Ga naar het forum
Okkernootje's live ...

Meldingen
Alles wissen

Okkernootje's live melange

26 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
548 Weergaven
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Skrolk
Leuk verslagje, in welke omgeving speel je die live mtt's?

Speel zelf ook regelmatig live mtt's en homegames.

thnx. leuk om te zien dat t gewaardeerd wordt.
Nagenoeg alles in Zuid-Holland.
Af en toe een uitschieter naar HC Zandvoort.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

Kee woon zelf ook in Zuid Holland, dacht dat er hier niet veel live mtt's waren op wat kroegen na.

Ga zelf vaak naar Brabant voor goede live mtt's.

Beantwoorden
Citeren
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

Kee woon zelf ook in Zuid Holland, dacht dat er hier niet veel live mtt's waren op wat kroegen na.

vnl kroegen idd. Rdam, Zmeer, Alphen kent wel games tot een mannetje of 60 (soms 80).
Verder is HC Rdam/Sche niet zo heel slecht als velen willen doen vertellen.

Ga zelf vaak naar Brabant voor goede live mtt's.

Woon zelf bovenste gedeelte ZH, dus Brabant is mij dan een stukkie rijden. WAar moet ik aan denken? BI? veldgroottes?

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

HC Scheveningen en Rotterdam kwam ik vaak (beide half uurtje rijden voor mij), maar vond die 50+10 sng's niet zo veel vanwege de crappy structuur.

Leuk als je aan FT komt en gehele FT in push/fold modus zit met een gemiddelde stack van 10bb :coolface:

Speel meestal deepstacks in Brabant, 10K startstack, met 25/50 blinds als start level en een buy in van 50+10, velden variëren, van 35 tot 60 man.

En speel regelmatig sng's bij mij thuis met mensen van het forum en andere bekenden.

Beantwoorden
Citeren
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

HC Scheveningen en Rotterdam kwam ik vaak (beide half uurtje rijden voor mij), maar vond die 50+10 sng's niet zo veel vanwege de crappy structuur.

Leuk als je aan FT komt en gehele FT in push/fold modus zit met een gemiddelde stack van 10bb :coolface:

Speel meestal deepstacks in Brabant, 10K startstack, met 25/50 blinds als start level en een buy in van 50+10, velden variëren, van 35 tot 60 man.

En speel regelmatig sng's bij mij thuis met mensen van het forum en andere bekenden.

HC is herkenbaar, maar zo exploitable als je een beetje stack hebt aan de FT. Helft (if not more) heeft echt geen clue van ICM of callranges of hoe te adapten aan e.e.a. Maar lokale circuitje heeft betere structuur (uiteraard). Sowieso die in Rdam en eigen homegame

Wie weet tot ooit een keer ;)

Beantwoorden
Citeren
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

Het nootje is weer eens op pad geweest naar HC Rotterdam.

Dit keer geen verslag (en ook geen resultaat trouwens), maar 2 handjes wil ik jullie niet onthouden...

Ik speel nog maar 1070 in het 100/200 (20 ante) level na een toppair slechtere kicker waarin ik mezelf valuetownde op de river. UTG maakt 600,fold,fold,fold,fold, ik raap 55 op en denk niet nogmaals na en schuif voor een waarschijnlijk flipje, de SB en BB gaan uit de weg, UTG zucht en

Spoiler

....... FOLD!!!!. :facepalm: tafel (inclusief nootje) in ongeloof en ik raap keurig mijn gratis chippies op. Hij had het nog over... "ik dacht dat dat duizendjes waren" terwijl de dealer toch echt nog even zei "400 om te callen" LMFAO.

Ook al heb ik toen weer wat lucht gekregen (en vooral mijn fold equity weer terug), ook mijn exit handje is weer een prachtige...

Inmiddels F2T, 200/400 en ik ben aardig doodgebloed op deze sappige tafel. Speel nog iets meer dan 1600 en dat klap ik er graag in na een 1100 raise (?!) van MP1 (aardige stack) met mijn KK. Op BTN zit vissenmeneer met een grote stack en die "gaat ook wel mee". Flop T74r, ik ben al klaar voor mn triple up,.. turn echter A en ik vermoed het slechtste, river brickt iedereen checkt en BTN vissenmeneer showt doodleuk A9s.... fine.

Poker is nog lang niet deaud jongens.

Beantwoorden
Citeren