Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kan slechter idd :coolface:.

Zie dat ik al tijd geen hardloop update heb gegeven en dat komt voornamelijk omdat ze ook saai zijn. Zit al tijdje op een minuutje of 27-28 over 5 km weet dat er meer in zit maar is nog lastig voor me om tempo te pakken dat ik 5 km vol kan houden. Vanmorgen bijv. redelijk wat gas gegeven in het begin maar moest dat laatste km fiks terugbetalen, qua tijd wel prima; heb geen precieze tijd maar zeker richting 27 minuten en misschien nog wel stukje er onder. Maar het laat wel zien dat ik zeker meer kan want was nu het laatste stuk echt niet meer vooruit te branden en moest echt tot op het tandvlees.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Bij deze de beloofde updates na 06-03-2014

BR Stars: $ 543,96 -> + $ 55,11
stellar 4 ($10): 71% (535 van 750 VPP) (stellar 3 gecleard)

FL BR (excl. bonussen): $ 530,84 -> + $ 77,61
FL BR (incl. bonussen): $ 1.673,66 -> + $ 87,61

De graph van de afgelopen periode:

En de totale FL graph:

Toernooiwinsten: $ 616,14 (reeds uitgecasht)
Hobbypotjes:
TAF: $ 75,00
Neteller: € 91,77 -> + € 31,94
William Hill: $ 2,00
Poker 770: $ 5,77

Punten:
Stars: 4.141,34 -> + 842,44
Poker770: 82,49
William Hill: 56,30
Neteller: 4.719,00 -> + 44,00

Beantwoorden
Citeren
Vice1
Elite Grinder

Is dat blauwe EV?

Beantwoorden
Citeren
20Shocker88
PokerStrategist

Ik denk rakeback :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Ik denk rakeback :)

Idd dus allerlei bonussen die ik gekocht heb, stellars etc.

Als het EV was zou er idd iets niet helemaal lekker gaan _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weekje break zit er op maar vandaag sleutel van mijn appartement gekregen dus van poker is er nog niet veel gekomen, misschien morgen avond nog ff wat tijd maar kans is net zo groot dat het er deze week niet van komt :coolface:.

M.b.t. hardlopen ook maar even een update, heb wel niet heel veel te melden maar langzaam maar zeker trek ik over de 5 km naar 26 minuten. Gisteren in zo een 26 minuten gedaan terwijl het stiekem best wel warm was (en dat ben ik niet meer gewend) dus langzaam maar zeker gaan we weer vooruit.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zo bonuspotje gespekt met April fools toernooien, had 4100 FPP staan dus een 3K toernooi en een 500 FPP toernooi gedaan en daarmee $56 gepakt not bad voor voor 3500 FPP :coolface:.

Nu maar eens kijken of ik het poker nog niet verleerd ben na weekje break.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet heel geweldige start van maand, althans had meer verwacht dan de bijna $25 die er uit rolde. Had op 1 tafel namelijk profit van rond de $30 maar blijkbaar was het verlies op tafel die beetje bleef hangen ook redelijk hoog.

Ach het was ook meer sessie om te voorkomen dat ik helemaal vast zou roesten en op zich zat er nog aardig wat automatisme is dus maar niet klagen. Begin maand in de groene cijfers en ook nog eens 90 VPP binnen gehaald waar eerste stap om SilverStar te behouden is gezet. Is normaal gesproken geen huge probleem maar zeker in maand dat ik wat moet klussen in avonduren en daarna eens ander levensritme op moet starten is ieder puntje mee genomen :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

hey Succes met je appartement

Het poker staat hier ook op laag pitje volgende maand weer serieus op pakken

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen beste sessie achter de rug en dat kwam niet eens omdat ik slecht speelde of zo (althans voor mijn gevoel niet). Probleem was dat ik veel kleine potjes met nuts wel oppikte maar de grotere met pre kaarten als AK net te vaak niet.

Heb meerdere keren AK gehad waarin ik op de 0,50 / 1,00 tafels fiks wat actie kreeg pre maar ja als je dan niet hit is het geen fijne hand. Vaak te goed om in multiway pot te folden door potgrootte maar als je niet hit geeft dat je huge problemen.

Ach ja zal er wel bij horen zullen we maar zeggen, ben niet aan het tilten geslagen of rare dingen gaan doen en dat is dan maar het positieve punt wat ik uit deze sessie kan halen. Verder is er met een verlies van $75 weinig om echt vrolijk van te worden.

