Ga naar het forum
Sharp's road to dis...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sharp's road to discipline (long road...)

29 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
2,183 Weergaven

Hey,

Dit wordt de allerlaatste blog :rolleyes: en deze keer een stuk minder serieus. Ik was de lol in poker een beetje kwijtgeraakt ondertussen, maar mede dankzij de live games van afgelopen twee weken ben ik een aantal dingen gaan beseffen en begin ik er weer lol in te hebben.

Vanaf nu alleen nog maar poker voor de lol en de leuke competitie die erbij komt kijken. Pro ambities zijn er niet meer, ik ben daar nu eenmaal niet voor in de wieg gelegd. Het lijkt er vaak op dat ik meer lol heb in de randzaken m.b.t. poker dan het poker zelf. D.w.z. het onderlinge contact, elkaar verder helpen, de leuke events etc. Urenlang grinden en dagelijks studeren is iets wat ik even volhou en daarna is het weer over met de pret.

Back to the basics dus, weer als een hobby speler gaan spelen. Wel weer serieuzer, maar met meer lol. Ik zal me best nog weleens bezig gaan houden met verdiepen, misschien coachings (gewoon voor de fun), maar dan puur voor beginners, want gevorderd materiaal is niet aan mij besteed. Zo vind ik het leuk om wat beginnersmateriaal samen te stellen van PLO en hiermee ben ik nu ook bezig. Geen idee wanneer dat af zal zijn, maar dat spul zet ik op een aparte website met een affiliatelink van PS om mijn TAF geld wat op te krikken.

Ook qua variant ga ik me niet meer binden aan 1 variant. Ik speel wel gewoon wat ik op dat moment leuk vind.

Bankrollmanagement zal ik wel enigszins gaan toepassen. Voor cash games zal ik 3% (deviatie $2) van mijn roll hanteren met een stop loss van 3 buy-ins. SNG's en HU cash games 2% (deviatie $2) en MTT's 1% (deviatie $2).
Max 10% van mijn roll riskeren per sessie (dag).

Indien ik een week winst heb gemaakt dan mag ik met de helft hiervan gaan freewheelen.

Ik begin met $1K en heb verder geen doelen op dit gebied.

28 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond een paar MTT's op het programma:

19.00 $1 Stars Donk Event PS
19.30 $11 Tilt $4K rebuy PLO
20.00 $11 Stars Daily Thirty Grand
20.00 $0 I-poker $1K Freeroll

Naast de MTT's zal ik ook nog wel het een en ander spelen denk ik en misschien ook nog de 200K Gtd wanneer ik niet moe ben.

Iemand trouwens zin in een potje NL2 op stars vanavond? Alleen met PS leden btw.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

good to have you back! _love:

Maar het is fijn dat dit je laatste blog wordt, als je steeds nieuwe opent met titels als: The fun is back; Back to the basics II, The fun is back; Back to the basics III, The fun is back; Back to the basics IV, The fun is back; Back to the basics IV, wordt het nogal onoverzichtelijk. :f_p:

maar fijn om te horen dat je het plezier toch weer terug gevonden hebt, dat is toch het belangrijkste van alles. Als je tegen je zin in zit te spelen, te leren, te analyseren etc, dan werkt het toch allemaal niet. Als je plezier hebt, dan gaat dat juist vanzelf (met enige discipline natuurlijk :) ).

ben benieuwd naar je PLO materiaal. Is het niet juist een idee om niet met je wekelijkse winst, maar met ( x-% van) je TAF geld te freewheelen?
want hoe doe je dat anders als je een week in de - draait, verreken je dat dan ook met de winst van de week erna?

Anyway, zorgen voor later (vanavond)....voor eerst veel succes en vooral veel plezier vanavond! _cool:

Hey Paul! Je bent erg actief bezig met je backingsproject! Gaat erg lekker ook, zo word ik slapend rijk :D

Maarre, je blog loopt wat achter.... Hoe staat het met de PLO-artikelen?

Ben er echt benieuwd naar!

Ciao :f_biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey,

Wilde vanavond toevallig mijn blog updaten, dus ik begin met zoeken vanaf de derde pagina en ik kan hem maar niet vinden. Staat ie gewoon op de eerste pagina. Thanks Calimero.... :P

Back to the basics dus, weer als een hobby speler gaan spelen. Wel weer serieuzer, maar met meer lol.

