Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Dat ie dan toevallig 108s heeft... Tja, dat is een cooler
Dat ie dan toevallig 108s heeft... Tja, dat is een cooler
Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Oorspronkelijk gepost door vietlam
misschien omdat hij zijn stack met 20+% kan laten stijgen als ze allemaal folden.still dont like it then
Ook al aan gedacht voor dat ik schreef waarom hij 40BB shipt,.
Je had er wel aan gedacht
?
Maar toen dacht je, ach als ik reshove is het +EV, maar ja het is wel 40BB dus ik kan hier echt niet shippen?
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
misschien omdat hij zijn stack met 20+% kan laten stijgen als ze allemaal folden.still dont like it then
?
Maar toen dacht je, ach als ik reshove is het +EV, maar ja het is wel 40BB dus ik kan hier echt niet shippen?
Dat ik het er niet mee eens ben, wil niet zeggen dat jouw play niet goed is/kan zijn.
En ik probeer/wil het gewoon begrijpen ♠_cool:
Ja en je zou je premiums denk ik nooit zo spelen toch?
Dus is je range denk ik niet supersterk in deze spot.
Is alleen denk ik wat aan de losse kant je hebt positie en ik weet gewoon dat je postflop een edge hebt in een $22.
Maar ik ben hier om een betere speler te worden , so help me
?
Dat ik het er niet mee eens ben, wil niet zeggen dat jouw play niet goed is/kan zijn.
En ik probeer/wil het gewoon begrijpen ♠_cool:Ja en je zou je premiums denk ik nooit zo spelen toch?
Dus is je range denk ik niet supersterk in deze spot.Is alleen denk ik wat aan de losse kant je hebt positie en ik weet gewoon dat je postflop een edge hebt in een $22.
Maar ik ben hier om een betere speler te worden , so help me
![]()
Voordeel is dat de spelers die die repopt wss niet in ranges denken maar in termen als : ff een flopje kijken, of: Tis geen all in hand maar je weet nooit wat de flop brengt
Ok dat snap ik, en daar heb je gelijk in. En snap dat het wel een +EV spot is.
Maar de andere kant is als ze zo slecht zijn, kan je denk ik wel spots vinden met deze stacksize en gangstahhhs skills die meer +EV zijn.
En is een flat hier bijvoorbeeld op de button totaal verkeerd? En eventueel die 38BB overhouden voor een andere spot?
Ok dat snap ik, en daar heb je gelijk in. En snap dat het wel een +EV spot is.Maar de andere kant is als ze zo slecht zijn, kan je denk ik wel spots vinden met deze stacksize en gangstahhhs skills die meer +EV zijn.
En is een flat hier bijvoorbeeld op de button totaal verkeerd? En eventueel die 38BB overhouden voor een andere spot?
ye just push it here imo
Ok dat snap ik, en daar heb je gelijk in. En snap dat het wel een +EV spot is.Maar de andere kant is als ze zo slecht zijn, kan je denk ik wel spots vinden met deze stacksize en gangstahhhs skills die meer +EV zijn.
ye just push it here imo
Ok weer een extra wapen in mijn arsenaal
shoven is best wel slecht gangstaah,, i call hier voor setmine en raise als ik swakte voel.
shoven is best wel slecht gangstaah,, i call hier voor setmine en raise als ik swakte voel.![]()
Tis geen 55 he
Btw 'swakte' really?
En Remy, kijk hoe ga jij postflop tegen 11 14k en 15k ofzo en een 5,2k pot spelen?
Ga je elke flop behalve 6xx op de flop opgeven?
En hier 4,2k pakken is enorm, en zal vaak en ècht behoorlijk vaak lukken, en dat zijn dingen wat voor edge je ook hebt, je je zelf wel redelijk voor de gek houdt als je het niet doet omdat je jezelf zo superieur vind.
edit: Je kan wel folden, zal niet terrible zijn, maar wat voor spots laat je dan nog allemaal gaan, en dan is je edge ineens niet zo groot meer als elke +EV spot niet +EV genoeg voor je is
shoven is best wel slecht gangstaah,, i call hier voor setmine en raise als ik swakte voel.![]()
En Remy, kijk hoe ga jij postflop tegen 11 14k en 15k ofzo en een 5,2k pot spelen?
En hier 4,2k pakken is enorm, en zal vaak en ècht behoorlijk vaak lukken, en dat zijn dingen wat voor edge je ook hebt, je je zelf wel redelijk voor de gek houdt als je het niet doet omdat je jezelf zo superieur vind.
edit: Je kan wel folden, zal niet terrible zijn, maar wat voor spots laat je dan nog allemaal gaan, en dan is je edge ineens niet zo groot meer als elke +EV spot niet +EV genoeg voor je is
+1
Tis geen 55 he
![]()
Btw 'swakte' really?
Ja snap het helemaal en bedankt voor de uitleg. Bay ook.
I'm motherf*cking cursed
11de
1st 3,6k 331r1a
No Limit Holdem Tournament
PokerStars
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$30+$3
Stacks:
UTG gangstahhh (153k)
CO gs08bjohnson (207k)
BTN molodnyak (148k)
SB Zenni11 (134k)
BB 061218 (154k)
Blinds: 2.5k/5k Ante 625
Pre-Flop: (11k, 5 players) gangstahhh is UTG 7♣ 7♥
gangstahhh raises to 10k, 3 folds, 061218 calls 5.2k
Flop: 8♣ 8♦ 2♥ (26k, 2 players)
061218 checks, gangstahhh bets 10.0k, 061218 calls 10.0k
Turn: K♣ (46k, 2 players)
061218 checks, gangstahhh checks
River: 8♥ (46k, 2 players)
061218 bets 15k, gangstahhh calls 15k
Final Pot: 76k
gangstahhh shows
7♣ 7♥
061218 shows a full house, Eights full of Kings
2♦ K♦
061218 wins 76k (net +40k)
gangstahhh lost 36k
No Limit Holdem Tournament
PokerStars
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$30+$3
Stacks:
UTG gangstahhh (107k)
CO gs08bjohnson (197k)
BTN molodnyak (148k)
SB Zenni11 (134k)
BB 061218 (210k)
Blinds: 2.5k/5k Ante 625
Pre-Flop: (11k, 5 players) gangstahhh is UTG K♦ A♥
gangstahhh raises to 10k, 3 folds, 061218 goes all-in 209k, gangstahhh goes all-in 96k
Flop: 3♣ 2♣ 9♥ (321k, 2 players, 2 all-in)
Turn: 7♣ (321k, 2 players, 2 all-in)
River: 3♠ (321k, 2 players, 2 all-in)
Final Pot: 321k
gangstahhh shows a pair of Threes
K♦ A♥
061218 shows two pair, Tens and Threes
10:diamond: 10:heart:
061218 wins 321k (net +111k)
gangstahhh lost 107k
hotrunner al die cashes zorgen ook voor profits right?
-4,3k laatste tijd + nog eens -1k ,
jup dat zorgt voor sicke profits
Edit: meeste horses hebben echt niet door wat voor volume er wordt gemaakt door Bay en mij enz. en dat dus als je 5k shipt het al een hoogtepunt is als ervan 1k profit is.
Nieuwe edit: dit is totaal geen aanval wou ff duidelijk maken dat als je bijv als bedrijf een omzet haalt van 20k dat dat heus niet allemaal winst voor de ondernemer is.