Goedemorgen/middag/avond,
Mijn naam is Gilbert. Ik zit (hopelijk als ik dit jaar m´n diploma haal) nog een half jaar op school waar ik mijn mbo opleiding ondernemer groothandel hoop te behalen.
Precies een jaar geleden werd ook ik gegrepen door het pokervirus. Vanaf het begin af aan heb ik altijd Texas Holdem gespeeld. Eerst telkens met vrienden op de sportclub... daar merkte ik al dat ik best een aardig talent had voor het spelletje... toen ik begon te pokeren op internet deed ik het eerst met kleine bedragen op kleine limieten. Op deze kleinere limieten behaalde ik regelmatig kleine winsten. Later ben ik op hogere limieten gaan spelen maar mede door een slecht bankrollmanagement heb ik hier veel geld verloren. Later ook weer wat teruggewonnen op deze limieten, dus over heel 2007 heb ik vooral break-even gespeeld.
Via allerlei omwentelingen kwam ik op een dag bij pokerstrategy uit. In het begin dacht ik alleen maar aan de gratis $50. Ik pikte wel wat op van de SSS, maar zelf had ik het na 2 sessies op de kleinere limieten wel weer gezien en begon met die $50 op grotere limieten te spelen. dus die $50 was ik binnen no time weer kwijt.
2 weken terug kwam ik weer op jullie site uit. Ik heb toen een beetje jullie forum doorgelezen, en dan zie je toch wel dat heel veel spelers heel veel profijt hebben van alle strategieën en hand posts die op deze site worden weergegeven. Ik heb toen opnieuw alle artikelen gelezen en heb opnieuw $50 op mijn pokeraccount gezet met als doel het bankrollmanagement strikt te volgen en heel tight te spelen volgens de regels van de SSS. En het werkte, in het begin wilde het nog niet zo lukken maar toen het eenmaal draaide op de NL10 ging ik met sprongen vooruit. Niet alleen mijn bankroll toonde en redelijke vooruitgang, maar ik kreeg ook steeds meer inzicht in het spel.
Zojuist heb ik de $100 bonus vrijgespeeld. De $50 die ik 2 weken terug op mijn account stortte is inmiddels gegroeid tot $220. Ik ga nu naar level 2 om te spelen op de NL25 tafels.
Met ingang van vandaag hou ik op dit forum mijn dagboek bij.
Mijn doelen voor de toekomst:
- constant winstgeven worden op de hogere limieten (vanaf NL1000)
- deelname aan bekende live toernooien zoals de WSOP, de WPT, en om het even dichter bij huis te zoeken de MCOP.
Mijn doelen voor deze week
- de $400 bereiken en een level omhoog naar NL50 (aangezien ik vakantie heb zal dit moeten lukken)
- de gold status bereiken
IK hou jullie op de hoogte