Hier heb ik me eigenlijk wel aardig aan gehouden. Toen het donkevent van start ging kreeg ik er weer veel lol in. Het donken heeft er tevens voor gezorgd dat ik in beide klassementen er goed voor sta. In het high klassement sta ik eerste en in het low klassement vierde. Niet slecht voor een uberdonk. :P

Bankroll management heb ik totaal niet toegepast en ik had maar 1 regel: Alles mag. :rolleyes: Ik heb van alles gespeeld op PLO gebied tot hele hoge tafels voor mijn doen en ik mag van geluk spreken dat dit goed afliep. Lady luck was me goed gezind de afgelopen tijd en ondertussen zat ik alweer met een luxeprobleem, maar hierover zo meer.

Onlangs ook een MTT backings project gestart waar ik veel lol in heb. Het is een groot project waarbij ik voor in totaal $1200 aan MTT's speel. Zelf heb ik een deel van 45% en er is dus $660 van de backers afkomstig. Een behoorlijk groot project dus en ik ben blij dat het erg goed gaat tot nu toe. De backers hebben, wat er ook gebeurt, in iedergeval 2,5x hun inleg eruit. Twee keer FT gehaald, waarvan 1x eerste, beide goed voor rond de $1500. Ik heb nog iets minder dan 2/3 te spelen, dus ik hoop dat ik er nog iets aan weet toe te voegen.

Regelmatig kreeg ik de vraag: waarom een backingsproject als je gewoon zelf de buy-ins kan betalen? Op zich een logische vraag, maar ik speel vele malen serieuzer met dit backingsproject in vergelijking van mijn eigen roll. Daarbij is het gewoon veel leuker, omdat het een hele groep aangaat. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar.

Zelf ben ik ook nog betrokken in een ander project en dat is met Caroline. Het viel me op dat zij op de goede weg was qua MTT's en toen er afgelopen zondag 40% beschikbaar was met een backdeal heb ik deze gelijk genomen. Zij wist dit toernooi al direct ITM te komen wat natuurlijk erg leuk was. Nu zijn we een nieuw project gestart waarbij we beide $300 hebben ingelegd. Zij speelt allemaal satellites en van de tokens speelt ze de wat grotere toernooien. Ze is direct gigantisch goed van start gegaan en ik denk dat we nog heel veel van haar gaan horen.

Hoe staat het met de PLO-artikelen?

Ik heb heeeeel veel notities gemaakt en ik heb er nog veel meer studie uren op zitten. Deze converteren naar artikelen heb ik nog niet echt gedaan op een paar na.

Op dit moment ben ik bezig met een PLO boek van meer dan 500 pagina's en daar staat giga veel nuttige info in. Een paar keer doorlezen is niet genoeg vrees ik.

Vanavond schrijf ik ff een post met wat nieuwe plannen omtrent PLO. Een groot deel van mijn luckboxgeld heb ik uitgecasht en het zal een leuke vakantie worden volgende week. :D Met het overige geld wil ik een sort of PLO shortstack strategie gaan spelen. Dit is gewoon naast het MTT backingsproject.

Zo, dit was ff een lange update, maar komt er in het kort op neer dat ik het plezier weer helemaal terug heb gevonden, mijn luckboxskills ook :D en over de resultaten mag ik ook niet klagen. Hopelijk blijven de pokergoden me gunstig gezind. :P

Je bent goed bezig hoor Sharp! :D

PLO artikelen, hmm, interessant. Ben benieuwd hoe die zullen worden. Ik zou ook graag materiaal willen maken zelf, maar voor SSS en FL is dat er al behoorlijk veel :P Dus iets 'nieuws' kan ik dan niet echt meer maken he ;)

Even over het boek. Ga je dingen uit het boek gebruiken voor je artikelen enzo? Hoe zit dat qua copyright en dergelijke? Ik was eerst van plan een video te maken over de belangrijkste dingen omtrend Poker Mindset (uiteraard naar aanleiding van het gelijknamige boek) maar dat zal voor problemen zorgen ben ik bang. Zou een samenvatting maken wel mogen? Weet jij daar iets van?

