Naar verluid is ladyboyseason geopend. Dacht dat dit wel goed van pas komen zou:

Wat een attente jonge knul ben ik ook!
Naar verluid is ladyboyseason geopend. Dacht dat dit wel goed van pas komen zou:

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Jah Sasha die weet wel welke dirty dingen je kan doen in bed![]()
sasha grey houd daar wel van
Geniale blog dit. Kennen jullie elkaar via PS? en hoe zijn jullie op dit idee gekomen?
onderste 2 is kut
maar bovenste, wat minraised hij 2 x?
op lagere limieten is dit wel vaak een 8
al zijn er niet teveel combos
TILT word wakker om 10u savonds. Ik heb 2 weken post jet lag oid
Ja we kennen elkaar van PS.com, alhoewel ik Twisted en Rogier eigenlijk al voor PS.com kende via een ander spel. We wilden allemaal gewoon in een massief huis leven en alles voor ons gedaan hebben zodat we ons konden focussen op poker. Zo rolde het een beetje door en dit is het uiteindelijke resultaat;)
Triple penetration for dummies
en dan staat er double anal plus pussy
sasha grey weet van wanten!
nu de mannen in Phuket nog
Oorspronkelijk gepost door Bipolar
Ben jij dat op die foto dan?
Oorspronkelijk gepost door Berings
Triple penetration for dummiesen dan staat er double anal plus pussy
![]()
Idd, ik wil ook wel baller succes story's! Ik hoorde dat vrouwen in thailand super easy moeten zijn als je blank bent.. Heeft er al iemand (behalve Pinowww, want die mag niet) gescoord?
Oorspronkelijk gepost door Melvin
![]()
Idd, ik wil ook wel baller succes story's! Ik hoorde dat vrouwen in thailand super easy moeten zijn als je blank bent.. Heeft er al iemand (behalve Pinowww, want die mag niet) gescoord?
kopen telt niet?
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Oorspronkelijk gepost door Melvin
![]()
kopen telt niet?
![]()
Ik denk dat je dan iets te vaak ipv een kat in een zak, een poes met een zak koopt. PADUM PUM PSSSSSSS
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
TILT word wakker om 10u savonds. Ik heb 2 weken post jet lag oid![]()
Ja we kennen elkaar van PS.com, alhoewel ik Twisted en Rogier eigenlijk al voor PS.com kende via een ander spel.
DiabloII ?
Oorspronkelijk gepost door solartje
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
TILT word wakker om 10u savonds. Ik heb 2 weken post jet lag oid![]()
Ja we kennen elkaar van PS.com, alhoewel ik Twisted en Rogier eigenlijk al voor PS.com kende via een ander spel.
DiabloII ?
Erwin sowieso via starcraft, Rogier weet ik niet tbh.. Wel weet ik dat Robbie en Rogier nogal geïnteresseerd zijn in Asian chicks, dus wie weet zijn ze elkaar tegen gekomen als sex-toerist in Thailand oid..
Wat een helden zijn jullie! Ook niet even naar een landje zoals Spanje ofzo maar direct naar Thailand. Thailand is zeker veel goedkoper dan Europa? Betalen jullie dit allemaal van het verdiende geld met poker of hebben jullie ook een sponsor of iets dergelijks? Als ik klaar ben met mijn studie ga ik dit ook sowieso met vrienden doen. Wat een fantastisch idee. Nog heel veel plezier en succes met grinden!
Oorspronkelijk gepost door Zaklamp
Wat een helden zijn jullie! Ook niet even naar een landje zoals Spanje ofzo maar direct naar Thailand. Thailand is zeker veel goedkoper dan Europa? Betalen jullie dit allemaal van het verdiende geld met poker of hebben jullie ook een sponsor of iets dergelijks? Als ik klaar ben met mijn studie ga ik dit ook sowieso met vrienden doen. Wat een fantastisch idee. Nog heel veel plezier en succes met grinden!
Wij zijn de sponsor van het huis, in ruil voor wat educatie materiaal. De rest betalen ze zelf.
Je kunt binnenkort dus ook video's verwachten van de producers uit Thailand!
Oorspronkelijk gepost door Zaklamp