ach de hand was je gegund, je had me beat zo simpel was het.
Gisteren wederom winstgevende dag met 30 cent up op FL, had meer kunnen zijn als ik op einde van sessie niet een hand verloor met AA vs 77. Maar goed niks aan te doen.
Op Match gisteren bijna $2 gepakt en vandaag na bijna een uur harken uiteindelijk toch nog een winstje van 19 cent.
Vind het knap dat je je er zo tussendoor laveert. Gaat toch wel goed, lijkt me.
Succes!
Ach ja het gaat wel ok zo lang ik ieder jaar nog mooi bedrag uit kan cashen ben ik tevreden. FL loopt laatste weken niet al te geweldig en dan bedoel ik dat ik niet echt vooruit kom qua roll.
Vandaag iig weer $1,24 bij elkaar gematcht na eerste een stack te verliezen maar dus goed herstelt met een KK die hield tegen AQ.
Zolang je maar in de plus blijft is het prima gedaan. Heb zelf ook wel momenten waarop het niet echt draait, maar dan is er altijd weer een leuke surprise die om de hoek komt kijken.
GIsteren helaas weer magere Zoom sessie, verloor met de laatste match hand met KK vs AJ.
Niet veel aan te doen maar ja het zorgt wel voor een verlies van 80 cent, wel trots op mezelf dat ik me gewoon bij het verlies neer heb gelegd en niet geprobeerd heb om het terug te winnen.
Dat moet dan vandaag maar gebeuren, ten minste als er nog een FL plekje wil komen voor 21.30 :f_love:.
Bij mij wel, LOL. Kon dertien cents winnen in FL. Hopelijk komt daar nog wat bij de komende tijd.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Is het FLHE nog gelukt gisteravond of niet?
Ja er was tafel maar weer niet veel soeps met 40 cent down, zoals al vaker gezegd geen grote bedragen maar kom zo niet vooruit. Op Zoom wel weer 67 cent gepakt maar ja dat kan door mijn tiltgedrag wat er nog steeds is in drukke dagen geen maingame worden......
Dan kun je denk ik beter helemaal niet spelen.
Dan kun je niks verliezen, maar ook niks winnen natuurlijk.
Ja zeker mijn spaarpotje maar de FL BR komt laatste maanden totaal niet vooruit. Het lijkt haast wel of ik niet door de 280 USD grens mag breken, ben er al vaak in buurt geweest maar zak daarna steeds weer iets.
Gisteren wederom 30 cent down, niet heel veel speelbare handen en van de handen die ik kon spelen verloor ik met KK van JJ en AA van K6. Kortom grote potten waar niet veel aan te doen is......
Je niet fixeren op die grens. Gewoon lekker je spel spelen. Een roll van 280 dollar is niet niks, hoor! Heb je toch maar mooi opgebouwd.
Oh maar dat doe ik tijdens het spelen ook echt niet hoor, gewoon lekker mijn ding doen. Al gaat dat lekker niet zo de laatste maanden.......
Komt wel weer op gang, PC. Ik ben nu ook heel voorzichtig begonnen met FL, en het valt me op dat je best een tijdje bezig kunt zijn met het goedmaken van een verlieshand. Het gaat wel allemaal rustiger, en de swings lijken kleiner. Maar het is een leerproces momenteel. Kan er nog niet zoveel over zeggen. Sta nu op een plus van 28 cent. Kan alle kanten op.
FL is game die je echt met meer tafels moet grinden en dat zit er op Stars FR te vaak niet in helaas.
Kijk als je meer tafels speelt kunnen je tegenvallers / beats beter opvangen.
En gisteren zowaar weer eens dubbele winst met 15 cent up op FL en 74 cent bij Zoom.
Als toetje vandaag dan ook nog eens The Deal voor $5,19 en op Zoom ook nog eens $2,13 dus zeker over vandaag mag ik niet klagen.