Ik ben benieuwd naar je werk, en het resultaat van de 'vele notities en de nog veel meer studie uren' ;)

Succes ook met je MTT project! Gaat lekker zo te zien!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ga je dingen uit het boek gebruiken voor je artikelen enzo? Hoe zit dat qua copyright en dergelijke?

Ik gebruik niks letterlijk een uit een boek. De notities die ik maak is om de hoeveelheid stof beter op te nemen. Het grappige is overigens dat heel veel auteurs anders denken over hetzelfde onderwerp. Bepaalde dingen komen altijd overeen en dan zou iedereen copyright problemen hebben. Een full house is bij elke theorie een goede hand. :D

Zelf schrijf ik altijd zonder enige notities en/of boeken ernaast. Op deze manier is gebleken dat het echt mijn stof is, op mijn manier uitgelegd. Daarbij ben ik niet iemand die wil schrijven van 'je moet het zo en zo doen", maar liever verschillende factoren behandelen en dat de spelers zelf leert redeneren.

Maargoed, ik heb alleen nog maar een aantal artikelen geschreven over algemene zaken zoals variance, BRM etc en ik wil me eerst verder verdiepen in PLO alvorens ik echt met de strategische kant begin.

Er valt nog meer dan genoeg te leren om zelf een completer beeld te krijgen en mede daarom begin ik nu met een andere challenge.

Ik ga een sort of PLO shortstack strategie spelen. Dat wil zeggen dat ik met de minimale buy-in inkoop en daarvan het beste probeer te maken. :P

Er zijn twee hoofdredenen waarom ik dit ga doen:

1. Ik kan het na de afgelopen periode maar niet laten om hogere limieten op te zoeken. Tot nu toe is dat goed gegaan, maar dat gaat een keer fout. Op zich speel ik nu met pure winst, maar dan nog is het zonde om flink de mist in te gaan. Ik vermoed namelijk ook dat ik enorm ga tilten wanneer ik nu een aantal buy-ins achter elkaar verlies op een te hoge limiet. :D Op deze manier kan ik toch op deze limieten blijven spelen zonder echt idioot te doen.

2. Ik heb al behoorlijk wat geleerd van PLO, maar iets waarvan mijn kennis echt te weinig is, is equity percentages van vooral preflop, maar ook postflop. Ik doe veel te weinig met propokertools en dat gaat een keer opbreken. Wanneer je als shortstack begint dan heb je niet zoveel meer te maken met moves etc en dan speelt equity een veel grotere rol. Ik wil hiermee dus mijn kennis gaan vergroten van equity en de invloed van stacksizes, wat ook erg belangrijk is bij PLO.

Een paar regels:

1.Ik hanteer een BRM waarbij ik een limiet omhoog kan bij 75 buy ins en een limiet terug moet wanneer ik nog maar 70 buy-ins heb van mijn huidige limiet.

2.Ik hanteer een stop loss van 4 buy-ins. Wanneer ik 4 of meer buy-ins verlies dan is het de bedoeling dat ik de sessie afbreek. :rolleyes:

3.Elke sessie zal ik nakijken met de replayer van HEM en ik zal minsten 3 handen posten in deze thread. Daarnaast al ik wat extra berekeningen maken met propokertools.

4.Alleen spelen wanneer ik er echt zin in heb en wanneer ik lekker in m'n vel zit. Dit punt heb ik in vergelijking met het verleden al een heel stuk verbeterd en dat heb ik kunnen merken in mijn spel, dus deze staat ook hoog in het prioriteitenlijstje. :P

Het zal geen standaard shortstack strategie worden, want ik rebuy bijv. pas wanneer ik op een tafel broke ben. Daarnaast heb ik geen maximum waarbij ik van tafel moet. Dit kan een valkuil zijn, maar juist bigstacked voel ik me wel in mijn element en zo hou ik de kans om ook bigstacked te kunnen spelen op deze limieten. Dit mag misschien theoretisch niet heel erg juist lijken, maar ik zie in de praktijk wel hoe dat uitpakt.

Ik begin deze leerschool op PLO400, mijn favo limiet. :D

iamthedanger
BlackMember

Paul, pm op skaiiiiiiiip!

NietzscheF
PokerStrategist

Im trying it 2, beetje plo short stack grinden. Leuke blog! Wat speel je, als je plo speelt?

