Ga naar het forum
Mijn 1000 dagen pla...

Meldingen
Alles wissen

Mijn 1000 dagen plan

458 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
13 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijlpaalpost: $250 profit met 45 mans.

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod
Oldschool Grinder

Goed bezig! _cool:

SPoedig op de $7 en de $15? _evil:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

net de eerste uur hulp van solar achter de rug.
Mijn Hud wat uitgebreid en color coded. TN wat details aangepast en dan met name even over de betsizing op hogere levels.
Daarna alvast wat review in HEM en binnen 0,00005 sec was de eerste huge leak al gevonden. blindlevels 150-600 moet ik een stuk losser worden.

Gaan we aan werken! Anders kan ik niet naar de 7 en 15 natuurlijk :D

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

:pokerface:

was al leuk de eerste uurtjes. eens we die F3T/F2T (wat in mijn ogen de moeilijkste en belangrijkste fase is van een 45man) in orde krijgen, kan je zeker upmoven. voorlopig je basic openranges in die fases beetje per beetje uibreiden, algemeen plan opstellen waarom je minraised/pushed, nog even op de 3's blijven tot dat in orde is (elke aanpassing begint altijd met een downperiode tot je de aanpassingen correct maakt), en eens je ziet dat het lukt en je 10-20% roi haalt, kan je zeker upmoven.

in B4 hoedinie die plots nice profit maakt :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

de profit was er al... met 25% ROI na 600 games. Dus met jouw hulp wordt dit gewoon 30-45% :coolface:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag eens losjes proberen toe te passen wat solar zei. ben begonnen met meer suited Azen en suited connectors te openen. kwam toch verdacht vaak aan de chiplead. zelfs 1 keer 1/36 met een FT stack :)

Helaas zat de rungood niet zo mee maar wel tevreden met mijn spel.

Hopelijk deze week wat meer tijd om te grinden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We zijn weer 10 dagen verder.

Ik zit momenteel qua challenge even in een dipje. afgelopen 2 weken een kilo erbij gekomen. Toch weer aan het snoepen gegaan en het ging nog wel zo goed...

Gisteravond wel weer lekker wezen zwemmen. Eerst een uur matig intensief doorzwemmen om daarna nog even een kwartiertje er vol tegenaan te gaan met langere rustperiodes. wat baantjes 25 meter getimed en mijn beste tijd nu 17 seconden. Ging wel lekker maar mis, als beginner, de techniek dus daar kan nog een hoop af :)

Komende 10 dagen maar weer wat beter op het snoepen letten en dat valt niet mee met een vrouw die zo heerlijk kan bakken :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gister een sessie gedraaid die allerminst grappig was. suckouts, coolers het zat er allemaal in. Sinds een tijd weer eens een negatieve dag maar als ik zo mijn mede 45 man poker strategen hoor kan het erger. Zowaar ook een aantal handen die ik wilde reviewen. Het toepassen van losser worden valt nog niet mee.
Vandaag de handjes gepost, zometeen sporten en dan morgen wellicht weer lekker verder pokeren.

Met dank aan de sessie van gister nu break even over 100 games. dus we gaan lekker!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag wederom een kansloze sessie. suckouts, badbeats, ze vlogen om mijn oren. Na 25 SNGs op tilt geslagen en dus registreren gestopt. Dat hielp al voldoende om de rest nog af te maken. De resterende open SNGs nog normaal afgemaakt en het skype kanaal wat volgetetterd met de beats enzo.

nu rust. morgen hopelijk weer wat normaals. 40 buyins recht naar beneden met 3 keer 7de en 1 keer 5de...

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Schaam schaam schaam....

Lees net de laatste pagina's van je blog pas door. Ben de laatste weken gewoon veel te druk geweest :( Mijn nederige excuses!

Mooi project man!

Het motiveert me om zelf ook de draad weer eens op te pakken en wat te gaan doen aan de conditie en het gewicht. Natuurlijk, het zit je nu even tegen, maar je kunt het!

