Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niks geworden helaas door een gruwelijke misclick met K8 _frown:.

Maar het idee erachter is wel leuk dus als er ook KO MTT's komen op Stars zal ik ze zeker eens spelen. Niveau was niet al te best en er werd veel op KO's gejaagd.

Denk dat ik de sats op Stars wel even tijdje achter me ga laten. Er staat namelijk iets op de agenda waar ik helaas voor jullie nog niet al te veel over mag zeggen _o:.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

missclicks zuigen soms zwaar....

En ja, er zijn sinds kort ook steeds meer KO MTT's op stars, zo is er binnenkort een SCOOP Event van 27$ KO.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat wist ik, daar was de sat namelijk voor _cool:.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dat wist ik, daar was de sat namelijk voor _cool:.

Ghehehe, sorry, my bad... :D

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Satje voor minFTOPS gedaan. Mijn BR op FT kon hem niet helemaal dragen maar gelukkig haalde ik ticket in de $2,25 60 mans sat goed voor $11.

Mijn BR mede door wat verschuivingen van geld nu $55 dus stukje bij beetje kruip ik omhoog naar de $100 _cool:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Voor het eerst in dagen weer eens 2 sats opgestart en 1 keer ITM. 2e keer net op bubble eruit kreeg echt helemaal niks en ging er ook te veel van uit dat ik wel ITM zou komen.

Niet dat ik kans kreeg om een hand te spelen aangezien er een bigstack zat die iedere hand speelde en ik dus met mijn stack niet veel kon tegen hem met de matige kaarten die ik kreeg _cry:.

Maar goed ik ga hopelijk weer gewoon door waar ik mee bezig was en beetje bij beetje doorgroeien.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen maar druk, druk :f_p:.

Heb weinig gespeeld alleen wat FL. Waarom speelt ie nou cash zul je wel denken? Nou dat zal zeer spoedig naar buiten komen _cool:. In principe denk ik dat dit wel een variant is die ik kan beaten. Heb tijdje op FT gespeeld maar dit lag me niet al te goed en sinds paar dagen naar Stars teruggegaan en daar lijkt FL beter te beaten. In ieder geval voor mezelf aangezien ik wel hou van tegen passieve stations spelen _evil:.

Daarnaast nog wat geld ontvangen van afgelopen backing en geld van Titan naar FT gezet met de intentie om daar FL te gaan spelen. Zoals al te lezen beviel dit niet al te best. Maar ga de BR daar toch laten staan om er op zondag leuke MTT's mee te gaan spelen (als BR wat hoger is).

Tot slot nog HEM gekocht en ga hier vanaf begin van FL avontoor mee spelen om er lekker aan te wennen. Dit begint nu een beetje te komen _cool:.

Tot slot nog updates van mijn BR's:
BR Stars: $ 647,07 -> + $ 21,48
BR FT: $ 81,80 -> + $ 48,73
BR Titan: € 0,85 -> - € 50,18
BR Y: $ 0,86 -> + $ 0,14
TAF: $ 45,00 -> + $ 35,00

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer een sessie van bijna 400 handen gespeeld en die vandaag ook gereviewed. Het resltaat van de sessie was + 1,74. Er had alleen maar ingezeten als ik niet tot 2x toe met 2 paar op de river werd gereraised uiteraard zit je dan tegen monster. Maar ondertussen zit er al zoveel in de pot dat je moeilijk weg kunt leggen. Je weet dat je tegen straat of flush zit maar die pot odds he _cool:.

Maar merk dat ik tijdens het reviewen minder handen er uit kan pikken omdat ik zelf al wat beter met lijnen leren spelen. Het kan op sommige handen beter maar dit probeer ik op te lossen door die handen te posten en advies te vragen.

Morgenavond weer een sessie op het programma (die ik zaterdag weer review) en in het weekend ga ik me denk ik weer wat op MTT's richten.

Kijken of ik daar nog eens lekker wat kan cashen _cool:.

Beantwoorden
Citeren

Succes met je FL avontuur _cool:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Bedankt heb er wel vertrouwen in!!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ga mijn blog wat anders aanpakken. De algemene verhalen over hoe het ging per sessie en verbeterpunten zullen voortaan in de blog MinBet4Rollz . Dus er zullen hier minder jankverhalen komen _cool:.

Zal eens per week wat kleine updates geven en mijn BR's op de verschillende rooms weergeven.

Ik ga in grote lijnen volgens het volgende "schema" spelen:
- maandag: sessie FL
- dinsdag: sessie maandag reviewen
- woensdag: sessie 2 FL
- donderdag: sessie woensdag reviewen
- vrijdag: sessie 3 FL
- weekend: sessie vrijdag reviewen en wat MTT werk.

Afwijkingen door andere bezigheden zijn uiteraard mogelijk _cool:.

Beantwoorden
Citeren

niet sympahtiek om als mod niet te antwoorden als ze je aanspreken op je FL tafels he Pcbeem :D

I gotz positionz on you... _evil:

Nox

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Sorry was tijdens openen nog ff op internet aan klungelen, maar wil je wel positie op me _evil:. Maar ik had je PS al wel gezien aan tafel hoor (net als willemrules) dus dat wordt nog uitkijken, weg is de edge _cry:.

En sinds wanneer ben ik mod op Stars _cool:

Beantwoorden
Citeren

lol, twas idd niet zo vet die position, runde beetje bagger en speelde dom ook :D

en zelfs dan nog BE weten te draaien ;)

Good luck, crush die FL man!

Nox

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja niveau is vaak niet al te hoog, als ik mijn tilt onder bedwang kan houden kan ik dit best beaten.

Beantwoorden
Citeren
willemrules
Elite Grinder

het is zeker te beaten :P

heb nox wel heel wat geriverd :D
was wel grappig jullie aan de tafel te hebben :)

Beantwoorden
Citeren

goddamn man, echt te belachelijk, ofwel riverde ie me ofwel was het preflop al een cooler :P

I'll get you back, ur name's in my book ;)

Nox

Beantwoorden
Citeren

FL easy game :P _cool:

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Vind het maar niks dat FL :P Liep iets te vaak tegen two pairs e.d. aan terwijl ik zelf AK had enz.... Maargoed.. zo'n monstersample heb ik nou ook niet weer van dat spelletje....

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja die beats krijg je helaas tegen, maar zodra die gasten dan bijvoorbeeld reraise moet je gaan uitkijken. En als dit niet gebeurd verlies je iets van 70 cent (pre raise van jezelf en op iedere betronde een bet) terwijl je top pair toch vaker wint dan dat je er mee verliest.

Beantwoorden
Citeren