Ga naar het forum
Mijn SNG blog

Meldingen
Alles wissen

Mijn SNG blog

212 Berichten
11 Gebruikers
5 Reacties
10.9 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

merk btw wel dat HEM2 echt vaak crashed als je dik multi tabled. Hierdoor was ik sit out op een x aantal tafels waardoor ik niet elke hand optimaal kon spelen. Dit is natuurlijk best irritant en een paar SKype gesprekken hebben mij er van overtuigd dat ik niet de enige ben hierin :)

productieve targets:
- The poker mindset lezen
- Jared Tendler the mental game of poker 1,2 lezen
- The eightfold path to poker enlightment nogmaals bekijken.
- verder storten op correct SNG play :)

Beantwoorden
Citeren

Idem hier... Net nieuwe laptop en HEM2 er op... Crash bij 5 tafels. Komt volgens mij ook door het importeren van data terwijl je speelt. Heb het vannacht oude data in laten lezen zodat dat niet tijdens gamen gebeurt. Wellicht dat dat helpt?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
vandaag 65 potjes gespeeld met maar liefst... 30 eurocent winst :D :D
heb goed en fijn gespeeld en ben momenteel ook The Poker Mindset nogmaals aan het lezen :)

br: 92.75$

Wie het kleine niet eert zullen we maar denken:f_thumbsup:
De beste wensen voor 2015 en dat het een goed jaar zal worden voor je :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Er zijn nog een paar vragen:

ik heb onlangs de collin moshman video gekeken over mass multi tabling. Hierbij heeft hij het over het gebruik van hotkeys. Ik wil dit graag implenteren en heb mijn settings aangepast hieromtrent.
Alleen... ze doen het niet??? Ik druk op desbetreffende toets ( er staat een groen handje om mijn tafel en hotkeys zijn enabled) maar hoevaak ik ook druk... er gebeurd helemaal niets. Hoe kan dit en wat moet ik nu doen?

Tweede vraag: in het zelfde filmpje heeft Collin het ook over trouble handen markeren voor after game analysis.. alleen hoe doe je dit snel? Het is voor mij echt onmogelijk om elke hand handmatig te bekijken als ik aan het multitablen ben omdat dit zoo snel gaat en actie ergens anders ook vereist is. De nummers van de toernooien onthoud ik echt niet altijd dus is er een "hotkey" die meteen de desbetreffende hand opslaat en deze analyseerbaar maakt (door hem bijvoorbeeld hier in de hand converter te zetten of op weaktight)?

alvast bedankt voor het antwoord op mijn vragen :)

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Gebruik je HM2? Als dat zo is moet je even daar instellingen aanpassen. Anders zou ik het niet weten met die hotkeys.

Voor je tweede vraag. Daar gebruik ik HM2 voor. Kan ik tijdens het spelen de hand markeren en later in het mapje gemarkeerde handen de handen terugzien.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoe doe je dat markeren precies?

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

In het hudschermpje van je tafeloverzicht waar je ziet wie de laatste twee handen heeft gewonnen... Daar moet je met je rechtermuisknop op klikken en dan kan je een vinkje aangeven bij: 'for review'

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey,
bedankt voor je antwoord! Het enige probleem is dat ik dus een x aantal handelingen moet doen alvorens ik de hand kan markeren. Het liefst had ik een hotkey ofzo, aangezien ik al mijn tables stack is zodra ik klik de tafel "weg" en weet ik echt niet meer welk nummer of welke hand het was :D

Misschien dat ik dit al van te voren kan doen ofzo :)

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Dat weet ik ook niet. En ik moet toegeven dat dat inderdaad wel handig is.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog een vraag, poker strategy heeft me 100 strategy points gegeven en ik zie dat silver status voor een jaar nu tegen een gereduceerd tarief is. Kan ik hier beter mee wachten om te kopen omdat ik anders niet een vol jaar krijg of Is het zo dat als ik het koop ik een jaar extra krijg nadat mijn huidige silver status expired is?

Beantwoorden
Citeren
Nikka89
Poker Player

Je hebt in HM2 via HUD-settings ook HotKeys (onderste optie). Als je deze enabled staat hij standaard op F9 mark the currect hand for review, F8 mark the previous hand for review

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hopppaaaaaaaaaaaaa thanks :)

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

aaait lache hee!

Beantwoorden
Citeren
Nikka89
Poker Player

Good! Heb je je HotKeys verder gewoon in Stars ingesteld? Ben nieuwsgierig naar wat je instellingen zijn. Ook geen 4 tafels aan het spelen dan neem ik aan!?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Speel vijftien tot twintig op het moment, soms zeven / acht ter afwisseling maar als de hotkey werken, ga ik even twee tafels doen om te wennen en om kostbare fouten te voorkomen :)

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Die F9 werkt bij mij niet altijd... F8 is wel goed

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zie btw ook dat ie handen naar clipbaord kan kopiëren met f6 en f7! ideaal :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Blijft knap dat je zoveel tafels kunt spelen. Zou er gek van worden.
Verder heb ik al gereageerd op je hand: https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=989436#post989436

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is eigenlijk best easy als je de tafels stacked. Sommigen zijn hier echter geen fan van (in cash kan ik het me voorstellen, maar dan speel je over het algemeen ook minder tafels) en de redenatie gaat dan ongeveer als volgt:

"ik wil zien wat mijn tegenstanders doen op elk moment in de game"

Klinkt best redelijk, alleen als je 15 tables tiled en overal gaan alarmbellen af dat je aan de beurt bent, ga je je toch irriteren en rare plays maken (of sitout aan 5 tables).
Als je de tafel stacked, heb je lekker grote tafel, alle hud stats mooi en overzichtelijk en kun je rustig nadenken in een vaststaand ritme (1 2 actie 1 2 actie 1 2 actie 1 2 actie.. ow twijfel deze.. 1 2 3 actie en weer verder).
Als je hotkeys zou gebruiken, veronderstel ik dat het nog gemakkelijk zal gaan.

nieuw actiedoel:

mijn br check ik gedurende een sessie in zijn geheel niet meer en heb het op "hide balance" staan. en nu even je analyse bekijken :)

Beantwoorden
Citeren

Stack n tile zou nog beter zijn... 6 tafels die je in stacks van 4 doet. Er is software voor en volgens mij doet ook TableNinja dat...

Beantwoorden
Citeren