Hey,
Dit wordt de allerlaatste blog
en deze keer een stuk minder serieus. Ik was de lol in poker een beetje kwijtgeraakt ondertussen, maar mede dankzij de live games van afgelopen twee weken ben ik een aantal dingen gaan beseffen en begin ik er weer lol in te hebben.
Vanaf nu alleen nog maar poker voor de lol en de leuke competitie die erbij komt kijken. Pro ambities zijn er niet meer, ik ben daar nu eenmaal niet voor in de wieg gelegd. Het lijkt er vaak op dat ik meer lol heb in de randzaken m.b.t. poker dan het poker zelf. D.w.z. het onderlinge contact, elkaar verder helpen, de leuke events etc. Urenlang grinden en dagelijks studeren is iets wat ik even volhou en daarna is het weer over met de pret.
Back to the basics dus, weer als een hobby speler gaan spelen. Wel weer serieuzer, maar met meer lol. Ik zal me best nog weleens bezig gaan houden met verdiepen, misschien coachings (gewoon voor de fun), maar dan puur voor beginners, want gevorderd materiaal is niet aan mij besteed. Zo vind ik het leuk om wat beginnersmateriaal samen te stellen van PLO en hiermee ben ik nu ook bezig. Geen idee wanneer dat af zal zijn, maar dat spul zet ik op een aparte website met een affiliatelink van PS om mijn TAF geld wat op te krikken.
Ook qua variant ga ik me niet meer binden aan 1 variant. Ik speel wel gewoon wat ik op dat moment leuk vind.
Bankrollmanagement zal ik wel enigszins gaan toepassen. Voor cash games zal ik 3% (deviatie $2) van mijn roll hanteren met een stop loss van 3 buy-ins. SNG's en HU cash games 2% (deviatie $2) en MTT's 1% (deviatie $2).
Max 10% van mijn roll riskeren per sessie (dag).
Indien ik een week winst heb gemaakt dan mag ik met de helft hiervan gaan freewheelen.
Ik begin met $1K en heb verder geen doelen op dit gebied.