Ik denk zelf dat een beter begrip van variance en het spel mij less prone tot tilt maakt omdat ik het simpelweg beter begrijp. Ik merk dat de reden van mij bij tilt niet is dat ik van slechtere handen win of AA vs KK verlies preflop. Het is meer onwetendheid. Ik ben van nature iemand die alles erg graag weet en graag the ins and outs weet van een specifiek onderwerp. Als het een slechte invloed op mn spel gaat hebben is dat echter wel iets dat ik moet gaan tacklen! Thanks for the tip inderdaad!
Hopelijk kom je snel uit die downswing.
Al is het best knap dat je slecht runt nog steeds een ROI haalt van 7/8%.
Dat geeft maar aan hoe zwak de spelers zijn t.o.v. jouw.
Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
Ik denk zelf dat een beter begrip van variance en het spel mij less prone tot tilt maakt omdat ik het simpelweg beter begrijp. Ik merk dat de reden van mij bij tilt niet is dat ik van slechtere handen win of AA vs KK verlies preflop. Het is meer onwetendheid. Ik ben van nature iemand die alles erg graag weet en graag the ins and outs weet van een specifiek onderwerp. Als het een slechte invloed op mn spel gaat hebben is dat echter wel iets dat ik moet gaan tacklen! Thanks for the tip inderdaad!
mja ik zeg niet dat het bij jou zo is he maar vele spelers maken zich soms wijs dat van alles en nog wat variance is. Daarom dat ik zeg als je zeker bent dat je het er goed in hebt en dan hebben we het niet over een coinflip he
, je je niet mag blind staren op het result.
Klopt inderdaad! Alleen vind ik mezelf een dikke vis in poker en geef ik oprecht toe dat veel plays nog altijd questionable zijn! Bescheidenheid loont vind ik en interesse en leergierigheid in het spel ook
On a sidenote:

ik mag of kan hieruit aannemen dat het naast slecht spel van mijn kant uit ook gewoon ontiegelijk veel tegenslag is de afgelopen 1500 potjes? De rode lijn blijft maar stijgen en zit momenteel 80 buyins onder ev
Het positieve is echter dat ik nagenoeg break even sta de afgelopen 1100 potjes met lichte swings heen en weer! Dus heb wel degelijk winst gemaakt in VPP punten en mijn rakeback
Mijn plan nu:
- 5 dagen geen poker meer voor mij. Even kalmeren van de rollercoaster ride die poker heet en andere leuke dingen doen. Vrij nemen mag!
- Structureel 50/60 potjes per dag blijven grinden. Ik merk dat de grindmindset er goed in zit, want ben niet bang om 10-15 tafels te starten en lekker door te spelen!
- De bestelde boeken bestuderen, 15-30 minuutjes per dag (na mijn 5 pokervrije dagen)
- beseffen dat het toch echt langer dan 500 games gaat duren voordat ik een level up kan
- Foto's maken komend weekend en mijn gedachten even verzetten na deze ontiegelijke klotesessies
- Beseffen dat deze streaks nog vaker gaan komen en dat dit de reden is dat al die idioten die me met 10-5s afcallen de reden zijn dat dit spel zo profitabel is. Heerlijk dat die mensen bestaan
Heb tevens een regular van 50cent op Skype toegevoegd en hoop op paar vruchtbare gesprekken. Misschien kan hij eens meekijken en me wat speeladvies geven (of ik hem
)
Maar eerst rustig aan! Ik begrijp dat ik niet alles weet en blijf met een leergierige mindset continue mijn spel verbeteren! Verbeteren ja! fouten maken.. duh, opgeven: NEVER
Hopelijk is die 50c regular dan beter dan jouw. Anders heb je er nog weinig aan.
10-15 tafels tegelijkertijd spelen lijkt mij best veel. Zolang het niet je spel negatief beïnvloed is dat geen probleem natuurlijk. Al zou ik zelf meer voor de kwaliteit gaan dan voor de kwantiteit. Je moet wel ruimte hebben om te kunnen leren tijdens het spelen en dat het geen automatische piloot poker gaat worden.
Ik denk dat hij gelijk Is of beter. Ik doe een studiedag per week overigens, waarin ik 1 tot vier tafels speel naast de normale grind op andere dagen. Zo hou ik toch er in dat ik op dagen actief aan mijn spel werk:) goeie tip btw!
vandaag toch wat gespeeld en br gestegen naar $ 142. Bijna is het dus zover
Zal als ik de limit verslagen heb kort reflecteren op wat ik geleerd heb en nog moet gaan leren. Korte samenvatting zal ik vervolgens ook geven. Nog 20 buyins ongeveer (minder), lets do this

Even .jpg aan je plaatje toegevoegd. Dan ziet je plaatje er meteen een stuk beter uit vind ik
letterlijk en figuurlijk toch
met die dingen blijf ik gewoon kloten, de ene keer doet ie t meteen, andere keer niet. excuus
Vandaag ook nog 50 gespeeld, maar ik blijf maar break even tot licht verlies spelen.. en die EV lijn blijft maar stijgen
50 buyins onder ev nu al en wordt er een beetje flauw van! Wel maak ik mentaal progressie want voorheen zou ik nu allang op de 10$ sng gaan grinden om die upmove te forceren, maar ik moet stug volhouden en door blijven gaan. De eerste de beste upswing die ik krijg, kan ik waarschijnlijk upmoven en de bonussen komen er ook aan!! Maar vind een 1300 game dryspell wel echt een beetje teveel van het goede, maar goed je doet er toch niks tegen. Uitzitten en beseffen dat dit nog veel vaker gaat gebeuren gedurende mijn pokercarriere !
Dat zal me niks verbazen, maar wel knap dat zelfs als je zolang slecht runt toch de motivatie weet vast te houden.
vandaag was iets beter. Na een klein swingetje toch weer 12 buyins up. Gestaag gaat het goedkomen! Mijn ev lijn daalde tevens een klein beetje, maar of ik daar nu zo vrolijk van moet worden. Het geluk was dit keer eens aan mijn zijde
Dat is mooi dat je nu in de stijgende flow lijkt te komen.
Hopelijk voor jouw zal dat de hele maand zo blijven doorgaan.
Vanavond met vrienden hele nacht doorgrinden
Heb pokerstars reeds verwittigd en onze accountnamen doorgegeven zodat zij weten dat er geen softplay plaatsvind of andere grapjes!
hehehe je ziet het wel helemaal zitten he! gl al denk ik toch dat je moet opletten voor vermoeidheid als je zo lang grind.
Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
i came i saw i kicked its ass
lekker en succes nog met het grinden vannacht als je dan nu nog speelt natuurlijk
Nou heb zestig gegaan en die gast heeft geen zin meer... Dus we gaan nu feesten haha br 155 overigens