als je volgend jaar terug wil sponseren met je br moet je er toch invliegen hoor maat
Qua bonuspotje loop ik al eindje achter maar het bedrag dat ik deze keer heb gebruikt staat er nu wel weer op hoor; al komt dit nu grotendeels door TAF geld dat ik nog had staan.
Maar ja normaal gesproken ga ik over 2015 niet zoveel uit kunnen cashen of ik moet nog leuk cashen in freelancer freeroll van hiero
Zou leuk zijn als je de freelancer eens weet te winnen. Al hoop ik dat ik dan tegen jouw HU kan spelen als er weer een gelegenheid komt dat ik tijd heb om mee te doen
We zullen zien, maar dan moet je natuurlijk wel je best doen om de HU te winnen.
Aangezien ik je het dan niet cadeau ga geven:f_tongue:
Al moeten we eerst nog maar eens in zo'n situatie zien te belanden.
Als je me fair verslaat kan ik er mee leven :f_love:.
Maar gisteren weer wedstrijd gelopen, twijfelde lang of ik wel mee zou doen na fiks wat kilometers door Disneyland te hebben gesjokt maar merkte dat ik met de dag beter werd. Uiteindelijk dus ook gestart en op zwaar parcours weer een PR te pakken met 49:02 op de 10 km. Zat 3x steile klim op dijk op en vooral laatste keer moest ik me er echt op sleuren en tel daarbij weer goor windje op en het was best wel zwaar :). Redelijk veel alleen moeten lopen maar toch goed tempo weten te houden dus ik ben weer tevreden
Knap gedaan en dat op zo'n zwaar parcours.
Daar kunnen de meeste hier een puntje aan zuigen denk ik
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Daar kunnen de meeste hier een puntje aan zuigen denk ik![]()
+1, die vuile opmerking hoefde er evenwel niet bij ♦
Zo maar eens kijken of ik nog tafels aan kan stampen.
1e target stellar 1 voor 2015 clearen maar ja dat moet geen probleem zijn met de 8 VPP die ik nog nodig heb
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Daar kunnen de meeste hier een puntje aan zuigen denk ik![]()
+1, die vuile opmerking hoefde er evenwel niet bij ♦
Het was niet eens vuil bedoelt, maar als compliment voor hem.
Ik ben trouwens zelf ook wat aan het hardlopen elke maandagmiddag met een groepje en dat gaat mij goed af tot nu toe.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zo maar eens kijken of ik nog tafels aan kan stampen.1e target stellar 1 voor 2015 clearen maar ja dat moet geen probleem zijn met de 8 VPP die ik nog nodig heb
![]()
Succes ermee. Ik probeer zelf mijn 2de stellar van dit jaar deze week te halen met nog 61 VPP te gaan.
Stellar is gelukt maar ja dat wist ik wel dat dat zou lukken :).
Daarnaast beetje koude start gehad niet heel goed / slecht gespeeld maar in het begin wilde het gewoon niet met handen en hitten. Rond break in mijn sessie begon het wat te lopen maar helaas zakte het daarna weer wat in. Uiteindelijk $2 down maar goed met wat meer handen zitten er al heel wat meer in :f_tongue:.
Geen tijd en zin om eerder update van gisteren te posten dan nu maar ff snel voordat ik weer ga spelen.
Het was wederom een magere sessie met slechte start, deze keer helaas nog stukje slechter dan maandag. Uiteindelijk wel weer iets terug weten te krabbelen maar dit helaas niet vol kunnen houden....... -> resultaat bijna $7 in de min :f_frown:.
Het ergste is dat ik gewoon weet dat ik beter kan, althans vorig jaar speelde ik nog 0,50 / 1,00 en beatte ik lachend 0,25 / 0,50 en je maakt me dus niet wijs dat ik nu niet eens deze limieten meer aankan. Hopelijk vanavond beetje ok sessie anders vrees ik dat ik zo weer aan een (langere) break zit :f_cool:. Heel eerlijk gezegd hoeft het van mij op deze manier niet meer en als dit doorgaat moet ik misschien maar eens gaan nadenken wat ik nu nog echt wil met poker.
Hoeveel tijd besteed je nog aan reviewen? Ik heb iig al maanden geen handen meer gezien hier... De tijd dat je 50/100 speelde en 25/50 beatte was juist tijdens en net na de tijd dat je veel studeerde en reviews deed. Daarna ging je omhoog en stopte je met studeren (althans ik zag hier geen handen/reviews meer) en begon het langzaam slechter te gaan.
Misschien dat er langzaamaan weer wat leaks in je spel zijn geslopen die je eerder eruit had gehaald?
Daar zit zeker deel van het probleem dat ga ik ook niet ontkennen maar ja sinds ik op mezelf zit nu eenmaal gewoon wat minder tijd. EN ja als ik dan mag kiezen tussen spelen en reviewen dan weet ik het wel :f_drink:.
Verder heeft het wegvallen van Duke als judge ook zeker niet mee geholpen; begrijp me niet verkeerd de adviezen van andere zijn ook welkom (helaas komen ze te weinig), maar het is toch anders als er niet iemand naar kijkt die er op "aan is gesteld" obv zijn kennis.
ik neem het zeker niet verkeerd op
denk dat er idd te weinig "kenners" op het forum zitten ivm met fl om dan kennis uit te wisselen. Maar het is wel waar dat je je spel moet reviewen maarja als je weinig tijd hebt speel je liever (heb ook dat probleem)
Nou misschien moet ik dan toch maar eens kijken of ik wat kan gaan reviewen, goede tip Sailer!! Al zijn het bijvoorbeeld maar 500 handen dan nog is dat altijd beter dan niks toch :f_cool:.
Maar goed belangrijkste nog niet gepost namelijk resultaat van gisteren en dat was prima, meer dan $7 up dus flink deel terug weten te pakken. Merkte dat ik met goede mindset de sessie inging en ook prima begon, niet helemaal vast weten te houden en toen ik af was gesloten viel het resultaat met meer dan mee. Focus qua mindset goed op mezelf gehouden met het idee zolang als ik mezelf niks kan verwijten is het ok. De enige die ik in de hand heb blijf ik namelijk zelf en wat andere doen heb ik (vaak) geen grip op dus dan is het ook zinloos om daar energie aan te besteden. Uiteraard pik ik wel de slechte moves er uit maar me er druk om maken heb ik dan weer niet gedaan.
Hopelijk kan ik dit vaker opbrengen de komende sessies en zit het beetje mee, wil namelijk toch wel weer boven de $100 komen dat ziet er qua BR toch stukken beter uit ♠_evil:.
Zou mooi zijn als je weer boven de $100 komt en als je wat vaker handen post gaat je post count ook weer wat meer omhoog
Nou hoop dat het toch niet bij die nog eens blijft, kan zoveel beter moet het er alleen vaker uit laten komen!!!!!