Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven

Hoe lang duren je sessies?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Uurtje tot anderhalf uur, maar net hoe laat ik thuis ben en klaar om te spelen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer klein uurtje gespeeld, niet heel geweldig met een resultaat van 20 cent in het groen. Sessie wilde gewoon niet echt van de grond komen en hele tijd beetje tussen de -$1 en +$1 gehangen. Uiteindelijk klein plusje is dan dus wel ok.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zeker niet verkeerd en op het juiste moment gestopt denk ik :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Update na 02-06-2019, niet al te veel gespeeld maar goed:
BR Stars: $ 319,05 -> + $ 0,30
FL BR (excl. bonussen): $ 309,45 -> - $ 1,66
FL BR (incl. bonussen): $ 2.536,01 -> + $ 0,30

Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 2.455,50

Hobbypotjes:
Neteller: € 569,25
TAF: $ 25,00
Netbet: $ 5,76

Punten:
Stars: 1.041

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Speel laatste weken wat minder dan eerst maar heb ook redelijk wat aan mijn hoofd prive dus dan is het beter om soms gewoon niet te spelen. Gisteren weer eens een sessie gedaan en $1 up, niet geweldig dus maar ook niet verkeerd.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren ook weer gespeeld en uiteindelijk een plus uit weten te slepen van 50 cent. Wederom niet top maar stond bijna hele sessie onder de 0 streep dus dan is iedere plus welkom!!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gaat toch gestaag omhoog hoor :)

Beantwoorden
Citeren
jeankeAce
Poker Player

50 cent is 50 cent. :)
Heb privé ook een mindere periode en is inderdaad niet altijd even gunstig voor het pokeren.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat hoort bij het leven zeggen ze dan toch, gisteren wel weer lekker gespeeld met een plus van $2,50 kortom weer een mooie stap omhoog.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het leven is net een achtbaan af en toe. Al is het mij wel een kleine achtbaan tot nu toe met weinig gekke dingen.

Beantwoorden
Citeren

Jaloers. Bij mij is het al jaren niks. Nou ja...nooit iets geweest. Het is maar ZEER weinigen gegeven om iets te winnen bij poker.

Knap hoor! Lekker zo doorgaan! Succes!

Beantwoorden
Citeren

Ik was nog vergeten te vermelden dat het dubbel zo knap is als je je bedenkt hoe frauduleus pokerstars is. Wat ik daar allemaal heb meegemaakt is met geen pen te beschrijven. Gelukkig doe ik daar niet meer mee. Bespaart veel ellende en frustratie. Ik ben naar de EU gestapt om die site verboden te krijgen. We hebben al genoeg instanties die ons de poten uittrekken.

Beantwoorden
Citeren
jeankeAce
Poker Player

Pokerstars frauduleus? Ik weet dat Pokerstars één van de weinige pokersites dat een licentie heeft verkregen van de Belgische kansspelcommissie...
Ik heb al jaren een account, de periode dat ik geld verloor lag het vooral aan mijn spel, nu speel ik iets beter als break-even maar verlies meer door eigen fouten in mijn spel als door variatie momenteel.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zinkwitje
Ik was nog vergeten te vermelden dat het dubbel zo knap is als je je bedenkt hoe frauduleus pokerstars is. Wat ik daar allemaal heb meegemaakt is met geen pen te beschrijven. Gelukkig doe ik daar niet meer mee. Bespaart veel ellende en frustratie. Ik ben naar de EU gestapt om die site verboden te krijgen. We hebben al genoeg instanties die ons de poten uittrekken.

Internetgekkie

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zullen we deze discussie ergens anders voeren dan in mijn blog?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dinsdag weer een lekkere sessie met een plus van $3,25 dus alhoewel ik maar 2 dagen heb gespeeld toch prima weekje.

Als ik zulke weken blijf houden dan moet het toch wel weer goed komen.......

Beantwoorden
Citeren

Excuses voor mijn rant. Niet netjes. Dit is jouw blog.

Knap hoe je toch geleidelijk je kapitaaltje opbouwt. Ga zo door, veel succes!

Ik blijf je volgen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja gaat lekker de laatste weken, tijden niet meer zo hoog gestaan; moet binnenkort maar eens gaan denken om volgende stap in upmoven maar dit zal ik normaal gesproken over mijn vakantie heen gaan tillen.

Gisteren aardige sessie met plus van 50 cent, niet goed maar ook niet slecht; kreeg niet echt veel handen en met de handen die ik kreeg niet veel actie. En dan is het lastig om grote winst te pakken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dollartje mee gepikt gister, niet 100% focus dus daar ben ik wel tevreden mee. Merk helaas dat het vakantie tijd is, veel te weinig FL tafels zelfs op SH.

Beantwoorden
Citeren