Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Alles wat gratis is zou ik ook niet zo gauw laten lopen. Al is de tijdstip van de Freelancer vrij ongelukkig voor mij.
voor mij is het ook ongelukkig want mag niet eens meedoen
Alles wat gratis is zou ik ook niet zo gauw laten lopen. Al is de tijdstip van de Freelancer vrij ongelukkig voor mij.
voor mij is het ook ongelukkig want mag niet eens meedoen
we gaan niet verder afdwalen van het topic maar jij weet het tijdstip ook vantevoren he
Dat is waar. Al had ik dus liever een ander tijdstip gehad.
Succes met FLHE vandaag pcbeem
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
het moet weer gratis zijn voor beempie![]()
Dat sowieso maar ook ik werk 36 uur in week en ja dan is er weinig tijd voor MTT's al vind ik ze wel leuk om te doen :f_thumbsup:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dat sowieso maar ook ik werk 36 uur in week en ja dan is er weinig tijd voor MTT's al vind ik ze wel leuk om te doen :f_thumbsup:.
snap het wel maat
ook vanwege mij succes vandaag
Ik vind die Freelancer het leukste toernooi dat ik ken. Scoor er gemiddeld ook lekker in en het duurt niet zo lang als andere MTT's omdat er geen late registration is.
Waren er maar meer van dat soort toernooien
Heb wel wat interessante MTT's op iPoker gevonden, maar die hebben weer die late reg optie, wat het weer langer spelen maakt.
snap het wel maat
![]()
ook vanwege mij succes vandaag
Bedankt maar ik speel alleen op maandag t/m woensdag, maar goed beetje succes op vrijdag de 13e kan nooit kwaad
Heeft het nog wat opgeleverd?
als ik succes wens heeft dit zeker iets opgeleverd
Mwah heel geweldig lopen deed het gisteren niet :f_cool:. In begin wat slechte handen op Stars en die eigenlijk niet meer te boven gekomen. Veel ups maar helaas ook weer net zoveel down dus kon niet veel aan het verlies doen. Ach ja $1 die zullen uiteindelijk ook het verschil niet maken.
Op Coral leek ik ook lange tijd down te eindigen maar uiteindelijk nadat ik half uur niet kon spelen omdat tafel leeg liep toch nog net voor het sluiten van sessie twee goede handjes gepakt en daarmee zowaar van een verlies van bijna 1 euro nog een klein plusje gemaakt en dat is altijd goed :f_drink:. Het aantal SP viel door het gemiste half uur wat tegen maar goed loop nog prima op schema met nog zo een 10 SP te gaan; dat moet volgende maand wel goedkomen. Zit nu ook bijna aan de 90 Store points en dan mag ik ook nog punten inleveren voor geld.
Dat ziet er redelijk uit. Ben je trouwens nog steeds fanatiek aan het hardlopen?
Niet verkeerd en qua lopen, ik loop nog wel 2x in de week maar het echte tempo is er wel beetje vanaf. In juli kleine blessure gekregen, daarna vakantie en toen nog wat ziekte en daardoor 2 maanden niet kunnen hardlopen. Nu weer aan het opbouwen maar dat is / was wel even zwaar, kijk eerst liep ik easy 10 km en nu is het al vechten voor 3 km soms. En over het tempo zullen we het maar helemaal niet hebben, komt wel terug maar nog niet best.
die loopt enkel fanatiek als hij de diarree heeft om het toilet te halen![]()
:rage:, nee zo ver lopen is het toilet niet bij mij thuis hoef ik niet voor te sprinten.........
Dat ziet er redelijk uit. Ben je trouwens nog steeds fanatiek aan het hardlopen?Niet verkeerd en qua lopen, ik loop nog wel 2x in de week maar het echte tempo is er wel beetje vanaf. In juli kleine blessure gekregen, daarna vakantie en toen nog wat ziekte en daardoor 2 maanden niet kunnen hardlopen. Nu weer aan het opbouwen maar dat is / was wel even zwaar, kijk eerst liep ik easy 10 km en nu is het al vechten voor 3 km soms. En over het tempo zullen we het maar helemaal niet hebben, komt wel terug maar nog niet best.
Vervelend. Dan zal mijn conditie nu beter zijn voor de verandering. Hopelijk ben je straks weer helemaal fit.
Moet ik nog zien loop nog steeds 5 km onder de 26 minuten maar heb jaartje terug 23:49 gelopen en dan is 2 minuten langzamer wel ff afzien.......
Slechte week afgesloten met drama sessie gisteren vooral op Stars was het echt niks en zat me te veel te ergeren (en dat is nooit goed). Over de hele week bijna $6 kwijt en dus ook weer onder de $100, niet veel met $99 maar toch). De week pauze die ik ga nemen komt dus niet verkeerd uit, ik zit gewoon even niet in de flow.....
Op Coral blijft BR aardig rond de 15 euro hangen dus dat is op zich ok. Zowel op dinsdag als woensdag weer ongeveer 1 SP gehaald dus ik zit et nog zo een 7,5 SP te gaan leuk op schema. Moet nu dus wel iets over de streep kunnen trekken!! Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet maar zal ongetwijfeld leuk doel bedenken ♠_evil:
Moet ik nog zien loop nog steeds 5 km onder de 26 minuten maar heb jaartje terug 23:49 gelopen en dan is 2 minuten langzamer wel ff afzien.......
Dan is je conditie nog steeds beter denk ik