Ga naar het forum
Pieter80 doet ff se...

Meldingen
Alles wissen

Pieter80 doet ff serieus.

32 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,375 Weergaven
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

Ben dus 0,02/0,04 cent gaan spelen zoals Samni dat ook adviseerde. Het viel niet mee, met 4/5 man in een 4 bet pot met je azen moet je niet raar opkijken dat je verliest tegen 52s. Hier de graph:

Ben van plan eerst een 200BB BRM aan te houden totdat ik 0,25/0,50 speel vanaf daar 300BB BRM. Heb nu 21$ dus ik ga vannavond 0,05/0,10 spelen. Tot ik 40$ heb.

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

Vandaag bijna 7000 handen gespeeld op 0,05/0,10.
BR 36$

Graph van vandaag

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

hier nog even het verloop van deze maand.

nog 4$ dan heb ik 40$ en ga ik 0,10/0,20 spelen.

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

Nou, ik ben d'r hoor!
Even voor de afwisseling 2 sit'ngootjes 45man 50 cent gedaan, waar van 1tje geschipt! :D

Heb nu 206 BB voor 0.1/0.2 en dat lijkt me voor dit limiet genoeg.
Ook komt de stellar bonus er aan (87%) twv 10$

Binnen kort ook weer de mijlpaal handen op stars, altijd leuk.
zitten nu op 690...... en bij 697 begint het feest! Denk aan het einde van volgende week start.

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

oef...hij gaat niet lekker meer. Heb de 10$ bonus binnen, maar mijn BR is gezakt naar $26,80. terug naar 0.05/0.10.
draaide de laatse sessie rood met AA KK en AK. 2 keer dat ik met mijn AA een set maak en toch verlies.

Heb het idee dat ik mijn AK een beetje overspeel, zal maar iets gas terug nemen en beter kijken naar hun stats.

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

Iemand nog een idee? vpip is vrij hoog vanwege de grote limpfestijnen op deze limieten denk ik, kan dus vaker suited connectors spelen en lage pp.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dit zijn de stats die ik via blog van samni heb gevonden (hij had het weer uit de vid Benido's first steps:
VPIP tussen 11 en 16
PFR tussen 9 en 13
AF tussen 1.6 en 2.5
WTSD rond 33 a 37%

Als ik dat naast elkaar leg dan trek ik de volgende conclusie:
- VPIP: lijkt me wat te veel op 0,10 / 0,20 je kunt beter iets tighter spelen als er veel mensen limpen, je weet namelijk nooit waar je tegen zit. Op lagere limits lijkt je wat looser te limpen
- PFR eigenlijk zelfde verhaal als VPIP
- 3-bet is wat aan hoge kant als ik het naast mijn stats legt, ik zit maar op 3.8 maar je het mag denk ik wel wat looser :]
- AF lijkt me aardig in orde -> mag iets agressiever maar hoeft niet
- WTSD ook wat aan hoge kant

Als ik het verhaal zo een beetje samenvat lijkt het alsof je zeker op 0,10 / 0,20 wat te loose limpt en dit ook veel blijft downcallen (neigt naar station gedrag =) ).

Verder zou ik zeggen post eens wat handen op judging forum daar leer je veel van als je het mij vraagt. Ik vind het iig een van de beste manier om aan je spel te werken.

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

PCbeem bedankt! IK heb mijn spel al een beetje aangepast. Gisteren ging het nog niet echt veel beter helaas. De marges zijn klein. Doe je het goed win je een beetje, doe je het fout verlies je veel. Doe je het een beetje fout, zoals ik win je niets.

Van morgen ben ik even stout geweest. Heb even 8game gespeeld, veel tegenstanders kennen de spelletjes niet (goed) en is easy money. Maar het is ver boven mijn brm. Heb wel gewonnen en ik wil deze game later ook zeker weer spelen. Eerder heb ik eens een behoorlijke BR opgebouwd met horse/8game en ook de lose varianten incl. badugi.
Toch vind ik het stom van me dat ik mezelf toch even heb laten gaan. Was even moe van het gegrind 22k handen en $10 winst ofzo.

