Heb inderdaad nog niet de vetste BB/100 van de dag ...
Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Op welke site kan je dat checken?
Pokertableratings.com
Onderaan kun je zoeken met de zoekfunctie
Vandaag dan zo'n dagje dat je echt nix hit. En als je dan denkt iets te hebben heeft villain dan de zotste draw gehit ofzo. Hopelijk kom ik nu niet in een downswing van 100 big bets terecht
Leukste hand van vandaag:
$0.10/$0.20 Limit Holdem
FullTiltPoker
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG Xedofimus ($7.01)
UTG+1 Amadey87 ($0.90)
MP1 franja4x4 ($2.80)
MP2 tolstii121 ($5.97)
MP3 burzaczczak ($1.27)
CO Zardal80 ($8.73)
BTN Hero ($2.43)
SB and555rei ($1.50)
BB krolyan2010 ($4)
Pre-Flop: (1.5 SB, 9 players) Hero is BTN A♦ A♠
1 fold, Amadey87 raises, 4 folds, Hero 3-bets, 2 folds, Amadey87 calls
Flop: J♠ A♥ A♣ (7.5 SB, 2 players)
Amadey87 bets, Hero calls
Turn: 7♣ (4.7 BB, 2 players)
Amadey87 bets, Hero raises, Amadey87 calls
River: K♦ (8.7 BB, 2 players)
Amadey87 raises, Hero calls
Final Pot: 9.8 BB
Amadey87 shows
8♦ K♣
Hero shows four of a kind, Aces
A♦ A♠
Hero wins 9.3 BB (net +4.8 BB)
Amadey87 lost 4.5 BB
Dan flop je eens mooi, kan zo'n fish natuurlijk zijn A6o niet folden ... Hoe speel je de river hier het best?
$0.10/$0.20 Limit Holdem
FullTiltPoker
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG muecke180278 ($2.22)
UTG+1 foxlyy511 ($4.71)
MP1 Andero1990 ($7.25)
MP2 1reSIDent1 ($2)
CO Maestro86Rus ($5.25)
BTN JiggsCasey ($1.55)
SB Hero ($2.40)
BB gnft69 ($16.45)
Pre-Flop: (1.5 SB, 8 players) Hero is SB 5♥ A♦
3 folds, 1reSIDent1 checks, Maestro86Rus calls, JiggsCasey calls, Hero calls, gnft69 checks
Flop: A♥ J♠ 5♣ (4.0 SB, 5 players)
Hero bets, gnft69 calls, 2 folds, JiggsCasey calls
Turn: K♠ (3.5 BB, 3 players)
Hero bets, gnft69 calls, JiggsCasey calls
River: 6♣ (6.5 BB, 3 players)
Hero bets, gnft69 folds, JiggsCasey raises, Hero 3-bets, JiggsCasey calls
Final Pot: 12.5 BB
JiggsCasey shows two pair, Aces and Sixes
6♠ A♣
Hero shows
5♥ A♦
JiggsCasey wins 12.3 BB (net +7.4 BB)
Maestro86Rus lost 0.5 BB
Hero lost 5.0 BB
gnft69 lost 2.0 BB
Het is me dus echt niet gegund om winst te maken. De ene dag ben je $20 up, 2 dagen later zit je alweer $10 weg te gooien ... Gisteren en vandaag lukt er dus echt niets. Ik zou vele situaties kunnen opnoemen, maar het komt er dus op neer dat villains echt de ziekste draws hitten. Terwijl je zelf nooit een draw kan completen, maar al die flop en turn bets die je wiskundig correct kan callen kosten na een tijd ook serieus. Zelf maak ik nooit iets beter dan 2 pair floppen, maar dan ben je op de river toch wel ergens weer beat ...
Dusja, zelfs al ben ik eens een dagje $20 up, ik slaag er toch weer in alles weg te donken en kan ik mij nooit losrukken van die verdomde breakeven lijn ...
Dag 2 van Take 2 is binnen, maar nu stop ik er ook weer mee. Het gaat misschien niet over een grote sampel, maar ik maak WEER verlies. Gewoon nog geen enkele dag meer winst kunnen maken na die ene upswing daar. Dan was je eens $20 up, ben je weer richting break-even aant sukkelen ...
Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Dag 2 van Take 2 is binnen, maar nu stop ik er ook weer mee. Het gaat misschien niet over een grote sampel, maar ik maak WEER verlies. Gewoon nog geen enkele dag meer winst kunnen maken na die ene upswing daar. Dan was je eens $20 up, ben je weer richting break-even aant sukkelen ...
miss moet je niet gaan spelen met een bonus, je denkt dan wsl ach KQ fold ik ff dan ben ik binnen voor vandaag
en dan krijg je nog eens AJ en denk je als ik nog 1.25 bet, dan heb ik precies 5FTP en kan ik stopppen
Dunno of dit ergens opslaat bij jou, maar miss wel, ik herken het namelijk
Nee, ik bepaal niet welke handen ik speel aan de hand van een lopende bonus. Gewoon, het vlotte echt weer niet vandaag. Toen keek ik naar de site en zag ik dat ik genoeg punten verdiend had en besloot ik er dan gewoon mee te stoppen. Door gewoon auto blind posten uit te zetten en nog de laatste handen te spelen. Moest er iets deftig bijgezeten hebben zou ik ze zeker spelen
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Dunno of dit ergens opslaat bij jou, maar miss wel, ik herken het namelijk![]()
Nee, want bij FL kunnen we niet bepalen hoeveel we betten.
Maar je moet in elk geval zeker niet verwachten dat je de meeste sessies met winst af zult gaan sluiten, want variance heeft een behoorlijke invloed. De winrates in Fixed Limit liggen een stuk lager dan bij No-Limit, dus je edge is nooit zo heel groot. Elke fout weegt daardoor behoorlijk zwaar. Zeker in het begin zul je nog fouten maken, die je langzaamaan weg zult werken. Op den duur zul je de limiet die je nu speelt wel beaten, het is alleen wel een kwestie van gedisciplineerd aan je spel blijven werken en voldoende grinden.
Don't give up.
Vandaag dan zo'n dagje dat je echt nix hit. En als je dan denkt iets te hebben heeft villain dan de zotste draw gehit ofzo. Hopelijk kom ik nu niet in een downswing van 100 big bets terecht![]()
Leukste hand van vandaag:
$0.10/$0.20 Limit Holdem
FullTiltPoker
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.comStacks:
UTG Xedofimus ($7.01)
UTG+1 Amadey87 ($0.90)
MP1 franja4x4 ($2.80)
MP2 tolstii121 ($5.97)
MP3 burzaczczak ($1.27)
CO Zardal80 ($8.73)
BTN Hero ($2.43)
SB and555rei ($1.50)
BB krolyan2010 ($4)Pre-Flop: (1.5 SB, 9 players) Hero is BTN A♦ A♠
1 fold, Amadey87 raises, 4 folds, Hero 3-bets, 2 folds, Amadey87 callsFlop: J♠ A♥ A♣ (7.5 SB, 2 players)
Amadey87 bets, Hero callsTurn: 7♣ (4.7 BB, 2 players)
Amadey87 bets, Hero raises, Amadey87 callsRiver: K♦ (8.7 BB, 2 players)
Amadey87 raises, Hero callsFinal Pot: 9.8 BB
Amadey87 shows
8♦ K♣
Hero shows four of a kind, Aces
A♦ A♠Hero wins 9.3 BB (net +4.8 BB)
Amadey87 lost 4.5 BB
hero calls op river met quads
Villain was all-in op de river, hij had maar een stack van $0,90
sorry
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Villain was all-in op de river, hij had maar een stack van $0,90sorry
Vond het ook wel jammer dat ik er niet meer value uit kon krijgen
Vandaag weer voor de Take 2 actie gespeeld. Naar goeie gewoonte was ik al gauw enkele dollars down. Daarom heb ik besloten om zolang de Take 2 actie loopt niet meer naar mijn BR te kijken.
Straks volg ik nog de coaching van Makomar ...
Ach je doet het in ieder geval beter dan mij na 10K handen ik stond toen op - $5 gewoon doorzetten dan merk je dat je steeds iets vooruitgaat en ook steeds meer value uit handen haalt.