Zelf speel ik 1/2 met een buy in van 30 BB (60 us) dubbelt gewoon veel lekkerder en ik heb iets meer FE. Ik heb min of meer de regel van double the double voordat ik van tafel stap, afhankelijk van het niveau en de overige stack sizes. Tot nu toe slechts een ziekelijke im 2 hot and suck you out, 61 handen, 1100 us up.

Ik zal je echter wel ontwijken:)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat speel je, als je plo speelt?

Ik ga PLO400 shortstack spelen waarvoor ik dan meer dan 100 BI heb. Dit zal dus meer een experiment zijn en een oefening m.b.t. preflop equity en stacksize ratio etc.

Daarnaast zal ik PLO100 SH gaan spelen ook met 100 BI. Hiervan zal ik af en toe wat vids maken, handen posten etc.

Je hoeft me btw niet te ontwijken aan de PLO tafels hoor, want mijn kennis mag nog behoorlijk wat opgekrikt worden. :D

Ook heb ik nog het MTT backingsproject lopen waarmee ik dan PLO MTT's speel.

Helemaal into PLO zeg maar. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb eigenlijk de afgelopen dagen niet meer gespeeld na de twee MTT ships en een korte verliesgevende cash tafel sessie. Ik had namelijk ff een paar dagen samen met mijn vrouw vakantie zonder de kids. Mede dankzij mij goede run is het een hele leuke vakantie geweest. :D

Deze pauze is ook weer ff goed geweest om met beide voeten op de grond te blijven staan op pokergebied. Ik had de afgelopen weken zoveel gewonnen voor mijn doen dat ik de waarde van het geld niet helemaal meer besefte... Dit heeft gelukkig geen rampzalige gevolgen gehad, maar als een verlies sessie van $1,5K je niks meer doet, omdat je vele malen meer heb gewonnen dan is dat toch geen goed teken... :rolleyes:

Om nu alles uit te cashen op 1 of 3K na vond ik een beetje te ver gaan, maar mijn roll had ondertussen al lang mijn pokervaardigheden overschreden. :D

Ik heb nu 200 buy-ins overgelaten voor shortstacking PLO200 en met deze roll zal ik niet raar gaan doen. Het oorspronkelijke plan was om op PLO400 te beginnen, maar ik zal me eerst maar eens gaan concentreren op beter worden en dan kan ik altijd nog een stapje omhoog doen.
Naast mijn serieuze roll heb ik uiteraard nog wat freewheel geld achtergelaten, mocht de nood echt hoog worden. :D Dit geld beschouw ik echter wel als kwijt.
Ik heb tevens een leuk bedrag uitgecasht voor vakantie en andere dingen en het verdiende geld van mijn MTT project ga ik ook uitcashen als deze afgelopen is.

Ik was overigens hard op weg om platinum te worden, maar ik heb besloten om dit doel net voor de finish af te kappen. Spelen voor bonussen/statussen is me zeer zelden goed afgegaan en de meeste PLO content is toch Gold op PS.

Eerst wil ik me volledig richten op het MTT project en daarna zal ik gaan beginnen met het shortstacken. In de tussentijd ben ik heel veel PLO boeken aan het lezen, PLO forums aan het afstruinen etc. en daar ben ik ook nog wel ff zoet mee. Als ik weer ga spelen dan zal ik overigens maar 1/2 tafels tegelijk spelen met als hoofddoel om alle opgedane theorie in de praktijk te kunnen verwerken.

Van mij dus waarschijnlijk de komende tijd geen spannende gebeurtenissen meer op het gebied van shotjes, maar eerder serieuze analyses etc. ;)

"Klein" detail nog: Morgen kap ik met roken. :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Van mij dus waarschijnlijk de komende tijd geen spannende gebeurtenissen meer op het gebied van shotjes, maar eerder serieuze analyses etc.

FAIL

"Klein" detail nog: Morgen kap ik met roken.

BIG FAIL... :rolleyes:

Hmm, van deze plannen is dus niet veel terecht gekomen, maar we gaan vrolijk verder met deze blog. Had immers beloofd dat het de laatste zou zijn. :D

Het enige wat ik wel heb gedaan is veel gestudeerd en zelfs een aantal artikelen geschreven en voorbereiding etc gedaan. Om er uiteindelijk dus helemaal niks mee te doen..... :P Vraag me af hoeveel er nog is blijven hangen.

