Net 5 consecutive SNG's gewonnen met plaats 1. Het mag ook wel weer eens ey
gewoon 20 buyins erbij
Wel nog steeds 40 buyins under ev , maar de kwartjes vallen weer eens mijn kant uit
Ben de laatste tijd de heletijd goed bezig moet ik zeggen, maar nu word ik ook eens beloond voor het goede spel
Had gewoon crapmaanden sinds januari en februari, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig volume gedraaid had door een overvloed aan werk. Dus meerdere factoren
Of ik win of verlies maakt me niks uit overigens, zolang ik maar goed speel. Heb een paar games gespeeld waarin ik redelijk beschonken was en hoewel ik vond dat ik goed speelde, is dit niet goed om te doen. Wel is het zo dat ik dan hoogstens 1 table EN dat ik echt nooit buiten mijn boekje ga wat betreft buy-in. Dus dan valt het an sich nog mee, vooral omdat ik nog steeds 160 buyins voor mijn limit heb
br weer 90+ $ de upswing is begonnen ofzo
laatste 10 games 7x 1ste, 2x 2de en 1x 7de. Natuurlijk unsustainable, maar mooi te zien dat uiteindelijk alles goed komt, mits je de juiste mindset blijft houden!
Nog maar 20 buyins onder ev! up & counting. Trots kan ik zijn op goede mindset, niet forceren en gewoon doorblijven grinden zelfs bij 44 buyin downswing

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
very nice! lijken me een super 10 games geweest te zijn![]()
+1 en dat deze upswing nog een lange periode mag duren
Ook vandaag weer vier buy ins winst, maar heb niet zoveel gespeeld. Toch lekker en de 100 wederom in zicht.
Zijn die swings btw standaard? Dat je ongeveer 22% van je br kwijt raakt? Spel wel enkel turbo dus misschien vandaar
Lijkt me niet heel raar om in de turbo's swings te hebben van zo'n 50 buy-inns en dan is 22% van je bankroll verliezen nog weinig denk ik en is BRM dus best belangrijk.
Ik ben altijd al vrij conservatief geweest met mijn BRM. Heb minimaal 100 buyins voor STT als absolute standaard
Btw, mijn kat vind poker ook leuk merk ik! Hij begon met 5 card draw:

ging toen holdem oefenen:

om me uiteindelijk headsup volledig te trashen :

nieuwe leak die ik wil fixen of meer info over will:
Spots waarmee je als niet pfa zijnde een overpair op de flop hit, bijvoorbeeld 10/10 op een 2 7 5 board (rainbow). Ik denk dat ik hier te optimistisch speel tegen bepaalde villains.
Ga ik zeker doen, hartstikke bedankt als je ze wil bekijken! Gebeurde drie keer gedurende sessie vandaag en twijfelde bij de 3de keer toch wel een beetje!
Br Is 100.42 maar had nog 102. Leuk ter info maar boeit me niet heel veel haha :))
Dat hoort er inderdaad bij. Daarvoor gebruik je ook BRM. Als je altijd omhoog zou gaan met je bankroll zou het bij wijzen van spreken niet nodig zijn. Dat geld voor cash games en bij MTT's al helemaal natuurlijk dat je swings hebt.
Volledig mee eens SDK, als het altijd goed zou gaan, zou je geeneens brm nodig hebben
Ik begrijp de swings in poker en de huge short term variance nu een stuk beter en raak niet meer in paniek als ik 15 buy ins drop. Als iemand hier nog interessante filmpjes, artikelen of boeken over heeft, hoor ik dit graag.
br nu 104.88$, 40 games gespeeld vandaag,