Ga naar het forum
P1v0: FL $0,10/$0,2...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] P1v0: FL $0,10/$0,20

380 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
5,693 Weergaven
P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Vandaag in het begin van mijn sessie echt wel een paar domme fouten gemaakt. Niet kunnen folden meestal ... Uiteindelijk de schade nog een beetje kunnen beperken, -$1.22 vandaag.

De maand is ten eind, tijd voor een afsluitend grafiekje. Welliswaar niet van de volledige maand september, daar ik pas de 14de begonnen ben met FL

bobm78
Poker Player

Toch winst ! :D

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Toch winst ! :D

Wat bobm78 zegt :) in ieder geval winst! en aangezien er nog veel voor je te leren valt (je bent net begonnen) zal de volgende maand er vast beter uit zien! :D

Good luck!

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Vanochtend weer al men winst erdoor gejaagd, we zitten weer op die verdomde break-even lijn ...

Belangrijker is of je tevreden was over je spel of niet. Je moet niet teveel naar de korte termijn kijken. Als je goed speelt komen de resultaten vanzelf.

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Korte termijn, mja, maar over nu bijna 7k handen draai ik break-even. 0.09BB/100 ofzo ...

Vanochtend heb ik met geen enkele monster ook iets verdiend. Behalve blinds als niemand meeging. Dus dat is inderdaad wel variance ...

Heb alle handen van vanochtend eens overlopen en heb er 8 gepost in het handbeoordelingsforum. Dus allen daarheen! ;) Laten we wat meer leven brengen in het FL gedeelte ;)

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Vandaag echt wel men dagje niet. Geen enkele draw hit, dus wiskundig correct gespeeld maar je maakt verlies. Je raised met TT, JJ, QQ of KK en altijd komen er wel 1 of meerdere overcards zodat je nooit zeker kan zijn van de beste hand. Of er is zoveel agressie en uiteindelijk loop je dan nog de beste hand te folden. En al die callingstations met hun lucky river card. Of mensen die je raise met 68o callen zodat je nooit kon inschatten dat ze een betere hand hadden ...

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Aangezien ik ondertussen alweer 5 cent onder de EV lijn zit, heb ik besloten om te proberen een week niet naar men BR te kijken. Mijn HUD zal ik wel telkens aanzetten, omdat ik ze ook gebruik om mijn stack aan tafel te verbergen. Het zal dus de bedoeling zijn om verder niet naar men PT3 te kijken en ook niet op de Cashier knop te klikken.

Dus binnen een week kunnen jullie een update verwachten met een grafiekje! Niet eerder ..

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Weer gemengde gevoelens over mijn spel van vandaag. Terwijl ik wel het gevoel heb dat ik goed speel, heb ik ook het gevoel dat ik zwaar aant verliezen ben. Voornamelijk door fishes die met de gekste handen gaan spelen en dan nog hitten ook, of hun handen niet kunnen wegleggen en dan natuurlijk ook weer hitten ...

Maare, voorlopig kijken we dus niet naar de BR. Nu alleen maar hopen dat ik tegen het einde van de week nog een BR heb he!

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Vandaag geen tijd gehad om te pokeren. En nu school weer begonnen is zal dat wel vaker gebeuren. En er komt ook een stage van 6 weken aan ...

Vandaag de coaching van Makomar bijgewoond. Was zeer boeiend :D Ik hoop ze wekelijks te kunnen bijwonen. Ook zal ik waarschijnlijk op aanraden van Makomar toch weer met de bronze charts beginnen spelen.

Dus met minder tijd voor poker moet er zeker genoeg tijd besteed worden aan mijn spel. Daarom volgend doel:

Telkens er wat tijd is voor poker, EERST een bronze artikel doornemen. Als eenmaal alle bronze concepten begrepen zijn en in men spel geïntegreerd zijn volgen de silver artikelen.

