Ga naar het forum
No more broke

Meldingen
Alles wissen

No more broke

270 Berichten
71 Gebruikers
0 Reacties
10.7 K Weergaven
shevas7
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free

min3betting pre with TT95ss lol gg. spew much?

care, stop hating & being jalous

ik zeg gewoon dat het een slechte play is, dat is echt spewen om te spewen imo.

ik haat echt niet en ben ook niet jaloers, hij staat in de min met poker dus waarom zou ik jaloers zijn?

deze blog is eerder grappig dan wat anders :)

Dan vraag ik me toch af waarom je zaken zoals "ik hoop dat je broke gaat" post in deze blog...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door shevas7

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free

care, stop hating & being jalous

ik zeg gewoon dat het een slechte play is, dat is echt spewen om te spewen imo.

ik haat echt niet en ben ook niet jaloers, hij staat in de min met poker dus waarom zou ik jaloers zijn?

deze blog is eerder grappig dan wat anders :)

Dan vraag ik me toch af waarom je zaken zoals "ik hoop dat je broke gaat" post in deze blog...

hij wou gewoon niet luisteren naar de vele mensen die meerdere malen advies hadden gegeven. hij staat/stond $9k down met online poker, iedereen zegt brm en hij zegt ach nee... ja dan hoop ik dat zo iemand broke gaat dat hij zijn lesje mss eens zal leren...

verder haat ik niet op hem, hij mag zoveel winnen als ie wil, maar hij speelt nogal graag te hoog met zijn krappe bankroll imo

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Vind ik van beide handen eigenlijk

snap niet waarom je dat bij tweede hand ook vind.
double pair, raise is logish. hit top set en turn maakt hem fullhouse. zit hij redelijk save.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Ik heb gewoon over preflop. Waarom zou een raise daar logisch zijn? Wat is het nut van te min3betten met die kut hand? Je bent er echt niks mee als je geen set hit.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Ik heb gewoon over preflop. Waarom zou een raise daar logisch zijn? Wat is het nut van te min3betten met die kut hand? Je bent er echt niks mee als je geen set hit.

this

Beantwoorden
Citeren

had reraise niet opgemerkt.

ging er ook van uit dat hu wat looser is.

55jj ga ik in 6max ook niet gaan reraisen.
eerder callen en dan wss als ik geen topset hit dumpen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zo, t is weer een tijd terug dat ik iets gepost heb, had grote presentatie van school dus was niet veel aan pokeren toe gekomen,

Verder heb ik een br schema voor mezelf opgesteld, heb nu 4k euro uitgecasht dus er staat niet teveel meer op stars,

ik ga daarmee 50plo /100plohu grinden totdat ik 4k heb, dan ga ik shotjes 200plo nemen en elk shotje dat ik verlies, terugverdienen op 100plo.

op 6K ga ik dan proberen 200 te grinden tot de 20k en dan weer shotje 400plo ;] heb restrictie op alle tafels t/m 100plo zodat ik niet ondertussen op hoge limits geld ga donken.

heb als doel eind van december ongeveer 10.000$ te hebben, wat ik wel als een uitdaging zie ;]

nu ook rond 90k FPP en ga proberen zo snel mogelijk mijn 4K cashbonus te pakke ;)

Zal vaker wat handen posten en ga even zorgen dat mijn HM het weer doet.

Wish me luck! ;) :heart:

Beantwoorden
Citeren
Winterdream
PokerStrategist

Good luck!

Beantwoorden
Citeren

Held! Heel veel succes volgende maand! Ben je trouwens SN op Stars? Hoe veel FPP nodig voor $4000 bonus?

Beantwoorden
Citeren
TurboHenk
Legacy Member

Solid update en good luck!

Beantwoorden
Citeren
HeateN
Oldschool Grinder

Hey Jaap666,

I hoop dat je veel gaat winnen en dat je vooral heel veel gaat lezen en video's bekijken op de site.
Er zijn heel veel video's tot en met Gold beschikbaar, hierop kan je veel informatie vinden. Met PLO kan je heel hard omhoog schieten, maar nog veel harder omlaag.
Ik heb regelmatig PLO gespeeld maar ben na 3 jaar spelen ervan af gestapt als maingame omdat het erg Swingy kan zijn, en dus ook erg Tiltend. Ik speel het af en toe nog voor de fun op redelijk lage limieten omdat het zo'n mooi spel is.
Als maingame als beginnende poker speler zou ik je willen aanraden om SNG's te spelen of NL. Maar zeker geen PLO als je maingame.
Mocht je meer ervaring hebben opgedaan, en ben je niet te spewy en kan je je emoties en Tilt onder controle houden dan zou je zeker kunne overwegen om in een later stadium over te stappen op PLO

Verder wil ik je veel succes wensen wat je keuze ook mag zijn.

Groetjes Heaten,

Beantwoorden
Citeren
HeateN
Oldschool Grinder

PS.

Ik heb in mijn beginnende poker carrière behoorlijke wat geld verloren. Op redelijk lage limieten een stuk lager dan dat jij speelt, vanwege onervarenheid en gewoon te weinig informatie hebben om het spel NL/PLO juist te kunnen spelen.
Maar ja aan de ander kant van je fouten moet je leren en zonder fouten te maken kom je er ook niet.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Als ik geen fouten zou maken was ik nu rijk. Als ik fouten zou maken en ze niet zie is het een ander verhaal. Denk dat je dat laatste bedoeld.

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

sup

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt
Elite Grinder

Broke? :coolface:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nah ;) speel af en toe nog met een br van 1.5k op stars, zit nog te denken om mischien op een andere site te beginnen

Beantwoorden
Citeren
robertjuh1
Poker Player

Leuk om dit allemaal door te lezen.
Vind dat je m wel mag wijzen op brm maar zeggen dat die alles kwijt moet raken als lesje een beetje vreemd.

Maja gl en hoop op meer updates!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

thx, robbert, vandaag kleine sessie gehad van 300 handen, speelde tegen iemand die afgelopen 2 dagen ong 600$ van me gewonnen had maar runde toen niet zo lekker. vandaag m toch ff de les geleerd, we speelden 200plohu, hij opende 49 bu en 52% bb wat dusja, lekker veel nonshowdown profit opgepakt. eindigde op zown 1k winst van m ;)

br 2.5k

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier de graph, zat te kutten met paint, t is tijdje terug dat ik graphs postte

Beantwoorden
Citeren
robertjuh1
Poker Player

Ziet er nice uit, maar je totale br is nu 2,5? Niet om te haten of iets dergelijks maar is t dan niet beter om pl100 te spelen, meer fish en beter brm, zou ik over nadenken als ik jou was. Maar een huge fish op een hoger limiet moet meestal wel kunnen ja ;)

Beantwoorden
Citeren