember

Alleen opletten dat je niet te hoog speelt net als bij hand 5500 he ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

af en toe speel ik een tafeltje nl10 om alvast beetje te wennen. speel normaal niet buiten mn bankroll hoor ;)

Schelles
Oldschool Grinder
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ai ai ai, even een slecht dagje gehad, set over set, fh tegen quads, straight tegen flush... -3BI in 100 handjes :(

bleef nog een tijdje terugkrabbelen na het verliezen van 2bi maar 50 handjes later ging ook de derde de deur uit.

Gelukkig sta ik nog wel in de plus voor deze maand, al is het toch een BB of 750 minder dan ik gehoopt had. Maargoed, c'est la vie!

En om voor mezelf nog even de psychologische klap te boven te komen hier wat over de houding van een goede speler.

Discipline
Being successful in poker is closely connected with discipline and sticking to bankroll management, time management, and detailed study of the poker theory. Discipline is also needed to control the emotions that might come up during the game.

Composure
If you learn to accept bad beats, downswings and defeats as a part of poker, you are on your way to become a good poker player. You should eliminate excessive anger, frustration and disheartenment. Learn to stay calm or at least calm down quickly.

Dilligence
If you have read all important poker books you should read them a second and a third time.

Objectivity
Being too pleased with yourself leads to stagnation. Even good players have miscellaneous leaks that need to be fixed. The ambition of becoming perfect defines the champion. PokerTracker is a useful tool if you want to detect your leaks. Objectivity also means finding out which limit suits you.

Courage
In the end, poker is a fight with winners and losers. Effective bluffs and brave value bets belong to the repertoire of an expert. Permanent fear that you might be playing against the nuts will harm your game. Anyone who is too weak-spirited will not be able to celebrate the perfect tight-aggressive style.

Spirit
You should accept fate. Only if you accept the variance of probability, you will be able to deal well with bad beats and will not be influenced in any negative way. Being a sportsman and not insulting your opponents is part of being a good overall player.

Rationality
Respect for money and the strict compliance of the bankroll management enables financial success with poker. Gamblers are economically irrational. Thus, they are our customers.

Being concentrated
Sometimes you have to make highly complex decisions. You have to be focused on your game play. Even if you have folded your starting hand, you should still observe the rest of the hand. Being focused on the game, no matter of how long you might be playing, is an important ability. If you feel uncomfortable after a while, you definitely should take a break.

Strong Nerves
If you have put lots of money into the pot, you require nerves of steel. If you actually relish tense and suspenseful situations, it is all the better.

Modesty
Many pros have one thing in common: They learned humbleness because of the many downswings they went through. In times of success, they are aware of the next downswing. If you are still new to poker, you shouldn't let yourself be blinded by success at the early stages.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gaat nog lekker, sta weer op het punt waar ik eerst onderuit ging en ben dus niet gaan tilten of iets dergelijks. op naar nl10!

HoofdVogel
Oldschool Grinder

succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

even een update:
De laatste dagen gaat het weer goed, heb weinig echt grote beats gehad en ook niet vaak een BI verloren. De donks vinden het schijnbaar leuk om mij hun geld te geven, dus daar bedank ik ze voor!

hier mijn totaaloverzicht voor juni.

DeKuip
Elite Grinder

Je runt lekker man!!
Eerst even m'n t-shirt'tje stelen met BOTD en vervolgens het team ook nog naar een 3e plaats te slepen (als ik het goed heb gezien), dan doe je toch iets goed ;)

Het is je gegund, ga zo door!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

update: AIAIAIAI tilt tilt tilt

zoals je misschien hebt kunnen ontcijferen ben ik gaan tilten, donderdagavond om precies te zijn.

Op de bewuste avond was ik net teruggekomen van vakantie en dacht ik bij mezelf: kom, laat ik nog eens even een potje poker spelen. Ik was al redelijk moe van de lange rit, en onvermijdelijk kwam daar de 2 outer van een tegenstander na een half uurtje spelen al aan. Boos omdat ik mijn BI verloren was ging ik dom spelen en dacht ik niet meer rationeel na. Uiteindelijk ben ik zelfs nog een limiet buiten mijn br gaan spelen, wat me BR ook niet echt ten goede is gekomen. Toen ik weer bijkwam zag ik tot mijn schok dat ik meer dan 1/4 van mn br had weggeblazen in +- 30 minuten. Die avond was goed verpest.

De volgende dag ben ik weer een limiet teruggegaan om mezelf weer langzaam omhoog te grinden. Ik heb nu ongeveer 1/4 van mijn verloren geld weer teruggewonnen, maar hopelijk houd ik het zo vol. Dan kan ik er mee leven.

Laat dit een les voor jullie zijn: Ga niet spelen als je eigenlijk te moe bent!
Ook al gaat het goed en heb je de laatste maanden (zoals ik) bijna alleen maar gewonnen, de kans is groot dat je dom gaat spelen of tilten.

Groeten,
Mark

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey allemaal het gaat alweer wat beter atm, krijg binnenkort iets minder tijd om te grinden ivm school, maargoed.

Voor wie leo's nummertje nog wilt hebben (pahty pokah remix)

http://www.megaupload.com/nl/?d=V9CNTJO3

Groeten!