Wie ben ik
Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Maurits, 21 jaar en ik woon in de provincie Zuid-Holland. Momenteel zit ik in het derde jaar van de studie HBO-Recht, wat mij voorspoedig afgaat.
Poker
Ik heb weinig pokerervaring om eerlijk te zijn. Voordat ik hier terechtkwam speelde ik op PKR met play money. Je leert echter, althans naar mijn mening, weinig van het spelen met play money. Mensen gaan met Any Two Cards All-in en kennen geen waarde/gewicht toe aan hun stacks, wat overigens heel begrijpelijk is.
Verder kijk ik ook poker op de beeldbuis! Dit vind ik zeer leuk. Vooral als er 'karakters' aan tafel zitten. Waar vind je anders poker, cabaret en soap-hysterie in één programma? ♠_biggrin:
Via een mede-student ben ik op deze site terechtgekomen (TAF-bonus, graag gedaan hoor MaffiousS ♠_tongue: ). Na een aantal keren lezen van de artikelen en het bekijken van de video’s (waarvoor dank DeKuip!) heb ik de quiz succesvol gemaakt. En na een succesvolle ID-check heb ik het startkapitaal eindelijk mogen ontvangen.
Ik speel op Full Tilt Poker, gebruikmakende van de SSS-strategy op de limiet $0.02/0.05.
Ik heb ook nog een aantal doelen, namelijk:
‘Overkoepelende’ doelen: -> Geen geld bijstorten! Kortom het startkapitaal uitbouwen! -> Coaching sessies volgen, leren van het forum en handen posten -> Pokerkennis uitbouwen (o.a. middels boeken) -> Opdoen van meer live-ervaring
‘Short term’ doelen
[X] Het leren spelen op 4 tafels tegelijkertijd
[X] Silver-status bereiken middels SSS-strategy
[ ] Elephant software vrijspelen
[ ] Boek ‘The Poker Mindset’ lezen
Toekomst doelen (circa volgende zomervakantie)
[ ] Gold-status bereiken middels SSS-strategy
[ ] Verdiepen in SNG (artikelen en dergelijk)
[ ] Dan Harrington boeken lezen
[ ] SNG spelen naast SSS-strategy
[ ] In 2010 een pokertoernooitje spelen/meemaken
Wat zal je hier gaan meemaken?
Je zal onder andere frustraties mee gaan maken, maar ook bad beats, suck outs, ezelachtige acties van mij, winst en verlies situaties etc. De hele mikmak dus! ♠_cool:
Kortom, lezen!!! ♠_biggrin:
P.S. Je mag me altijd toevoegen op Skype: mwr2401