Ga naar het forum
marks long road to ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] marks long road to poker heaven

61 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
2,692 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zeker storten maar ik heb zelf 100% bonus gedaan, en vervolgens nog 2x zoveel zonder bonus gestort, anders speel je het moeilijk vrij : ik heb zelf $500 bonus en moet daar 4k pokerroompoints voor halen (ongeveer 4/5k sp)

hier heb je 60 dagen voor

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb mn verhaaltje nog niet af of ik moet er alweer wat aan toevoegen.
Vandaag weer een paar lekkere cashes gehad bij een SH toernooi en de european daily, goed voor $1800.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gisteren best veel mtt gespeeld, helaas maar bij 2 itm, voor een break even stand (+500 -500)

hopen dat er vandaag weer wat bijkomt en op de winst van de ps league ofc.!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

laatste paar dagen niet echt wat kunnen winnen, draai een beetje verlies door de buy-ins van toernooien, maar heb een beetje ongeduldig gespeeld de laatste dagen...

even rustig aan doen de komende dagen en weer geduld terugkrijgen, zodat ik weer lekker winst kan maken.

Deze dagen worden ff relaxt en zondag naar appeltern, ff toernooitje shippen!

Succes aan de tafels allemaal!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

helaas ging appeltern niet door, en heb meteen een deel van mn winsten uitgecasht omdat ik geen zin heb om op limieten te spelen waar ik nog een te grote kans heb om verlies te draaien.

nu even de bonus op pokerroom wegspelen en daarna ga ik wss verhuizen naar full tilt om daar te bonus whoren.

Waarom blijf je niet gwn op PokerRoom om af en toe een MTT te spelen (met een deel van je roll dan)? Aangezien je daar zo lekker ging?

Of is het aanbod te klein?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zal ik ook wel blijven doen maar op het moment even een mtt pauze en cashgamen

Hey man, las je blog en ben aardig jaloers op de ships die je hebt gemaakt :) al ruim 5k binnen gesleept. Knap hoor! Ik heb het idee dat ik te snel all in ga of een te wijde range van handen speel / push.

Hoop dat ik ook nog eens zoiets kan gaan meemaken....

Interesse in 1 on 1 coaching geven voor % van de toekomstige winst? :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi camil. Ik ben geen coach, maar heb je al de artikelen gelezen die ik geschreven heb? wie weet dat je daar wat aan hebt! Anders kan je natuurlijk ook altijd je handen posten.
Groeten,
Markuselitus

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Alles gaat zijn gangetje op het moment, speel nog puntjes vrij op pokerroom en heb 2/3 voor mn bonus. Heb de laatste tijd niet echt veel MTTs gespeeld vanwege een verminderde interesse. Toch heb ik in een van de weinig wel goed gespeeld en ben ik diep gekomen, 6e van de 400 of iets dergelijks. Goed voor $500. Dat is dus lekker meegenomen!

Heb wat van mn eerdere winsten uitgecasht en ben nu nl50 aan het beaten.

Succes aan allen, maar niet tegen mij aan de tafels he he he ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

tijd lang gecashgamed, ging wel lekker maar helaas gister een zooi 2-outers tegen me. maargoed, sta nog in de plus, en nog 100 punten tot mn bonus vrijkomt. LEKKAH

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

joepie ik heb de bonus vrijgespeeld op pokerroom.com

Nu ga ik voor de bonus op full tilt poker.!

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door markuselitus
joepie ik heb de bonus vrijgespeeld op pokerroom.com

Nu ga ik voor de bonus op full tilt poker.!

Met je sterke resultaten en bijhorende midstakes heb je die bonus in No time :D

Grtz en Bon chance

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

thx! net de eerste sessie gespeeld en ging wel lekker

+80BB in 300 handjes en raak al een beetje gewend aan de software. de komende tijd ga ik mij op de SH tafels richten, ik begin met nl50, mocht ik dit crushen zonder moeite dan ga ik over op nl100. Ik hoop dat het gaat lukken en heb er wel vertrouwen in.

Tot aan de tafels!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

so far so good. nog niet echt heel veel gespeeld maar volgens mij beat ik dit limietje eazy peazy zie hier mijn graph over de vorige twee dagen (+-2k handjes)

Yoghi
BlackMember

Goede samplesize :D

Maar ben blij dat mijn vroegere teamgenoot het goed doet :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

goeeed. vandaag ging het weer lekker. het verbaasd me echt hoe slecht (naar mijn mening) het niveau op nl50 sh is op full tilt. mijn overzicht:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag op nl100sh begonnen, niet echt veel gespeeld maar ging wel lekker. Beetje gemined en fishes opgezocht en dat werkte prima.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag ben ik begonnen met een kleine tilt en downswing, dankzij onze, altijd vriendelijke (als je genoeg rake binnensleept) CM RobbieV. Hij dacht dat het wel "een goed idee" zou zijn als ik wat op everest zou gaan spelen, omdat ik dan.... rake binnen kan slepen. enfin, gestort, en 4 bi verder boos weer uitgecasht. gelukkig nl50 en niet nl100. verder nog wat gespeeld op ftp en dat ging weer lekker. Dus al met al heb ik 1.5bi verloren vandaag.

Ik heb nu een tijdje gespeeld op nl50/100 en als doelstelling voor het eind van dit jaar heb ik het halen van NL200 door goed spel.

Ik denk dat het moet lukken zonder pech en ga goed m'n best doen.
Mijn roll op FTP is nu $3k, ik wil met 5k naar nl200

Totaal deze week: +$600

Doelstelling 1/1/09: NL200SH Roll
Nodig: $2000

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Doelstelling in $ en met een tijdslimiet?

Jij zou beter moeten weten...