Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert
lol, twas daar gisteren precies een vrolijke boel aan de FT![]()
haha ja, spijtig dat ik ook niet ft heb gehaald, ging er 30-40ste uit fzo, dan hadden we pas vuurwerk;)
Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert
lol, twas daar gisteren precies een vrolijke boel aan de FT![]()
haha ja, spijtig dat ik ook niet ft heb gehaald, ging er 30-40ste uit fzo, dan hadden we pas vuurwerk;)
Oorspronkelijk gepost door BillClinton
haha:D. Jasper zijn kleurencode is gwn niet logisch, ik ben ook int groen, oh wait...Nice dat je kan confirmen richting highstakes Jasper:D
lol
net derde in de 13.5 KO, 3 FT laatste 2 dagen, not bad, mocht ook wel na heel veel F2T-F3T
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Nice ship, best een klein veld voor een Stars toernooi met 5.5$ BI?
het is een 2R1A dus eerder een 20$, dat spelen al wat minder mensen en het is minder soft dan een big of een regular freezout ( niet dat ze dan moeilijk worden ofzo
) dus daarom skippen sommige hem ook.
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
heb je ooit al gedacht te leren pokeren ipv te hopen een onetimer te hitten?
oohhh snap
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
heb je ooit al gedacht te leren pokeren ipv te hopen een onetimer te hitten?
zei de bumhunter
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Nice ship, best een klein veld voor een Stars toernooi met 5.5$ BI?het is een 2R1A dus eerder een 20$, dat spelen al wat minder mensen en het is minder soft dan een big of een regular freezout ( niet dat ze dan moeilijk worden ofzo
) dus daarom skippen sommige hem ook.
Vind em echt nog altijd ubersoft
Meesten zijn gewoon slecht met 60bb en meer
Doordat ze deeper zijn en dus meer concentratie vergen spelen veel regs ze niet waardoor ze vrij soft zijn.
De bigs zijn uiteraard nog wel softer maar de gewone FOs >20$ niet imo.
Zijn iig heel nice value toernooien.
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Doordat ze deeper zijn en dus meer concentratie vergen spelen veel regs ze niet waardoor ze vrij soft zijn imo.
Ook al..
Hoewel ik ze wel veel 1r1a zie spelen..
ik zeg niet dat ze moeilijk zijn hoor, alles onder de 33$ is sowieso heel soft
maar heb er nog niet veel gespeeld dus miss zijn ze idd niet moeilijker dan 22$ freezouts.
Ik vind ze iig erg leuk omdat je veel dieper zit dan in andere, snap niet waarom ik ze niet eerder speelde
Morgen trouwens dag 1B van €800 main event van de BPC in middelkerke. Als ik wat dieper zou geraken kan je wel volgen op pokerstars blog.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Morgen trouwens dag 1B van €800 main event van de BPC in middelkerke. Als ik wat dieper zou geraken kan je wel volgen op pokerstars blog.
Ik speel wss het 330 side event, misschien kan ik het live volgen
Oorspronkelijk gepost door BillClinton
gl man ik zou meegaan, mrja, sad story:D
Sup? Ik ga wss wel even gaan cashgamen dit weekend, tis niet ver :).
zit in solid downswing dus ben ook gestopt met ticket proberen te shippen, die variance er wat uithalen, dus zelfs geen centjes vr cahsgames:)