Zou leuk voor je zijn dat er een speciale FLHE promo komt.
Dat hoeft niet eens, gewoon iets in trend van card hunt wat traffic omhoog gooit is al goed
Zou ook leuk zijn, maar dat is nog afwachten of het ook op korte termijn zal gebeuren.
We zullen het zien. Komende week krijgen we een Omaha week.
Misschien dat er binnenkort ook een FL variant komt.
Gisteren nog een FT gehaald op een Coral Daily missions toernooi en daarmee dik 10 euro gepakt. De FT was helaas een lotterij door grote blinds en ik moest A6s er in gooien tegen AK en TT. Denk dat FT in zo een 5-10 minuten voorbij was......
Daarmee staat die BR zowaar boven de 40 euro. Niet slecht aangezien ik dat met niks (alleen tickets) op heb gebouwd :f_thumbsup:!!
Er komen weer uitdagingen aan, maar ik kan er in de client nog niks over vinden.
Intussen kun je het beste even op de Omaha week pagina kijken op de PokerStars website.
Dit gaat hem vrees ik niet worden voor mij, op zich wel weer altijd gegarandeerd prijs maar ja ik kan totaal geen Omaha dus vrees dat het me geld gaat kosten.......
Omaha is niet zo moeilijk, gewoon even de beste handen opzoeken in de artikelen en alleen het erin gooien als je of een monster draw of de nuts hebt....
Moeilijk is groot woord maar geen zin om er tijd in te investeren, haal vaak door elkaar dat ik maar 2 eigen kaarten mag gebruiken :).
Gisteren trouwens weer gespeeld en dit was sessie om snel te vergeten, vooral begin was erg slecht en hier nooit echt van weten te herstellen. Ging met horten en stoten af en toe omhoog maar niet snel daarna ook al weer net zo hard naar beneden. Het verlies van $2,50 kan ik uiteraard prima dragen maar fijn is anders.
Ik ben op het moment helemaal niet aan het spelen, maar Omaha vind ik wel erg leuk. Dus misschien moet ik Stars maar even opstarten...
Leuk en winstgevend zijn twee verschillende zaken :).
Gisteren liep alles belachelijk goed en op 8 tafels 0,02 / 0,04 en 1 tafel 0,05 / 0,10 totaal meer dan $7 gepakt en dat is meer dan nice. Maar goed op die ene 0,05 / 0,10 tafels alleen al was ik dik $3 up. Daarmee de $240 grens net doorbroken, op naar de $250 :f_cool:.
Dat zijn mooie berichten
Zelf zondag trouwens nog 58 minuten gedaan over 10km in mijn eerste wedstrijd.
Dat viel best tegen qua indelen als je er geen ervaring mee hebt.
Vooral niet te snel beginnen, na tijdje merk je dan wel welk tempo je lekker ligt!!
Ja 10km zijn lastig in te delen. Als je het goed doet heb je in het begin altijd het gevoel dat je harder kan, maar als je dat doet kom je de laatste 3-4km in de problemen.
Ik heb laatst ook nog 1 gelopen in 41:58... was er ook niet heel blij mee (PR < 41). Was er wel blij mee dat ik het 2e 5km 11seconde sneller heb gelopen dan de 1e 5km.
Die tijden kom ik nog lang niet aan ben als blij als ik onder de 50 minuten kom. Wat ik wel merk is dat mijn tempo stabieler blijft, in verleden had op einde vaak nog redelijk wat over maar merk nu dat ik afstand beter in kan delen en dus stabieler loop. Zaterdag weer een wedstrijd ben benieuwd wat het wordt, laatste weken vervelend weer dus heb nooit maximale er uit kunnen halen.
Succes alvast en een beetje neerslag vind ik zelf niet erg. Dan zit er genoeg zuurstof in de lucht.
Is ook zo maar wind is vervelender......, op zich regen niet erg als ik tijdje aan lopen ben maar als ik nog niet warm ben is het niet lekker.