Hallo allemaal,
Ik ben Gamblewhitme, ben al een tijdje actief hier op het forum en heb al meerdere blogs bijgehouden. Deze oudere blogs zijn helaas niet meer terug te vinden omdat ik wat probleempjes had met de belasting. Deze zijn echter opgelost en omdat we in een nieuw jaar zitten wil ik weer serieus een blog bij gaan houden.
Zal eerst wat over mezelf vertellen, als eerste mijn naam, ik weet dat hij verkeerd gespeld is maar dat is niet zomaar. Toen ik een paar jaar terug me probeerde aan te melden op een poker site wou ik mezelf gamblewithme noemen, deze was echter al bezet en sindsdien gebruik ik gamblewhitme.
Maar goed nu over mezelf op poker gebied, ik speel nu een jaar of 5 poker. In het begin alleen met vrienden live en daarna ben ik online begonnen. In het begin wist zoals de meeste beginners niet welke variant ik wou spelen en heb daarom in het eerste jaar veel door elkaar gespeeld (cash/sng/mtt’s). In het begin een paar keer broke gegaan (geen brm) daarna kwam ik bij poker strategy terecht en sindsdien nooit meer broke gegaan.
Mijn eerste jaar met brm veel cashgames gespeeld op de micro stakes (tot nl25 geloof ik). In het volgende jaar kwam ik in aanraking met de DONS (double or nothing sng’s) op poker stars. Dit ging zo goed dat ik binnen een paar maanden door de limieten heen groeiden tot een $50 don regular met shots op $100 dons (20 sng’s tegelijk). Dit heeft mijn bankroll en goede boost gegeven alleen was ik al bijna op het hoogste limiet van de dons terwijl ik in de normale sng’s niet zo super ben. Daarom besloot ik om me op cashgame te gaan richten omdat daar zoveel limieten zijn.
Zo ben ik dus helemaal weer op nl2 begonnen omdat ik gewoon alle limieten doorlopen wou hebben zodat ik ze echt kon beaten. Een tijdje verder was ik op nl50 bezig en dit ging redelijk goed. Ondertussen had ik mijn bijbaan opgezegd omdat ik voldoende met poker kon verdienen (woon nog thuis). Vervolgens had ik een diploma (banken en verzekeringen) op zak en was ik aan mijn 2de studie begonnen (vastgoed en makelaardij). Deze vond ik echter niet boeiend genoeg waardoor ik besloot te stoppen na een jaar. Ik wist alleen niet wat ik verder wou doen dus besloot ik om te gaan zoeken na een part time baan zodat ik de andere helft van de tijd me kon richten op het poker. Dit deed ik echter meer voor mijn ouders omdat ik geen zin had om te gaan werken.
Deste meer reden dus voor mezelf om hard te gaan grinden om sneller door de limieten te klimmen. Toen introduceerde full tilt rush poker wat me super goed afging waardoor ik snel een nl100 regular was met shotjes op nl200. Dat was het moment waarop ik besloot om full time te gaan pokeren. Dat is nu precies een jaar geleden en ondertussen beat ik nl200 op de normale tafels (500k handen 4bb/100 handen)en neem ik shotjes op nl400 rush. Bovendien maak ik nu videos voor deze site en geef er coaching. Mijn ouders en vriendin zijn ondertussen ook overtuigt dus ik kan lekker te werk gaan en genieten van het leven.
Kom net terug uit florida waar ik 2 weken op vakantie ben geweest en heb al 2 nieuwe vakanties geboekt voor komend jaar (in april 12 dagen naar turkije) en in mei 11 dagen naar las Vegas waar ik 9 van de 11 dagen ga pokeren
).
Mijn doelen voor 2011 zien er als volgt uit:
- 100k handen per maand op stars nl200 spelen
- Iron men status op full tilt behouden (nl200-nl400 rush)
- $10k per maand uitcashen
- Halverwege 2011 op nl400 overstappen op stars
- Me eigen verdiepen in mtt’s
- SNE worden op stars (dit word heel moeilijk maar ik hou van uitdagingen en wil kijken hoe dichtbij ik kan komen)
Ik zal mijn blog regelmatig updaten met wat handen en grafieken. Nu zit ik nog in florida maar morgen vlieg ik terug naar Nederland. Dus over een paar dagen kan ik helemaal los ik heb er zin in
, A
, 10