Dat is zeker een punt maar ja kan mijn handen niet meer laten reviewen dus helaas gaat er groot deel van leren dan verloren :f_cry:.
Misschien af en toe wat freerolls erbij pakken om wat meer plus te draaien? Gewoon voor het gevoel?
Als je een lijstje hebt waarin je net als in freelancer $20 pakt als je ITM komt graag maar anders is het mij de moeite en tijd niet waard :P.
Nja, wanneer ik lees hoeveel tijd je steekt in die cashgames en geen meter verder komt, dan vraag ik me af wat winstgevender is, t.b.t.
Meestal besteed ik nauwelijks tijd aan die (goedkope) freerolls en lopen ze naast ander werk, zoals berekeningen voor mijn tradestrategie, of naast een lekker potje darten of een film kijken.
Ze mogen geen tijd kosten. Daarom is het in het begin voor mij gewoon chips of busten. Met genoeg chips besteed ik er geen aandacht meer aan tot ITM en dan bekijk ik (als ik nog wakker ben) of ik ervoor ga of me gewoon leeg laat lopen (waarmee je vaak nog best wat oppakt).
Heb helaas te weinig tijd om andere games goed te spelen, dus sprokkel ik zo wat speelgeld bij elkaar voor wanneer die tijd er wel is.
Ondertussen stijgen mijn spaarpot en speelpot gewoon door.
Even gekeken. Heb sinds begin februari nu $23,13 uit de freerolls gehaald, waarvan $8 uit die Spin&Go tickets. Daarvan $4,40 verloren in twee zoom MTT's.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Als je een lijstje hebt waarin je net als in freelancer $20 pakt als je ITM komt graag maar anders is het mij de moeite en tijd niet waard :P.
Heb je gisteren gemist tijdens de Freelancer freeroll
Het was best rustig dit keer in de 2de keer dat ik meedeed en maakte mijn eerste cash.
Ja was niet thuis dus kon niet meedoen, zal best rustig geweest zijn en zag dat je gecasht had nice!!
Mag wel weer een keer is al te lang geleden dat ik echt FT heb gehaald, zat in die van december dichtbij maar toen two outer tegen voor chiplead :f_ugly:.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Als je een lijstje hebt waarin je net als in freelancer $20 pakt als je ITM komt graag maar anders is het mij de moeite en tijd niet waard :P.Heb je gisteren gemist tijdens de Freelancer freeroll
![]()
Het was best rustig dit keer in de 2de keer dat ik meedeed en maakte mijn eerste cash.
moet al bijzonder rustig zijn als jij cached
Ik kan hem zelf bijna nooit spelen, omdat het altijd op voor mij een ongelukkige dag en tijdstip is. Heb meestal wel wat anders om 18.00u op de zondag. Al lijken het aantal deelnemers steeds minder te worden wat natuurlijk prima is voor de deelnemers. Dan kan er meer gewonnen worden.
Vol verder nog niet bepaald de behoefte om weer op FL te gaan rammen sowieso nog niet veel zin en tijd om te spelen. Komt wel weer maar zie het er deze week iig niet van komen.
Wel nog steeds aan het lopen en na wat weken bagger weer eindelijk weer eens wat rondjes kunnen doen in goed weer. Donderdag op twee na beste tijd op de 5 km gelopen, het is dat ik op einde wat wind tegen had anders had er voor het eerst in maanden weer tijd van onder de 25 minuten in gezeten nu bleef ik daar net iets boven hangen.
Daarna zondag laatste testronde gedaan op 10 km voor wedstrijd van zondag en nu helemaal prima weer en meteen PR van 51:20 wat 30 seconden sneller is dan vorige PR. Nu hopelijk van het weekend ook beetje ok en dan moet tijd onder de 8 seconden er in kunnen zitten. Nu me helemaal nergens aan op kunnen trekken en geheel alleen gelopen, maar met mensen om me heen waar ik me aan op kan trekken moet er meer inzitten en dan hopelijk onder de 50 minuten lopen. Rest van week rust houden om me optimaal voor te beiden op zondag!!
Ik wens je alvast veel succes voor zondag en dat je een mooi resultaat mag neerzetten
Hopelijk werkt het weer dan ook mee.
Ja sorry ben laatste tijd wat afwezig op forum nu ik niet speel :P.
Maar het is gelukt uiteindelijk was wedstrijd 10,18 km en die heb ik gelopen in 50:36 maar aangezien ik dus feitelijk die laatste 180 meter extra in 42,7 seconden heb gelopen zat ik dus onder de 50 minuten over de volle 10 km.
Temperatuur was lekker maar stond op sommige stukken wel vies windje gelukkig kon ik op belangrijk moment net aanhaken bij iemand toen wind vol op snufferd kwam (kracht 4) anders had ik wel een flink naar de kloten kunnen gaan. Later nog iets last van die kerel gehad op een stuk door het bos waar ik niet in kon halen maar goed daardoor had ik laatste km nog wat over zodat ik daar nog wat gas kon geven om dus net onder de 50 minuten te komen.
Nu nog paar daagjes rust houden, zondag maar eens 5 km lopen en dan bedenken wat nieuwe doel wordt :f_drink:.