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Nu weet ik dat je het niet persoonlijk moet nemen als een villain op je terug speelt, maar dit handje vond ik wel grappig. Net een rondje ervoor was er dezelfde situatie, hij limpte en ik checkte in de BB. Preflop headsup in een ongeraisde pot dus ik plaatste een bet, hij raised en ik fold omdat ik echt niets had. Dus, nu net dezelfde situatie. Ik 3bet, hij capped. Turn besloot ik dan c/r en river c/c te spelen. Omdat je er toch een beetje mee in je hoofd zit dat hij toevallig een set of straight geflopt kan hebben ... Maar ik heb hem toch mooi kunnen terugpakken, het agressieve ventje :P

$0.10/$0.20 Limit Holdem
FullTiltPoker
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG TuxoH_off ($5.60)
UTG+1 dylon34 ($5.73)
MP1 6021023 ($5.05)
MP2 niwen ($7.68)
MP3 GalingGaling ($5.18)
CO bobo998 ($7.39)
BTN XwinX25 ($4.90)
SB lybanya12310 ($5.49)
BB Hero ($2.40)

Pre-Flop: (1.5 SB, 9 players) Hero is BB 5♣ 9♠
2 folds, 6021023 calls, 5 folds, Hero checks

Flop: 6♣ 5♦ 9♥ (2.5 SB, 2 players)
Hero bets, 6021023 raises, Hero 3-bets, 6021023 4-bets, Hero calls

Turn: J♦ (5.2 BB, 2 players)
Hero checks, 6021023 bets, Hero raises, 6021023 calls

River: 8♣ (9.2 BB, 2 players)
Hero checks, 6021023 bets, Hero calls

Final Pot: 11.2 BB
Hero shows two pair, Nines and Fives
5♣ 9♠
6021023 shows
K♣ Q♣

Hero wins 10.7 BB (net +5.2 BB)

6021023 lost 5.5 BB

Vandaag eigenlijk de eerste keer dat ik tijd had om te pokeren sinds mijn laatste blogpost. Natuurlijk eerst een artikel gelezen: "Postflop: Standaard speelwijzen tegen één enkele tegenstander". Daarna voor het eerst sinds lang terug met de bronze charts aan de slag. En ik moet zeggen, ik heb er wel een goed gevoel bij :D Wel maar 4 tafels tegelijk deze keer, het is tenslotte toch nog een klein beetje aanpassen aan de nieuwe charts. BR update volgt vrijdag of in het weekend.

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Sinds mijn beslissing om een week niet naar mijn BR te kunnen kijken eigenlijk maar 2x een deftige sessie kunnen spelen, dus ga ik gewoon nog een weekje langer niet naar die BR kijken.

School en andere zaken eisen nogal wat van mijn tijd op. En het zal er niet beter op worden, want de 2de week van november begin ik aan een 7 weken durende stage ...

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Mijn eerste Royal Flush is eindelijk binnen _cool:

Benjike316
PokerStrategist
P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Voor de rest weer niet veel kunnen spelen vandaag. Had ik eens wat tijd, viel mijn internet constant uit ... Ook de coaching van Makomar heb ik niet kunnen volgen, je wordt het vlug beu als je internet steeds wegvalt ...

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Ok, heb het toch iets langer dan een week uitgehouden om niet naar men BR te kijken. Aangezien ik nu toch gekeken heb, kan ik ook weer eens een grafiekje posten. Aangezien ik 14 sept met FL begonnen ben kun je ongeveer stellen dat dit het resultaat is van mijn eerste FL maand:

Mwah, iig up! :f_cool:

P1v0BE Topicstarter
P1v0BE
PokerStrategist

Na het posten van dat grafiekje nog wat gespeeld, en in een leuke upswing terecht gekomen. Het hoogtepunt van mijn FL carrière! My lucky day ...

@Cali: was jij ook niet eens de top winner van de dag op dat limiet?

Lekker! :D

Zie die tweede, 3.331 hands vandaag? :O Of nummer 7.

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Lekker! :D

Zie die tweede, 3.331 hands vandaag? :O Of nummer 7.

Mwah, dat scheelt 3 uur grinden? :D