Zelf ben ik van zins om de komende weken zoveel mogelijk met mijn hengeltje de zee op te gaan zoeken (per fiets dan :P ) en enkele uurtjes te vissen. Koppie leegmaken, maaltje vangen en werken aan de conditie.

De laatste jaren heb ik het steeds verder laten verslappen en dat moet maar eens afgelopen zijn.

Verder wil ik ook meer games gaan spelen, maar dan opgenomen in een totaalpakket van werken aan de gezondheid en werken aan mijn spel. Die twee gaan heel goed samen.

Die beats zouden ze trouwens moeten verbieden, maar tja, krijg ze maar eens zover.
Ze willen gewoon niet luisteren bij die pokerrooms.

Hoop dat het je morgen beter vergaat man!

Succes in ieder geval!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dank voor de mooie woorden.

Sinds vorige week kan ik niks meer goed doen op stars. of stars kan niks goed doen bij mij, dat kan natuurlijk ook.

[imgm] [/imgm]

eerste 200 games waren van voor vorige week.
gelukkig maak ik met de hyper turbo's wel winst.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

geen idee of het door je aanpassingen komt na onze review of gewoon bad luck.
maybe both? looser spelen is obv wat moeilijker, je moet meer gevoel krijgen van de juiste timing, meer variabelen waar je rekening mee moet brengen etc. elke verandering begint vaak met een slechtere periode (adjustment time).

obv niet leuk om het te lezen, maar good luck !

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heeft vooralsnog niks te maken met de aanpassingen. waren hoofdzakelijk coolers en suckouts en aan die 2 doe je nada noppes niks.

Er zullen ongetwijfeld een aantal close calls ingezeten hebben maar daar staat tegenover dat ik ook een aantal maal van CL afzak naar shorty en weer naar CL puur door mijn lossere spel.

Kortom... we gaan de goede kant op. Heb onderhand zoveel flipjes verloren dat de statistiek weer rechtgetrokken moet worden :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo. vandaag voor de verandering eens even alleen hyper turbo $1.5 9 man gespeeld.
Op aanraden van Steambull vorige week mee begonnen als ik weinig tijd heb. Deze week lopen de 45 mans nogal slecht dus vanavond alleen hypers gespeeld. eerst 6 tafels tegelijk maar nu 9 en dat is soms best druk. wellicht later nog eens 12 proberen of zo.
Wat me opvalt als ik veel tafels speel, en waarvan ik mijn vermoeden al in de log van Gamble schreef, het is minder tiltend als je meer tafels speelt. Dus de 9 houden we erin.

even wat stats:
aantal gespeeld: 83
ROI: 21%
ITM: 39%
aantal * 1e: 19%
aantal * 2e: 10%%
aantal * 3e: 10%%

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteravond vanwege uitvallen sport de hele avond hyperturbo's kunnen knallen. met 9 tafels tegelijk schiet dat hard op. En wat blijkt? nog 10vpp en ik ben silver op stars :D Zou de eerste keer worden.
Eén probleempje.. vanavond en morgenavond afspraken en niet thuis. Ik moet toch ergens tijd vinden om die 20 hypers te spelen, zou voor november natuurlijk wel mooi zijn voor mijn fpp's...

o ja. ook nog met behoorlijk resultaat afgesloten. We naderen de 1k $1.5 hypers met een ROI van 14% en we runnen "nogal" boven EV, en dat terwijl ik het idee had dat gisteren mijn monsters continue gekraakt werden.

Ben inmiddels begonnen met een zoektocht naar een room waar de hypers aangeboden worden tussen de $1.5 en $7 omdat ik die overstap toch iets te groot vind. Zal wellicht een combinatie worden van poker770/wpt en ladbrokes of zo. Nog niet helemaal zeker.

