Ga naar het forum
New game for me???

Meldingen
Alles wissen

New game for me???

629 Berichten
86 Gebruikers
0 Reacties
17.2 K Weergaven
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Gaat goed momenteel.
Zit wel boven EV te runnen maar who cares. Denk dat ik meer solide speel dan tevoren. Meer geconcentreerd ook.
Waar ik heel tevreden over ben is dat mijn redline nu veeeeel vlakker is dan voorheen.

Nu proberen te consolideren zoals dat dan heet :D

Beantwoorden
Citeren
GroteSmurf
PokerStrategist

Netjes. :) NL20 al in het vizier?

Beantwoorden
Citeren

Hey Elderwon,

Ik las net wat in je blog en ik heb je stats eens bekeken. Ik weet dat je specifiek vragen had omtrent je preflopspel maar ik merkte dat je fold to cbet% 68% is. Ik denk dat dit te hoog is en dat je hier exploitable bent. Lijkt alsof je fit or fold speelt. zelf tracht ik mijn fold to cbet% tussen 45% - 55% te houden. Vooral als je IP tegen tegenstanders speelt die een hoge cbet% hebben op de flop en een zeer laag cbet% op de turn kan het lonen om bv te floaten of met je weak made hands door te gaan. Hopelijk kan er nog iemand hierop aanvullen en heb je er wat aan.

Greetz

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Volgens BRM kan ik NL20 spelen maar ik ga nog effe door op NL10 totdat ik 1: meer BI's heb en 2: ik er zeker van ben dat mijn spel beter is geworden.
Mijn 3bet% is al wat omhoog gegaan maar dit mag nog 1 à 2% omhoog. Moet heel goed die spots in't oog houden.

@ Walrusken: ik ben minder aan het folden op cbets en dat brengt inderdaad op.

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Bugger dagje gehad gisteren.
Een losse 2 BI onder EV gerund. AA verloren tegen T8 villain rivert zijn derde 8, lol en QQ < AKs plus nog een stuk of twee coolers.

Jammer, vandaag of morgen weer beter wsch :D

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Bleh, gisteren effe gespeeld maar had totaal geen goesting en was retemoe.
Boel al gauw terug dichtgegooid, was een goeie beslissing :D

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Paar honderd handjes gespeeld gisteren, niks wereldschokkends.
Wel AA verloren tegen een of ander baggerhand van een fish maar toch +1 BI alweder. :tongue:
Volgende week post ik mijn graphs van januari en februari. Vrij groot verschil daar :D

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Laatste dagen geveld door buikgriep en bijna niks gespeeld.
Gold zal er niet inzitten maar dat zal me eerlijk gezegd worst wezen :D
Ik moet gewoon blijven leren toepassen wat ik weet en stomme spazzes en hero-calls achterwege laten. Die maak ik blijkbaar makkelijker als ik vermoeid ben.
Dat heeft mijn winst wat beknot de laatste dagen.
Gewoon rustig verder bomen als ik fris ben is de boodschap.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Komt goed man, gewoon alleen spelen als je A-game kan spelen, ik ben zelf teruggegaan van 45K naar 30K handen per maand en merk dit in mn motivatie en winrate :)

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Dat soort volume haal ik vanzeleven niet :D
Ik zit nu rond de 10k handen per maand en heb eigenlijk ook helemaal geen zin om dat te gaan opdrijven.
Heb een mooi evenwicht gevonden tussen poker en alle andere taken en activiteiten. Dat ga ik zo houden ook :D
Ben op dit moment al heel tevreden met mijn winrate zodus

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Leuk avondje vandaag :f_cool:. +3 BI en obv hotrun maar toch plezant. Niks extreem boven EV maar toch een stuk of 4 sets gehit én afbetaald gekregen. Dan nog KK 3way AI verloren tegen AA tegen een midstack. Standaard natuurlijk.

Deze was een leuke:
We folden geen sets, ook niet op natte bords. Outs genoeg al was dat hier niet eens nodig :D

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($2.88)
BB ($22.92)
Hero ($13.54)
CO ($3.71)
BTN ($5.25)

Dealt to Hero K♥ K♠

Hero raises to $0.40, CO calls $0.40, fold, SB calls $0.35, BB calls $0.30

FLOP ($1.60) J♦ T♥ K♦

SB checks, BB checks, Hero bets $1.60, CO folds, SB folds, BB raises to $8, Hero raises to $13.14 (AI), BB calls $5.14

TURN ($27.88) J♦ T♥ K♦ 3♥

RIVER ($27.88) J♦ T♥ K♦ 3♥ J♠

BB shows T♣ T♦
(Pre 19%, Flop 10.4%, Turn 2.3%)

Hero shows K♥ K♠
(Pre 81%, Flop 89.6%, Turn 97.7%)

Hero wins $26.03

Hubba hubba :P

Hieronder mijn beloofde graphs van januari en februari

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

januari graph

februari graph

Wel nog even bij vertellen dat er hier in februari een kleine 2k handjes ontbreken denk ik maar die liggen in dezelfde trend.

