ben 6e geworden met een wat zuure bijsmaak. Zat een tijd shortstaked en was kaartdood. Toen shovde ik KQo tegen 87s en daarna dubbelde ik nog een keer. ik zat nu op 40k en stond 4e. We zaten nog met 6 man aan tafel. Jammer genoeg kreeg ik een paar ronden geen goede kaarten en maakte 1 keer een mislukt blindsteal. Al snel zat ik op 25k. Ik zat utg2 en raisde met A8s. Iedereen folde behalve de bb die meteen shovde. De blinds waren 700/1400. Ik denk dat ik weg had moeten leggen, maar ik kreeg al zolang geen handen en besloot te calle. De bb bleek QQ te hebben. Deze keer bracht de flop geen redding en ik eindigde als 6e. Goed voot 6,5$xd.
Toch komt de groote cash telkensdichtbij. Mijn ROI in deze toernementen is ook extreem hoog. Ik eindig vaak itm of net erbuiten. Het probleem is dat ik vaan shortstaked aan de finale tafel terecht kom, en dan is het vrij lastig om in de top3 te komen.
Ik denk dat ik toch elke sessie verliezend blijf spelen, omdat ik allerlei dingen tussen door doe, zoals vandaag cashgamen en ook andere SnG's en DoN's. De SnG's kosten me vooral veel geld omdat een stack hier opbouwen moeilijker is, en een badbeat dan ook meestal fataal is. Vandaag nog geflopte straight tegen laage set, hit ie runner runner flush.
Ga me momenteel meer focussen op DoN's en mtt's. Het probleem is dat je voor mtt's gewoon weg veel tijd nodig hebt. De mtt's sng kosten me gemiddeld 2-3 uur en de gewoone mtt's nog veel langer. Daar ben je meestal pas in het geld na 3-4 uur.
Een alternatief is natuurlijk de turbo. Hier ben je meestal veel sneller klaar. Het nadeel vind ik alleen dat de geluks factor unbeatable groot wordt. De kans dat je in een uur (60) handen maar een paar goede handen krijgt is dan ook enorm. Een beetje kaartdood en je ligt eruit. Ook zijn blindsteals in de midde en latenfasen vrijwel altijd comitted.
Veel gelul en nog geen oplossing..:) Heeft iemand anders het zelfde probleem en eventuele suggesties?