Hallo medepokerliefhebbers,
Ondanks een mooie totaalwinst heb ik de laatste maanden erg wisselende resultaten behaald. Ik weet dat deze variance hoort bij het spelen van 180 man SNG en MTT's. Toch denk ik dat een voorname reden is dat ik moeite heb met mezelf houden aan BRM. Heb veel van mijn winsten of al uitgegeven of op mijn spaarrekening gezet en hier wil ik eigenlijk niet meer aankomen.
Ik heb momenteel een BR van 300$ op PS en zit momenteel in de laatste weken van mijn afstudeerstage. Ik wil deze 300$ gaan gebruiken om de 2,50$ 180 man na afloop van mijn stage flink te gaan grinden. Ik weet dat het niveau hier erg soft is en hoop dus relatief snel te kunnen upmoven naar 8 en 3,50 180 mans. Ik ben deze blog begonnen om mezelf te dwingen om voorlopig alleen 2,50 180 man te spelen en dus niet door de grote variance mijn BR weer te verspelen.
Ik zal jullie hier op de hoogte houden van voortgang en resultaten. Ik sta ook open voor enig overleg met andere spelers etc. dus als je je geroepen voelt, reageer hier gerust!!
Hieronder een linkje van mijn behaalde resultaten tot nu toe:
http://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/Markd1ce