Grote verschil zit hem 1. in de non-SD winnings, ben veel minder passief gaan spelen en 2. mijn showdowns zijn veel consistenter. Minder domme calls al heb ik er wel nog enkele gemaakt.

Ik zou graag die rode lijn nog wat vlakker krijgen maar daar ga ik deze maand verder aan werken. Onder andere mijn 3b % mag nog wat opgekrikt worden.
Ben tevreden met het geheel al is de sample niet zo groot maar de lijnen zeggen wel wat denk ik.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy
PokerStrategist

Ziet er steady uit alleen idd nog wat meer aan je redline werken ;).
Ik ben er nu veel mee bezig (wat eigenlijk niet nodig is op NL5). Maargoed ik weet nu het verschil iig. Bij mij gaat rood nu hoe bij jou ongeveer blauw gaat, en blauw gaat nu rond de 0 lijn (had volgens EV hoger moeten liggen) iig allebei in de +.

Grootste aanpassing, 4 tafels ipv 10 notes maken en niet gelijk opgeven (eerst stats bekijken) en als ze niet veel doublebarrelen gewoon op turn na een check van hun 1/2 pot betten, vooral tegen nits die met AQ+ openen en een lage flop komt. Ze cbetten altijd flop komt er dan geen broadway kaart knallen.

Veel floaten tegen nits op lage flops etc...

GL iig!

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Thx beuy beuy, da's ook een goeie tip van je, ga ik zeker op proberen te letten :)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Maak je niet te druk om je rode lijn, tegen de vissen op de micros is dit nou eenmaal het geval, groene lijn telt en super hoe je vooruit bent gegaan!!

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Thx Martijn. Voor mezelf is het wel belangrijk om wat meer op de rode lijn te gaan letten. Net die insteken maken het verschil op de hogere limiet en als ik binnenkort weer ga upmoven moet dat spelaspect duidelijk beter worden bij mij.
Niet dat ik me er druk in maak maar it is important :)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Eens, welke site speel je als ik vragen mag?

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Hehe, toch altijd leuk dit:

SB ($11.36)
BB ($22.89)
UTG ($10.73)
Hero ($10.15)
CO ($5.85)
BTN ($8.99)

Dealt to Hero T♣ A♣

fold, Hero raises to $0.40, CO raises to $0.70, fold, fold, fold, Hero calls $0.30

FLOP ($1.55) 9♣ K♣ 3♠

Hero bets $1.05, CO raises to $5.15 (AI), Hero calls $4.10

TURN ($11.85) 9♣ K♣ 3♠ 7♣

RIVER ($11.85) 9♣ K♣ 3♠ 7♣ 3♥

CO shows 9♠ K♠
(Pre 37%, Flop 64.6%, Turn 9.1%)

Hero shows T♣ A♣
(Pre 63%, Flop 35.4%, Turn 90.9%)

Hero wins $11.06

Ik kreeg nipt de odds bleek achteraf, hij was geen fullstack en dan speelde hij ook nog 72/48/3.5 met een 3b van 38%. :D Sample was wel maar 28 handjes maar niettemin een halve gek haha
:pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door elderwon
Hehe, toch altijd leuk dit:

SB ($11.36)
BB ($22.89)
UTG ($10.73)
Hero ($10.15)
CO ($5.85)
BTN ($8.99)

Dealt to Hero T♣ A♣

fold, Hero raises to $0.40, CO raises to $0.70, fold, fold, fold, Hero calls $0.30

FLOP ($1.55) 9♣ K♣ 3♠

Hero bets $1.05, CO raises to $5.15 (AI), Hero calls $4.10

TURN ($11.85) 9♣ K♣ 3♠ 7♣

RIVER ($11.85) 9♣ K♣ 3♠ 7♣ 3♥

CO shows 9♠ K♠
(Pre 37%, Flop 64.6%, Turn 9.1%)

Hero shows T♣ A♣
(Pre 63%, Flop 35.4%, Turn 90.9%)

Hero wins $11.06

Ik kreeg nipt de odds bleek achteraf, hij was geen fullstack en dan speelde hij ook nog 72/48/3.5 met een 3b van 38%. :D Sample was wel maar 28 handjes maar niettemin een halve gek haha
:pokerface:

Waarom speel je deze donk/call? Met check/shove heb je nog FE. En als hij terugcheckt krijg je een free card. Of had hij sowieso de flop wel geshoved?

Beantwoorden
Citeren