Ik was ff helemaal pokermoe en heb lange tijd ook geen zin gehad om te spelen. De keren dat ik even speelde ging het ook niet goed, maar dit waren gelukkig wel kleine bedragen. Van mijn goede run heb ik een deel opgenomen en een deel gestort bij een Forex broker. Vorig jaar was ik al bezig met het studeren van Forex, maar dit was door poker ff aan de kant gezet.

Ik heb dit echter weer opgepakt en heb de afgelopen maanden veel gestudeerd en geleerd. Ik ben nog steeds bezig hiermee en ben zojuist een extra studie begonnen die nog wel 2-3 maanden in beslag gaat nemen. Daarnaast ben ik bezig met een review site etc, dus genoeg te doen.

Qua poker begon het weer een beetje te kriebelen, maar ik had echt geen idee wat ik wilde spelen, totdat er Rush Poker kwam.. :D

Hele serieuze plannen heb ik verder niet. Het lijkt me gewoon een hele leuke vorm van poker en ik wil tevens wat oefeningen voor het traden implementeren.

Door Forex ben ik wel wat serieuzer geworden en die idiote shots zie ik nu niet meer zitten. Het heeft altijd goed gewerkt, maar ik denk dat ik nu niet meer zo vrijuit zou kunnen spelen. Agressief BRM ok, maar je hebt agressief en.... de donk_80 manier zeg maar.

Het plan is erg simpel. Ik speel per sessie(dag) max. met 2 buy-ins. Geen rebuy's, op is op. Wanneer ik 4 BI winst sta dan is het direct kappen. Bij geen van beide zal ik 45 min. spelen en dan zien waar de teller staat.

Ik hanteer hiervoor een 20 BI BRM, waardoor ik dus per sessie max. 10% van mijn account riskeer. Dit lijkt super agro, maar dit valt op zich mee aangezien ik een stop loss van 2 BI hanteer en er tevens mijn strategie op wil gaan aanpassen. Verder is het puur een hobby, dus hoeft een 30-50 BI BRM niet zo voor mij.

Mijn speelstrategie zal niet echt optimaal zijn aangezien het een sort of hit en run systeem is. Coin flips van 51-49 heb ik liever niet. Ik ben van plan om small ball te spelen en dan hopen op actie wanneer ik er erg goed voorsta. Of dit in de praktijk gaat werken, geen idee, maar dat is het plan. :D
Daarnaast is het niet rebuyen aan de tafel niet bepaald plus EV als je dat doorrekent, maar dat neem ik op de koop toe aangezien mijn risk management hierdoor gewoon erg simpel is.

In deze blog ga ik puur de resultaten bijhouden en kijken of ik me aan mijn eigen regels kan houden. Is normaal niet het geval, maar eens moet de eerste keer zijn. ;)

Anyway, vanavond de eerste sessie en heb er zin.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes!

Zelfs ik begin cashgamen nu leuk te vinden met RP

Tijd voor een RP-tool _biggrin:

DukeFreedom
BlackMember

Leuk dat je met Forex bezig gaat.. Dat staat ook al 1.5 jaar op mijn to-do lijstje.. ;) Maar ja momenteel (te) veel met poker/studie bezig. Denk dat als je goed wil worden in Forex handel je het wel vrij serieus elke dag bij moet houden trouwens. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Denk dat als je goed wil worden in Forex handel je het wel vrij serieus elke dag bij moet houden trouwens.

Ja, er zit aardig wat tijd in en dan vooral in de basis en een systeem eigen maken. Daarna valt het in principe nog mee, maar eer dat je daar bent... :D

Zelfs ik begin cashgamen nu leuk te vinden met RP

Het ultieme bewijs dat Rush Poker revolutionair is. :D

Ik ga zo mijn eerste sessie RP spelen en wellicht nog wat multitable SNG's. Is lang geleden, dus heb weer frisse zin. Ik update vanavond na de sessie nog wel ff.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ok, ff short update; dat Rush Poker wordt hem niet met PLO. :D

Ben nu ff van alles aan het uitproberen en maak morgen wel ff een nieuw plan...

