Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met je hardloopwedstrijd morgen :gl:
Hoeveel KM is de wedstrijd?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wederom 10 km, blijf dat meer een uitdaging vinden dan 5 km :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus zo'n 50 minuten afzien met dit weer. Hopelijk is het voor je niet midden op de middag, want dat zou ik zelf maar niks vinden om met 25+C te moeten hardlopen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja daar zie ik wel beetje tegen op, wedstrijd start 18.00 uur dus ergste warmte is dan wel weg maar of er goede tijd in zit weet ik niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe is het hardlopen gisteravond afgelopen?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet helemaal tevreden 54:20 en daarmee bijna 5 minuten boven mijn PR. Maar goed heb het toch maar gedaan in die warmte, wist dat PR er niet inzat maar na 5 km zat ik echt compleet stuk. De laatste 5 km uitgelopen met enkele kleine pauzes en ik kan je vertellen dan kunnen 5 km nog heel lang duren.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jammer dat er niet meer inzat. Al is 54:20 nog altijd een behoorlijke tijd met pauzes erin.
Ik zou het zelf zonder pauzes nog niet deze tijd halen.
Al was het misschien beter geweest als je wat rustiger was gestart, maar dat is achteraf praten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Pas mijn 4e wedstrijd en voor het eerste in tijden dat ik met 27 graden heb gelopen dus die ervaring om dat te lezen heb ik niet helaas......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan weet je het voor de volgende keer. Deden er veel deelnemers mee aan deze wedstrijd?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee mannetje / vrouwtje of 50 op de 10 km en vorig jaar was dit dik het dubbele maar aangezien zowel 5, 10 als 15 km gelijk startte op een rondje kreeg je toch leuk veld al werd het in laatste ronde wel beetje eenzaam :f_smile:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat valt dan nog best tegen. In mijn eerste 5 km wedstijd deden 1.100 deelnemers mee.
Al was deze wedstrijd in Leeuwarden en dan is het logisch dat er wat meer deelnemers zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja Appeltern of Leeuwarden maakt wel ff een verschil he :P

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Meteen maar ff de irritatie van me afschrijven na de sessie van zojuist. Maandag $1 down en dinsdag $1 down dus ja daar niet veel te melden behalve dat ik op dinsdag op einde niet al te lekker meer speelde.

Maar vandaag was het weer janken met de pet op; er was 1 tafel 0,10 / 0,20 en die liep echt weer voor geen kanten. Toen ik eigenlijk af wou sluiten al een dollar of $6 en toen nog iets langer door gegaan. Het resultaat is al wel te raden ik heb het niet meer recht getrokken in tegendeel zelfs een dollar extra verloren. Kortom ik ga mezelf nu echt opleggen om gewoon meteen te stoppen, niet om die ene dollar maar op de lange termijn pak ik er gewoon niks mee. Mocht ik toch weer een keer mezelf betrappen op losses chasen dan moet ik mezelf maar de straf opleggen dat ik volgende dag niet mag spelen of zo.

Daarnaast nog een maatregel om de teugels bij mezelf weer wat aan te trekken. Ik ga mezelf verplichten om iedere week iig een uur handen te reviewen. Als dit niet lukt mag ik gewoon geen nieuwe sessie starten en start ik pas sessie als ik dit wel heb gedaan desnoods met het kookwekkertje er naast. Begin er echt de schurft in te krijgen dat ik een maand mezelf in het zweet grind om bijv. $5 te pakken en dit dan weer in 1x verknal.

Klinkt misschien allemaal wat kinderachtig maar goed ben dat geswing van boven naar beneden nu echt meer dan zat en daar moet verandering in komen. Ik speel zeker niet meer 100% en daar moet ik wel weer naar toe gaan groeien.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Kan me als geen ander de frustratie voorstellen :)
Maar kan je als je dat hebt dan ook echt doen?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zal wel moeten anders volgt er straf :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ja Appeltern of Leeuwarden maakt wel ff een verschil he :P

Dat is waar. Al is 1.100 wel heel veel vind ik. Daardoor kan je in het begin al niet je eigen tempo lopen.

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zal wel moeten anders volgt er straf :)

Wat voor straf heb je in gedachten? _evil:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Das nog niks 1100 man, 7 heuvelenloop 25K deelnemers alleen al op de 15 km.

En ja wat voor een straf als ik het niet doe ga ik gewoon niet spelen, easy as that. Dus ja straf is groot woord maar ik mag dan niet spelen terwijl ik dit in grote fases nog steeds leuk vind :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad veel meer, maar dan heb je denk ik de hele tijd brede wegen.
Anders is het niet te doen om constant voluit te lopen.
Ben benieuwd of je nu wel tijd vrij maakt voor het reviewen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hardlopen? Brrrr..... alleen als ik een bus of trein moet halen misschien :D

Wat dat pokeren betreft is het misschien toch zinvol om eens een andere variant erbij te nemen om verveling te voorkomen. Speel je eigenlijk ook FL SnG's of MTT's?

Nee die toernooien zijn ontzettend boring en veel actie zodat je nooit weet waar je staat. En dan kom je in push-fold fase en dan nog blijven ze callen. In verleden stuk of 5 van die dingen gedaan en nooit meer........

Beantwoorden
Citeren
Nielbe
Poker Player

Kan me niet voostellen dat FL gaat vervelen wel pcbeem? Leuke variant imo
Ik ben ook wel benieuwd of je toernooitjes speelt.

Beantwoorden
Citeren