Hallo
Na een lange tijd inactiviteit op poker, ben ik terug begonnen op pokerstars.be .
Is er nog enig nieuws over FTP (waar mijn vorige BR was) ? komt dit nog goed?
En over pokerstars.be ? goeie commentaar?
BR : 15$
Hallo
Na een lange tijd inactiviteit op poker, ben ik terug begonnen op pokerstars.be .
Is er nog enig nieuws over FTP (waar mijn vorige BR was) ? komt dit nog goed?
En over pokerstars.be ? goeie commentaar?
BR : 15$
Hoi Snuffeltje
Leuk te horen dat je terug bent ;-)
Ik speel ook op PS en ben er zelf wel heel tevreden over. Ik kan wel verstaan dat je zal moeten wennen aan de lay out als je FT gewoon was maar het gaat toch vooral om het spel zelf he ;-).
Ik hoop dat je ver komt en post af en toe maar een lekker handje, altijd leuk om te volgen...
Oorspronkelijk gepost door jova23
Wat ga je spelen met een Br van 15$?
de 1$ sng. Veel keuze heb ik niet
0.10$ 360 man
0.50$ 45/90 man
toch veel minder kans om itm te geraken dan een 9man sng?
mss wel maar wel wat veiliger als je die 15$ niet te rap kwijt wilt zijn![]()
heb enkel toernooien van 45 man voor 25cent gevonden
heb me daarin ingeschreven
Beter zoeken dan he, mss ff je filters bijstellen.
Je hebt:
0.50$ 90 man, turbo.
0.25$ 90 man, non turbo
0.50$ 45 man, turbo
0.25$ 45 man, non turbo
0.10$ 360 man, turbo
Veel succes.
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Beter zoeken dan he, mss ff je filters bijstellen.Je hebt:
0.50$ 90 man, turbo.
0.25$ 90 man, non turbo
0.50$ 45 man, turbo
0.25$ 45 man, non turbo
0.10$ 360 man, turboVeel succes.
ik had de turbo uitgevinkt, omdat ik denk dat het te rap gaat na een lange inactiviteit.
Oorspronkelijk gepost door Snuffeltje
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Beter zoeken dan he, mss ff je filters bijstellen.Je hebt:
0.50$ 90 man, turbo.
0.25$ 90 man, non turbo
0.50$ 45 man, turbo
0.25$ 45 man, non turbo
0.10$ 360 man, turboVeel succes.
ik had de turbo uitgevinkt, omdat ik denk dat het te rap gaat na een lange inactiviteit.
dan heb je de 90 man, 0.25 ct ook nog naast de 45 man. Dus toch eentje meer dan jij vond
succes ermee![]()
Geeindigd als 17e. Verloren van set van iemand die met OESD op river hit. Jammer, maar kan gebeuren
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Ga ook lekker freerollen!
Die zijn moeilijk te vinden ? een maat van mij zegt dat er zeer weinig freerolls zijn waar er nog geld te verdienen is.
Freeroll is bijna niet door heen te komen en het heeft weinig met poker te maken,dat is puur gokken. Elke gedeelde hand gaat er wel iemand All-in.
Hmm, raar.... ik heb in totaal 160 dollar bijeen geschraapt met freerolls. En ja, dan hoef je niet eens te storten. Maar ik speel wel op meerdere sites. Op PS is het aanbod vrij mager, en je moet idd erdoorheen zien te komen. Als je meerdere sites tegelijkertijd open hebt, met meerdere freerolls op dezelfde tijd, kun je toch wel wat verdienen hoor. Ik zou het eens proberen. De moeite waard! Good luck!
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Hmm, raar.... ik heb in totaal 160 dollar bijeen geschraapt met freerolls. En ja, dan hoef je niet eens te storten. Maar ik speel wel op meerdere sites. Op PS is het aanbod vrij mager, en je moet idd erdoorheen zien te komen. Als je meerdere sites tegelijkertijd open hebt, met meerdere freerolls op dezelfde tijd, kun je toch wel wat verdienen hoor. Ik zou het eens proberen. De moeite waard! Good luck!![]()
Je kan wel meer roepen, maar bewijs?