Maar zoals ik al vaker heb gezegd soms zit het mee en soms tegen en vanavond zat het zeker niet mee _frown:. Er is maar één medicijn en dat is gewoon doorgaan. Met BR van $490 is er compleet niks aan het handje dus no worries en gewoon lekker doorgaan; bijna 4e stellar van dit jaar gecleard en daarnaast voor april al weer 200 VPP op teller staan dus voor SilverStars nog maar 3 sessies nodig en daarmee is belangrijkste doel voor deze hectische maand al bijna binnen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Redelijk vlakke sessie achter de rug waarin ik blijkbaar net wat meer potjes won dan verlies. De $14 winst is natuurlijk niet geweldig maar het is wel weer stapje richting herstel na die bagger sessie gisteren. Samen met de sessie van 1 april sta ik nu over deze maand nog zo een $35 down kortom dat is nog te overzien.

Daarnaast stellar gecleard en dat is stukkie sneller dan vorig jaar _cool:. Zat toevallig even in mijn bonussen in HEM te neuzen en ik zag dat ik vorig jaar op 1 mei pas 1 stellar had gecleard dus ik loop wel stukje voor op schema zullen we maar zeggen _evil:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou waar sessie gisteren vlak was deze keer een schommelsessie uiteindelijk op einde nog net klein plusje gepakt maar dit had zomaar ook andere kant op kunnen vallen. De plus is $4 geworden en daarmee weer groene sessie, en zolang ik die maar aan elkaar kan blijven rijgen komen de grotere plussen er vanzelf weer tussen te zitten.

Beetje jammer dat ik al weken niet aan reviews toekom want ik denk dat ik daar zeker veel van op kan steken. Hopelijk als ik boel in huis beetje op orde heb weer wekelijks review doen _cool:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Voor het eerst in 1,5 week maar weer eens loopje ingeroosterd, zat redelijk snel op jet eten en normaal gesproken ben ik op donderdagavond niet al te vlotjes dus ik vreesde afzien en matige tijd. Nou het afzien was er idd na 3 km en toen op karakter de andere 2 km afgemaakt. Maar tijd viel me niet tegen zat netjes op 27 minuten wat voor een avondloopje zeker niet verkeerd is.

Nu maar kijken of ik mezelf nog wat verder door kan ontwikkelen en mijn weg richting de 25 minuten weer in kan zetten :coolface:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou sessie kan ik redelijk kort over zijn begin was bagger / te veel rechten stuk in graph (en dan bedoel ik naar beneden) en op einde wat herpakt. Gokte al beetje op iets tussen de -$10 en +$10 en het werd uiteindelijk -$3. Ach ja wat dan nog pak uiteraard liever winst maar ja soms wil dat even niet.

Heb zeker niet top gespeeld maar ook paar grotere potten op vieze manier verloren dus er had zeker meer in gezeten maar ja daar heb je zo weinig aan als het er niet uitkomt _cool:.

Sessie van zo een 1 uur en 45 minuten dus weer wat puntjes gepakt voor SilverStar. Als ik het goed zeg nog 90 VPP nodig kortom dat moet te doen zijn in 1 grote of 2 kleinere sessies. Nou en daarmee zou ik de doelstelling voor april binnen hebben. Deze ga ik in mei weer wat ambitieuzer maken als ik hopelijk wat meer tijd in de avond heb en mijn hoofd minder chaos is van alle zaken waar ik nog aan moeten denken :f_biggrin:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou SilverStar is binnen dus doelstelling voor april gehaald, kortom rest van maand beetje freewheelen :pokerface:. Ik denk dat ik volgende week sowieso mijn weekje break in ga plannen en dan maar zien of ik nog aan spelen toekom deze week.

Sessie ging wel ok maar wederom niet veel meer dan dat, deze keer $17 up maar kan in april helaas nog niet een steady line omhoog vinden en vasthouden in een sessie. Ach moet van zelf weer een keertje goedkomen :coolface:. Blijf redelijk goed sessies achter elkaar plussen en houd vaak de minnen die er zijn beperkt en op den duur moet het dan goedkomen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi dat je nu al silverstar hebt gehaald.
Ben zelf nog wel even bezig, maar met de Golden SNG's promotie zal ik weer genoeg spelen.
Nu heb je de komende tijd eventueel wel de ruimte om je sessies te reviewen en dat is denk ik verstandig om te doen, zodat je leaks eruit kunt halen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou dat ik minder speel wil niet zeggen dat ik tijd over heb he, zit midden in verhuizing dus vrees dat er weer weinig gereviewd wordt _frown:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met de verhuizing en heb je hopelijk daarna nog tijd om wat te reviewen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

We zullen zien maar aangezien ik sessies van 1500+ handen speel zal ik niet al te ver terug meer gaan :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Wie ben jij?

Beantwoorden
Citeren