Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan leef je duidelijk niet in Nederland of België meer of zijn de plannen naar Nieuw Zeeland inmiddels doorgezet als ik de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1008949#post1008949 nog eens bekijk?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou qua spelen was het zowel maandag als gisteren bagger, weet niet wat er gebeurde maar niet veel lukte en daar bovenop ook nog eens niet best qua tiltcontrol. Vooral maandag liet ik mezelf soms gaan en ja dat is dan wel teleurstellend. Begin was bagger, kwam daarna heel sterk terug maar de laatste 45 minuten enorm op mijn kloten gekregen.

Gisteren dat wat beter onder controle maar ja met slecht begin en wat sicke handen na een uurtje spelen (denk dat ik wel 5x met hoge pockets op river verloren heb van geriverde trips voor dikke potten).

Uiteindelijke resultaat 2x iets meer dan $4 down en ja daar word ik niet vrolijk van _mad:.

Wel weer 2x een quest gedaan en resp. $1 en $2,50 daarvoor gekregen maar vooral die van gisteren was om te janken. Ik deed er bijna een uur over om 25 handen te winnen en normaal gesproken moet dat met 10 tafels toch wel stukkie vlotter gaan. Denk dat dit al veel over de sessie van gisteren zegt maar goed na 2 uur spelen dus gelukkig alsnog afgerond.

Vanavond nog een sessie en hopelijk kan ik weer een beetje in de goede swing komen, en wat ik dan in februari ga doen geen idee. Ik vrees dat het aantal 0,05 / 0,10 tafels weer flink in gaat zakken en ja met net geen $130 heb ik qua BR net iets te weinig voor 0,25 / 0,50. Kortom dubbel balen van de gemiste kansen deze week.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Irritant dat je paar slechte sessie achter de rug hebt. Maar ook met minder tafels en meer regs moet 10/20 makkelijk te beaten zijn... gewoon 25% van de tijd die je bezig bent in studie van FL steken en je zit zo weer op 50/100.

Gewoon van elke sessie minimaal 1 hand posten, handen van andere beoordelen, strategie artikelen lezen en video's bekijken. Kan makkelijk.

@SDK ik zit tegenwoordig inderdaad in NZ, we zitten nu in de buurt van Wellington.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik weet het, heb de basis gewoon om t/m 0,50 / 1,00 te beaten.

Het lullige is alleen dat er bijna geen 0,10 / 0,20 tafels meer zijn op Stars, je mag al heel blij zijn met 2 tafels en dat is helaas niet het volume waar ik naar zoeken.

Verder moet ik inderdaad blijven studeren en ik probeer nu ook iedere week 1 sessie te reviewen en daarmee kom ik dan aardig op de 25%. Maar goed dat heb ik een hele tijd ook niet gedaan en dan gaan er toch dingen in je spel sluipen.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Ja dat merk ik nu ook, heb half jaar erg weinig gespeeld en ruim een jaar weinig gestudeerd. Heb nu weer problemen met veel te veel handen spelen.... MP2 J♥:9♥: of Q♥:9♥: 8♣:9♣: toch willen spelen... Toch nog even de donk afcallen na een A op de river etc... allemaal dingen die er weer uitmoeten...

Btw, hoe zit het met Pokerstars..... starcoins??

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

In het kort je moet blokken vrijspelen voor een status en pas als je het blok vrij heb gespeeld krijg je de Starcoins op je account.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Dat is wel een apart systeem. Voor meer info kun je natuurlijk ook altijd de Pokerstars website raadplegen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Qua sessie gisteren niet echt heel spannend, mezelf redelijk in hand en de meeste irritatie kwam van een happerende muis :).

Uiteindelijk $1.50 up en daarbij ook weer $2,50 uit quest en hiermee sluit ik januari net boven de $130 af kortom niet verkeerd maar er had meer in gezeten.

Verder januari qua bonussen ook goede maad:
- 1x $10 megabonus
- 1x $2 uit ticket megabonus
- 1x $6 instant cash reward
- 9x $2,50 en 3x $1 uit quests
TOTAAL $43,50; ik heb wel eens slechtere maanden op dat vlak :P.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zowaar weer eens ITM in Coral freeroll, had er meer in gezeten misschien. Eerst verloor ik met Q8 van 98 shortie die flush hitten, daarna hitte ik TP T3 maar mijn kicker was helaas niet genoeg tegen de QT van bigstack die ik wel meer rare dingen had zien doen. Als ik wat rustiger had gespeeld dan had ik waarschijnlijk nog in toernooi gezeten voor meer dan de 0,40 GBP (dat weet ik wel zeker aangezien er na mij 2 man uitklapte) maar goed soms moet je beetje risico nemen als je echt diep wil komen.

Nu dus door de 10 euro grens gebroken en hopelijk met nog wat leuke cashes wat stijgen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nadat ik een keer 2e werd in de buy-in freeroll is het naatje daar...

win geen deuk meer.

Afijn, tis gratis zunne, so don't complain :D

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee daarom het is gratis 10 euro dus ja waarom zou ik dan klagen :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ook zaterdag weer ITM en deze keer redelijk diep met 10e plaats. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik nog steeds niet; heb hele toernooi nooit meer dan 4K aan chips gehad en toch heel wat gasten overleefd. Ach ja weer 1,00 GBP er bij en dus weer dik 1,30 euro er bij daarmee ergens in de 11,70 euro op Coral.

Dus de 20 euro komt zo toch weer beetje in zicht met nog 15 toernooien te gaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is lekker. Heb je de afgelopen dagen nog wat geld opgehaald op Coral Poker?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik sta daar al weken op $0.62 na het uitcashen en 2x een loginprijsje te hebben gewonnen. Win nu al tijden niets meer met die tickets, al doe ik bijna iedere avond mee.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is lekker. Heb je de afgelopen dagen nog wat geld opgehaald op Coral Poker?

Gister wat centen door idd log in toernooien, verder speel ik de new player toernooien alleen als ik de dag er na niet hoeft te werken.

Kortom morgen mag er weer ticketje in :).

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helaas een redelijk vroege bust op Coral , 2x de dood in ogen gekeken maar ook 2x terug weten te komen.

Helaas lukte het de 3e keer niet met A7 vs QQ, maar goed heb het nog wonderlijk lang volgehouden soms moet je er bij neerleggen dat het niet wil / mag en dat was nu dus...... Moest te veel vechten tegen donks aan tafels en dat komt me niet ten goede.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is jammer. Vandaag weer een nieuwe kans als je tijd hebt.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Yup normaal gesproken gaat ticket 17 er aan :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou AA vs QQ er uit voor 7K stack maar ja was zo een fish dat ik wel moest shoven pre en ja hoor flop bracht Q........

Balen aangezien ik al dikken 3.7K stack had wat meer dan genoeg voor een easy ITM was maar ja zulke kansen mag je niet laten liggen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik begin voorlopig nog niet aan die new player freerolls. Die worden me veel te laat (kuch) .../duren me veel te lang (:P)

Beantwoorden
Citeren