Beantwoorden
Citeren
Champi888
PokerStrategist

45 mans op zijspoor?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Champi888
45 mans op zijspoor?

hypers zijn veel flexibeler. "even spelen" is er niet bij met 45 mans.
En er zijn momenteel zo veel regs bezig op de 45 mans dat het denk ik ook steeds moeilijker wordt om daar op hogere nivo's voor mij profit te maken.

neemt niet weg dat ik ze nog steeds zal spelen zolang ik profit maak en blijf leren

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Alle mijpalen moet je vieren:
First time!

Geen idee wat je ermee kunt maar iig meer FPP per VPP dus... :D

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

nice man :D
+ wat extra BRM boost :]

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sinds een week alleen nog maar hyperturbo's gepseeld op stars. In de eerste plaats omdat de 45 mans niet liepen en er echt veel regulars rondlopen, in de tweede plaats omdat ik toch nog wel graag zilver wilde worden op stars.

Nu ik ze een week speel zie ik veel voordelen:

• Niet veel tijd nodig om ze te kunnen spelen. Een half uurtje is genoeg om er een paar te starten
  • Mogelijkheid om push/fold spel te perfectioneren
  • sneller vpp/fpp dan de 45 mans
  • minder tiltend

En dus ging ik eens googlen om te zien wat er allemaal te lezen is over de stars hypers en kwam dit tegen:

Hyper turbo tournaments and why to stay away from them

Spoiler

Hyper turbo tournaments and why you should stay away from them is because of variance. The level of variance in a hyper turbo tournament is so high that almost the entire tournament is luck. Most players who like to gamble will play these tournaments. The truth about this type of tournament is usually about 10% of people cash in them, and you have to win about 4 or 5 races just to get to that point. Players will be playing lose and aggressive just going all-in. It is a very reckless type of tournament and one you should stay away from playing on a regular basis.

If you start to play these tournaments regularly you could lose 4 or 5 games in a matter of 20 minutes or less. If you are playing multiple hyper turbo games at once you are just asking for trouble. In this style of tournament the only move you have is all-in. With this being the only move you can go through drastic swings in your bankroll built by the poker bonus deals and possibly blow through your entire bankroll. If you are playing these tournaments the money should mean nothing to you. If you bust in 5 minutes it should be such an insignificant portion of your bankroll that you are unaffected. Also, importantly your play in other games should be unaffected. If you start to play a bunch of hyper turbo games and bust from all of them you could easily go on tilt and play a high limit buy-in game, whether it be cash or tournament, and burn through money at a faster rate. These tournaments are designed for players to burn money and go on tilt. You could play twenty of them and have zero cashes just for the simple fact that it is all luck when it comes down to it. Sure you are going all-in with big hands early on, but other people can call and get lucky or you could run in to a bigger hand. If you want to win at these games you need luck on your side and lots of it.

To stay away from this style of game is best because it involves very little actual play, and you won’t be improving your game by playing these. The goal that most online players should have is to gradually make themselves in to a better player so they can move up in limits and one day be playing at the high stakes games with the pros. That is something about poker that is unique. You can come out of nowhere and put $100 online and in 2 years be sitting up with the top professionals playing. In a sport such as football you can’t do that or any other sport around. If you eventually want to get to the top of the poker world the best way to go about it is staying away from hyper turbo tournaments. Not only to stay away from them for bankroll reasons, but to improve yourself as a player.

Met name die laatste zin: "Not only to stay away from them for bankroll reasons, but to improve yourself as a player." is wel interessant. heb er nu 1k+ gespeeld en heb 14% ROI. run behoorlijk boven EV maar om het nou slecht voor je BR te noemen. En is het werkelijk zo dat het slecht is voor je ontwikkeling? moest wel een beetje grijnzen bij dit artikel.

Gisteravond het laatste deel van mijn sessie 12 tafels tegelijk gespeeld. Ik vraag me af hoe mensen 16 tafels van dit type kunnen spelen en er dan ook nog wat naast te hebben. Ik had amper tijd voor beslissingen. Het verschil met 9 tafels was echt enorm vond ik zelf.

Beantwoorden
Citeren