Hey iedereen,
Ik ben al een tijdje lid en een aardig actief lid. sinds vandaag 27 jaren jong en net getrouwd. :f_love:. Daarnaast ben ik full time assistent accountant en 1 avond in de week ben ik voor belasting consulent aan het studeren.
Ik ben tijdens mijn studie Bedrijfseconomie aan het pokeren geslagen en daar door 0 kunde en onwetendheid nooit verder gekomen. in 2009 kwam ik via een forum hier terecht en ben ik flink aan het leren geslagen. Evengoed mijn kapitaal er doorheen gejaagd en een tijdje op PKR een 0 tot ... challenge gestart. Ik mag daar niet meer op de lagere limieten spelen want dat zijn beginnerstafels :f_confused:. Aangezien ik dus niet volgens BRM kon spelen ben ik daar gestopt. Wellicht dat ik nog een keer verder ga, maar ga niet meer storten. Wellicht als ik ergens voldoende roll heb dat ik wat overzet.
Nu had ik eerder $ 10 op titan gestort en $ 10 op site x en wil ik jullie vanaf 1 januari op de hoogte houden. Ik ga per site mijn BR bijhouden en dus ook BRM dat ga ik niet samenvoegen.
BR per 1 januari:
Titan: $ 6,84
Site X: $ 17,86
Op Titan begin ik met de 6-max $ 0,20+0,04 en ga naar de $ 0,50+0,10 met 50 BI. Ik zal gaan mixen vanaf 40 BI op het volgende level. Iedere verdere limiet omhoog komt er 10 BI bij tot 100 BI. Wellicht dat ik al eerder een strakker BRM aan ga houden. Ik zal per sessie 6-8 tafels open hebben staan.
Op site X speel ik de 6-max turbo $ 0,25+0,04 en houdt ik de zelfde BRM aan en zal ook proberen daar 6-8 tafels per sessie open te hebben staan. Het volgende level op Site x is $ 0,65+0,10.
Nu wil ik in dit blog vanaf 1 januari handen en graphs gaan posten en lekker met jullie discuseren over poker en andere zaken.
Als jullie vragen hebben, ik zal zoveel mogelijk proberen te beantwoorden.