Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.4 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee maar ff serieus merk dat ik daar mentaal laatste tijd toch wel eens tegenaan loop. 2,5 uur zitten zwoegen en dan uiteindelijk $1 pakken is niet waar ik op zit te wachten. Maar goed zal me er vrees ik wel bij neer moeten leggen........

Bij het feit dat ik dit jaar minder binnen ga halen in mijn bonuspot heb ik me wel neer kunnen leggen, ik haal gewoon de punten niet en dat merk je dan meteen terug in stellars (vorig jaar had ik er rond deze tijd al 2 gecleard), bonussen etc. Maar daar kan ik zelf dan nog wat aan doen door gewoon lekkere cash te pakken in freelancer freeroll die ik iedere maand mag spelen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

mja , was wel deel serieus natuurlijk (want ik had wel een punt :p)
mja daar heb ik het ook moeilijk mee zolang grinden en dan soms zelfs verlies hebben is gewoon om om te vallen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja maar NL is gewoon niet mijn ding dus nam het niet serieus.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

mja maar PL lijkt me zo loom :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik speel FL geen PL he en dat is een wereld van verschil he :).

Dat dacht ik ook toen ik er aan begon maar juist veel acties en je wordt vaak voor blok gezet.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

excuseer maat :)
maar blijf je toch zowiezo niet met meer spelers die draws najagen?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

ja maar dat doe je dan zelf ook he, als je de odds krijgt moet je callen simple as that :)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Ja maar ik bedoel door die fixed limit ben je dan niet gedwongen om de odds te geven die ze nodig hebben om te callen of zie ik het verkeerd?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Voor de update van gisteren kan ik gewoon de update van maandag pakken lekker makkelijk, behalve dat ik nu qua concentratie beter was en dat ik nu net iets over de $1 pak :P

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Uiteindelijk niet heel geweldig, leek beetje valse start te worden; was er ook niet helemaal bij met mijn hoofd. Op einde nog wat potjes gepakt en daarmee nog een plusje van net geen $1 weten te pakken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is lekker makkelijk. Alle beetjes helpen natuurlijk, maar het zou leuk zijn als je weer wat meer zou winnen per dag.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren voor het eerst in dit jaar in de avond kunnen lopen zonder er als kerstboom bij te lopen. Goed teken; betekent dat de lente / zomer er aan komt :P. Op zich tevreden over deze 5 km in 25.23 minuten, weet dat ik beter kan maar goed ben sowieso niet op mijn best in avondloopjes.

Zondag eens kijken of ik in korte broek kan gaan dat is toch wel het ultieme lentegevoel, eindelijk een goed weer om hard te lopen. Ben benieuwd wat ik er dan uit kan persen qua tijd. Voor het eerst in tijden echt goed weer dus als ik niet te stijfjes begin moet er een PR in kunnen zitten!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou sessie van gisteren was weer niet best met verlies van $3,50 maar goed dat vind ik nu niet het belangrijkste. Wat nog erger was is het feit er er gewoon GEEN 0,10 / 0,20 tafel FR beschikbaar waren en dit is nu net de limiet die ik zoveel mogelijk wil spelen. Is al tijden mager met laten we zeggen 3 tafels maar dit is afgelopen weken veel minder geworden tot dieptepunt van 0 gisteren.

Zit er over te denken om move naar SH te maken zodat ik iig wel volume kan maken op een hogere limiet, want als ik heel eerlijk ben kan ik me niet bepaald meer motiveren voor die kleine bedragen en geen uitzicht op meer. En tsja als dit niks wordt dan weet ik het ook ff niet meer......

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Tafels zat op SH kom ik bij jou aan tafel zitten gezellig
Jammer dat het terugloopt op de FR tafels ik denk zelf dat maar tijdelijk is.
Had je al gezien gister op de 0.02/0.04 tafels dacht zijn bankroll zal toch niet zo hard gezakt zijn??

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

mja voor weinig spelen is natuurlijk minder voor de motivatie maarja uiteindelijk mag je spel er niet onder lijden he. Gewoon NL spelen :) tafels genoeg ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pjerter
Tafels zat op SH kom ik bij jou aan tafel zitten gezellig
Jammer dat het terugloopt op de FR tafels ik denk zelf dat maar tijdelijk is.
Had je al gezien gister op de 0.02/0.04 tafels dacht zijn bankroll zal toch niet zo hard gezakt zijn??

Wel fiks gedaald maar zit nog steeds rond de $100 niks aan handje, maar vooral op 0,10 / 0,20 zijn er echt weinig tafels op FR, daarboven is het al weer stuk beter. Daarom dat ik gisteren ook vracht 0,02 / 0,04 open had staan.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
mja voor weinig spelen is natuurlijk minder voor de motivatie maarja uiteindelijk mag je spel er niet onder lijden he. Gewoon NL spelen :) tafels genoeg ;)

En het spel leidt er indirect dus wel onder hopelijk dat ik prikkel kan vinden door ff iets nieuws te doen, en NL geen trek in om dat helemaal te gaan leren.......

Beantwoorden
Citeren
aukiepaukieRNMD
Poker Player

RAZZ, 2/7 triple draw, stud h-l?

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Ze willen je echt weg hebben bij fixed limit gewoon blijven spelen

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lukt ze toch niet het is FL of niks :P.

Nou zojuist de SH sessie er op zitten en merk dat het niet mijn spelletje is. Had bijna niet het idee dat ik in control was op een kleine fase van laten we zeggen 10 minuten na toen ik ff lekker hitte en ook potten pakte. Uiteindelijk $10 down maar goed dat is niet het belangrijkste heb het geprobeerd maar het is hem dus niet helaas :f_frown:.

Beantwoorden
Citeren
aukiepaukieRNMD
Poker Player

Ik wil PC helemaal niet weg hebben bij FL. Ook deze thread is zeer interessant en lees ik iedere keer weer met veel plezier.
Echter, soms loop je telkens tegen dezelfde muur aan. En dan kunnen andere inzichten van invloed zijn.
Niet meer en niet minder. Andere varianten brengen andere tactieken en strategieën. En dus leren en verbeteren.
Veel plezier.

Beantwoorden
Citeren