De laatste 2 dagen gaat het echt slecht ♠
In 800 handjes 5 BI down
Ik stop er mee voor vandaag en zal pas terug spelen als ik er terug echt zin in heb gekregen
Nu slapen want morgen school
grtz
Ik stel bij mezelf vast dat ik mensen te weinig credit geef op everest omdat ik denk dat altijd alle spelers daar fish zijn.
Ik ga dus nog even elephant vrijspelen op everest endan al mijn geld verplaatsen naar full tilt.
vanaf dan ga ik ook terug handjes posten hier op het forum want ik had hier problemen mee op everest.
Ik hoop dat ik verder aan mij spel kan werken op FTP want dat is toch wel nodig na een week slecht gespeeld te hebben
Aan je spel werken op Everest gaat toch ook denk ik, niet?
Ga je op FTP anders spelen dan?
ja ik vind dat ik anders speel op FTP
het lijkt stom maar ik heb een raar vooroordeel dat als ik op everest speel mensen echt geen credit geef
en soms is het zo dat ik tegen een fish zit, maar de laatste tijd verlies ik meer en meer gewoon simpel weg om die reden
en ik wil ook nog af en toe sit n go's spelen en die vind ik op everest slecht dus ik ga men bankroll volledig verplaatsen naar FTP of pokerstars (daar heb ik nog een kleine bonus van een paar maanden geleden open staan)
Ik heb 130$ van everest en 200$ van FTP naar mijn moneybookers account gestort.
Nu wachten tot de betaling gedaan is endan 300$ op mijn nieuw mansion account storten met de 200% bonus
gewoon de 200% bonus sprak me erg aan.
Is dit een slechte keuze?
Ik moet nog wachten tot mijn geld aangekomen is dus kan nog veranderen
Ohja en ik heb ook vandaag mijn elephant vrijgespeeld. Ik heb zin in een nieuwe start dus heb heel mijn database verwijdert en zal vandaag en morgen gebruiken om artikels+ videos te bekijken
Die bonussen op ipoker lijken me inderdaad wel interessant. Zorg gewoon dat je zeker op tijd je bonus kan vrijspelen. Heb je 60 dagen voor denk ik. Heb er wel geen flauw benul van hoe lang het zou duren om $600 vrij te spelen op een bepaald limiet ...
dat word dan idd 60 dagen goed doorgrinden
maarja dan probeer ik maar gewoon zoveel en zo goed mogelijk te spelen, meer kan ik niet doen lijkt me
en weet iemand mss wat de belangrijkste stats zijn vr in de hud?
Ik heb nooit echt met hud gespeeld in het verleden
Mijn geld is nog niet aangekomen op moneybookers (is dit normaal?) dus ik ga nog eens een sessie spelen op FTP
hopelijk gaat het goed
deze sessie een kleine BI up
Ik heb buiten een hand geen fouten gemaakt, dus ben ik nog wel tevreden over deze sessie.
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]MP1$31.92:///////;MP2 (Hero)$15.34:///////;MP3$10.29:///////;CO$3.20:///////;BU$11.21:///////;SB$4.24:///////;BB$3.35:///////;UTG1$5.55:///////;UTG2$10.30:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP2 with A:h, J:h.
3 folds, Hero raises to $0.40, MP3 calls $0.40, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.
Flop: ($0.95) 6:s, Q:h, A:s (2 players)
Hero bets $0.60, MP3 raises to $1.50, Hero calls $0.90.
Turn: ($3.95) J:d (2 players)
Hero checks, MP3 bets $2.00, Hero calls $2.00.
River: ($7.95) 2:c (2 players)
Hero checks, MP3 checks.
Final Pot: $7.95.
ik zal deze hand ook nog even in het handbeoordelings forum posten
mijn 300$ staat op mansion
ik krijg 2 maanden om een bonus van 600$ vrij te spelen dus ik zal men best mogen doen
dadelijk naar school en straks beginnen met grinden!
grtz
eerste sessie op mansion break even afgesloten.
1 goed handje gehad en voor de rest niks gehit.
nu naar de vriendin en waarschijnlijk morge avond of zondag pas volgende sessie
yoow!
en mijn downswing zet zich voort,
ondertussen al 3BI down sinds ik op mansion speel.
Maar ik krijg mijn geld er wel altijd (of meestal) in met de beste hand dus ik maak me niet echt zorgen dat ik mega leaks in men game heb.
Het zou gewoon eens fijn zijn terug wat profit te maken
Oorspronkelijk gepost door Maxke555
en mijn downswing zet zich voort,
ondertussen al 3BI down sinds ik op mansion speel.
Maar ik krijg mijn geld er wel altijd (of meestal) in met de beste hand dus ik maak me niet echt zorgen dat ik mega leaks in men game heb.
Het zou gewoon eens fijn zijn terug wat profit te maken![]()
Yeah, ik ken dat gevoel. Maar er gaat ook weer een tijd komen dat alles meezit gelukkig. Die profit komt vanzelf als je het geld goed naar het midden krijgt
Succes!
inderdaad, ik zal blij zijn als ik terug break even sta.
Gisteren kreeg ik ook de stomme ingeving om een HU sessie te spelen op NL4 --> 5$ weggedonkt
Ik ben met 300$ begonnen op mansion en daar is nu nog maar 260$ van over, tijd om terug serieus NL10 tegaan grinden en als het dan nog tegenzit even een limiet omlaag
en alweer een BI down
nu in totaal al 5BI down op een paar dagen tijd
weer pre flop all in verloren met AK tegen KT
Ik word echt constant pre flop gereraist op mansion, hmmmm
Alweer een BI down vandaag
Vaak met de beste hand pre flop all in gekomen tegen shortstacks endan toch verliezen. En 1 keer met top pair uitgekomen tegen een shortstack zijn set.
Daarna tegen dezelfde shortstack die al niet meer zo short was na zijn dubbel up door mij pre flop all in gekomen met AKs tegen zijn AA en zo weer een halve BI down, die AK hand was ik beginnen tilten dus het is tijd om te stoppen voor vandaag.
Na ongeveer 160$ omlaag tegaan met NL10 heb ik ineens weer veel zin gekregen in sitngo's
(ik weet het 1 game spelen is beter)
Maar ik heb nu eenmaal afwisseling nodig
Dus ga ik maar is een tijdje de 5$ STT's grinden.
Ik begin dus met mijn roll waar nog 350$ van over blijft op stars en zal handen blijven posten en mijn blog blijven updaten maar dan met sitngo's
zolang ik maar gemotiveerd ben is het goed lijkt me, het heeft geen zin om te blijven cashgamen als ik meer zin heb in sitngo's
dat is alleen maar slechter voor men spel vind ik
grtzz