Edit Update: Rush Poker is echt sick... Op NL100 binnen heel korte tijd 6 BI gewonnen. :D Ben maar van de tafel afgegaan voordat ik iemand anders met 7BI tegenkom en in 1 keer heel mijn stack weg is... :P

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D :D:D:D:D:D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hey Z, kom ff op skype als je wil. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pff eerste sessie zit erop en ben een beetje brak nu. Lang geleden dat ik om 4 uur nog wakker was. :D

De bedoeling was om PLO Rush Poker te spelen, maar dit liep uiteraard weer anders. Ik heb het wel even gespeeld, maar had er weinig lol in en dat kwam niet door de 3 BI die ik verloor ;). Toen maar een tafeltje NL100 RP geopend en binnen ongeveer 15 min stond ik 6 BI winst. Vervolgens van de tafel afgegaan en mezelf een BI getrakteerd van de Sunday Million.

Naast de SM weer 1 tafel NL50 RP geopend. Ik had al mijn stats verwijderd, want ik ga voortaan deze spelen en maar 1 tafel aangezien het anders echt te veel wordt.. Wel bijna dezelfde regels; 2 BI stop loss en stoppen bij 2 BI winst.

Ook op NL50 ging het aardig en na 45 min had ik 2 BI winst. Toen direct van de tafel afgegaan.

Ondertussen kreeg ik geen enkele hand in 2 uur bij de SM en ik begin me een "beetje" te vervelen. Toch maar een NL10 RP geopend om geduldig te blijven in de Million. Dat ging lange tijd goed en ik raakte bij de laatste 1260 deelnemers en dus ITM.

Ik zat alweer 2 uur te spelen op de NL10 RP tafel en na 2 uur had ik maar liefst $2 winst! :D

Verder vrij steady gespeeld in de SM en heel rustig voor mijn doen (dankzij die RP tafel). Zeezout was ondertussen ook komen railen en toen zagen we dat PokerNoob van Team PokerStrategy aan mijn tafel zat. Hoogtepunt van de avond/nacht was dan ook dat ik hem uit de Million gooide. :D Ok, met KK tegen 88 is dat niet moeilijk, maar het gaat om het idee. :P

Voor het plakboek :P:

http://www.holdemmanager.net
NL Holdem $6,000(BB) Replayer Game#38683737742

PanchoSuper ($285,602)
PokerNoob999 ($65,982)
respecttenni ($244,521)
RedPantRed ($92,156)
Sharp_80 ($110,062)
HesBluffingx ($185,493)
hawk1139 ($15,588)
solok655 ($188,190)

respecttenni antes $600
RedPantRed antes $600
Sharp_80 antes $600
HesBluffingx antes $600
hawk1139 antes $600
solok655 antes $600
PanchoSuper antes $600
PokerNoob999 antes $600
PanchoSuper posts (SB) $3,000
PokerNoob999 posts (BB) $6,000

Dealt to Sharp_80 Kd Kc
fold, fold,
Sharp_80 raises to $15,000
fold, fold, fold, fold,
PokerNoob999 raises to $65,382 (AI)
Sharp_80 calls $50,382
FLOP ($138,564) 2d 2s 7s
TURN ($138,564) 2d 2s 7s Th
RIVER ($138,564) 2d 2s 7s Th 3s
Sharp_80 shows Kd Kc
(Pre 82%, Flop 91.6%, Turn 95.5%)

PokerNoob999 shows 8c 8h
(Pre 18%, Flop 8.4%, Turn 4.5%)

Sharp_80 wins $138,564

Echter kort daarna was ik blijkbaar iets te enthousiast na een onnodig verloren pot restealde ik met AT en werd gecalled door AK. Alsof het nog niet genoeg was verloor ik ook nog eens met K9 tegen K8 en zo was ik opeens shortstacked. Uiteindelijk gepusht met 66 en werd gecalled door AJ. Een sarcastische A op de river betekende echter exit. Wel 485e geworden van de 8700 deelnemers, dus dat is op zich wel een mooie prestatie.

Ook op NL10 RP begon het te draaien en aan het einde was mijn stack vervijfvoudigd. :P

Al met al een mooie avond gehad en in totaal net geen $1K gewonnen. De eerstvolgende sessie is echter gewoon weer op NL50 Rush Poker en dan zien we wel hoe het gaat.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ja, was jammer dat je ineens zo terugviel.

Er had zeker meer ingezeten, maar ik vond je spel degelijker dan ooit :D

GG