Speel je zondagavond tussen 19:00 en 21:00 toevallig?
Anders zou ik je dan wel even willen railen
Ik heb daarvoor skype en mikigo nodig, klopt dit?
Speel je zondagavond tussen 19:00 en 21:00 toevallig?
Anders zou ik je dan wel even willen railen
Ik heb daarvoor skype en mikigo nodig, klopt dit?
weet niet wat ik zondagavond doe... meestal speel ik doordeweeks
miko + skyp idd nodig
na 166 handen was het dan toch de 167ste die voor problemen zorgde.
Na net met een set mijn stack te hebben verdubbeld en de vis short achterlatend kreeg ik direct AA UTG
Heerlijk. ik open weer en krijg een call van UTG+1. zoals verwacht ging de vis allin en kon ik tegen UTG+1 4-betten.
De rest ... aanschouw. Wat een vreselijke manier. maar ja.. moest een keer gebeuren.
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.30(BB) Replayer
SB ($30.54)
BB ($51.70)
Hero ($66.55)
UTG+1 ($30.13)
UTG+2 ($30)
MP1 ($23.09)
MP2 ($1.72)
CO ($15)
BTN ($17.31)
Dealt to Hero A♦ A♣
fold, Hero raises to $1.20, UTG+1 calls $1.20, fold, fold, MP2 raises to $1.72 (AI), fold, fold, fold, Hero raises to $6.81, UTG+1 calls $5.61
FLOP ($15.79) Q♣ 3♦ T♠
Hero bets $11.84, UTG+1 calls $11.84
TURN ($39.47) Q♣ 3♦ T♠ J♣
Hero bets $39.47, UTG+1 calls $11.48 (AI)
RIVER ($62.43) Q♣ 3♦ T♠ J♣ Q♠
Hero shows A♦ A♣
(Pre 76%, Flop 74.8%, Turn 3.6%)
UTG+1 shows K♦ A♠
(Pre 6%, Flop 12.5%, Turn 86.9%)
MP2 shows J♥ 3♥
(Pre 18%, Flop 12.7%, Turn 9.5%)
UTG+1 wins $59.31
Bah, lelijke turn zeg. Imo speel je hem prima, is gewoon een fishy Utg+1 speler. Hij commit zichzelf met 12,5% tegen jou hand. Jou range bestaat echt uit QQ+ hier imo. Tegen die range heeft hij slechts 11,3%... Daarnaast maakt hij preflop al een fout door jou 4bet te callen imo.
Zag het toen ik bij jou aan tafel zat, zonde man!!
Maar dit kan gebeuren, gewoon lekker doorgaan met hoe je bezig bent!
Ongelofelijk hoe hij op de flop nog kan callen. Je hebt juist en set getoond, en nu UTG dat je zomaar al je winst zit te spuwen.
Komt veel voor dat vissen hun AKo totaal overspelen, maar zo te zien dus ook nog op NL30... Wel zuur inderdaad als het in je nadeel uitpakt. Dat hij de flop callt verbaasd me helemaal niet, dat doen ze ook vaak met A hoog als ze AK hebben, blijkbaar heeft die hand iets magisch, denken ze dat ze met de hand op zichzelf al de nuts hebben. En dan met een straight-draw, tja...
Ik denk dan altijd maar dat we blij moeten zijn dat mensen zo spelen, ook al pakt het in je nadeel uit, de meeste keren zal het toch winst opleveren.
Zo, gisteravond weer live poker
Deze keer een 12 mans SH EUR25 SNG
eerste 1,5 uur 4 handjes gespeeld omdat ik simpelweg alleen maar 63o,25o, 47o, T2 etc etc bagger kreeg. Maar goed ondanks dat met mijn beginstack naar de FT.
Komt er een dronken gast links van me zitten die niet eens wist hoeveel de fiches waard waren. En alles callen.. echt 88/4 spelen of zo.
Tight is right dus ik alleen valuehanden spelen... die er de eerste 30 minuten simpelweg niet waren. Zegt die gast links van me "jullie 2 (ik en degene rechts van me) spelen helemaal geen klote"
Sja... teken om de SB vs BB te gaan spelen. 3 orbits op rij zijn blinden jatten en mijnheer zegt "wat een gezeik iedere keer allin gaan. moet morgen werken dus jullie zoeken het maar uit"
dus even wachten op een echte hand. die kwam 2 orbits later: A
9♥
allin en BAM instacall. Thank you sir! niet veel later lag ie er uit en was de bubble gebarsten.
Voor de tweede keer op rij ITM. toch nice
Deze keer kwam ik met 9BB headsup tegen een monsterstack en was het na 1 hand al meteen afgelopen.
Toch weer supergezellig
Van de week effe een avondje sweat sessie doen?
Ik kan het wel gebruiken, tweede shotje 20/30NL is helaas mislukt
vandaag mijn beest ... ehm computer ophalen
dus die heeft weer allerlei installaties nodig... maar kan tussendoor vast wel sweaten
vanavond ben ik er niet dus wellicht morgen of donderdag
Super, laat maar weten waneer het beest er klaar voor is
Ik ga morgen de coaching van gamble volgen, ik zou daarna wel tijd hebben, laat maar weten.
Wat vind jij van deze range voor 10/20NL:
UTG: 77+, AQs+, AKo
UTG+1: 66+, AJs+, AQo
MP1: 66+, AJs+, AQo+, KQs
MP2: 55+, AJs+, AJo+, JTs+, KQ
MP3: 44+, ATs+, AJo+, 89s+, KQ, KJs
CO: 22+, A2s+, A9o, 45s+, 8Ts+, 67o+, JTo+, QT+, KT+
BU: 22+, A2s+, K2s+, A2o, Q2s+, 45s+, 8Ts+, 67o+, QT+, KT+
SB: 22+, AT+, KT+, QT+, A2s+
Speelde 22-66 verliesgevend vanaf UTG en A2s tm a8s verliesgevend vanaf UTG en MP.
Gaat vandaag denk ik effe niet lukken om te sweaten, ik ben erg moe omdat ik gisteren iets te lang heb doorgespeeld, kon echt niet stoppen.
30NL was behoorlijk fishy gisteren laat
ging voor mij ook niet meer lukken dus eind goed al goed. hoop snel weer te kunnen pokeren. Nieuwe pc is echt een BEEST
he Hoedinie, volgens mij ben jij wel een HEM held, weet jij dit?
Ik krijg soms een error als ik handen view in HEM2, dan loopt ie helemaal vast, nu heb ik de error file naar HEM gestuurd en kreeg ik deze respons:
Zullen we dit even bespreken over skype als jij weet wat ze bedoelen?
Uninstall your current NetFramework version with this tool: http://videos.holdemmanager.com/dotnetfx_cleanup_tool.zip
and download the NET installer and run it
Please make sure that your windows is uptodate, all service packs and windows updates installed.
betekend dit dat ik dan bijv mn HH kwijt ben?
nee hoor, je HH staat in een database.
dus je kunt je .Net Framworks rustig de-installeren en opnieuw installeren.