BR $37

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

Deze maand gestart met 10 euro gemaakt te hebben.
32K limitholdem handen gespeeld van 0,02/0,04 tot 0,10/0,20.
Resultaat: $51

Daarnaast heb ik in een paar handen ~$30 verloren met badugie.
Was een gokje :rolleyes: Is zwaar variance en underrolled, maar speelde dit spel vroegha goed en tegenstanders zijn zooooo slecht,
dacht even proberen. Ben er snel weer vanafgestapt.
Bijna geen roll dus dacht even een sprongetje te maken,
en waanneer het niet zou lukken dan weer utramicro te grinden :D

Dat heb toen weer gedaan tot ik het verloren geld weer terug had gegrind.
Ben ik toch weer een sprongetje gaan wagen, wetend dat ik altijd weer naar de ultamicro kan. Dat ging dit keer wel goed, was dan ook geen badugie
maar 8-game Resultaat: ~$50
PT tracked alleen de limitholdem Omaha8 en PLO uit de 8 game.
Heb hier nog maar een kleine sample van. Dus grafiek is useless, dus die bewaar ik voor later.

Heb ik een Stellarbonus van $10 gekregen
en een 50cent 45man sng gewonnen netto $5,80
Ook een paar verloren -~$2?

BR $104 + nog stellar van $10 (95%) +1600 FPP

Plannen? Ja toch maar they 8-game.
Weet dat het qua BRM risky is maar mijn huge edge maakt dat toch wel goed (zou kunnen dat ik mijzelf zwaar overschat _cry: )
Het is natuurlijk wel zo dat als ik daal tot 50$ ik gewoon weer 0,10/0,20 LH ga spelen.
En ook dat ik deze manier van underrolled spelen niet ga voort zetten op hogere limits. Waar die edge weg komt? Best veel ervaring in de verschillende games, niet dat ik ze super beheers ofzo,
maar ik schakel teminste wel goed tussen de games en dat zie ik veel anderen niet doen.
Start handen en speelwijze tussen stud8 en stud is zo anders, net als start handen plo en O8.
Ook zie ik veel mensen die 2-7 trippeldraw niet begrijpen en denken dat een A goed is of raisen een 7high str8.
Dus daarom _biggrin: Tevens doe ik het in PLO en NLH rustig aan en probeer vervelende spots te vermijden door minder handen te spelen en iets sneller op tegeven. De rest is limit dus iets anders qua risk.

Wish me luck! Bedankt voor het volgen van mijn blog

Edits: layout

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Ah weer terug op het oude nest :) Leuk dat je fixed speelt, maar waarom geen 7 card stud :D Tafels zijn extreem soft de laatste tijd en een winrate van 20BB/100 (zelf op 0,50/1) is zeker goed te doen :f_biggrin:

Holdem en plo games zijn zo verschrikkelijk tilting + frusterend. Lekker layed back de visjes uitkleden op stud!

Beantwoorden
Citeren
pieter80 Topicstarter
pieter80
PokerStrategist

goede morgen NietzscheF!

Ik moet 5:45 op mijn werk zijn, dus maar niet denken dat ik een nachtbraker ben. Ik zal de games die in 8-game zitten ook los spelen, en dan vooral de limit games, dit om mijn spel te verbeteren. De tegenstanders zijn juist slechter in de mix. Verder speel ik 4 tafels en dat kan ik prima aan. Maar 4 stud tafels vind ik te moeilijk vanwege het onthouden van de doorcards. Nu hoef ik echt niet zoveel te onthouden hoor, dat is meer voor latere limits. Maar wel een beetje en vier keer een beetje is best veel.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Onthouden van alle doorcards, helpt natuurlijk wel en daarnaast zijn er programma's die toegestaan zijn, die het voor je doen.

Zelf gebruik ik geen prog, en onthoud eigenlijk alleen de doorcards die belangrijk zijn voor mijn eigen range, zoals 3 to a flush zonder high kickers, als er dan al 3 dead zijn folk ik, hetzelfde geld voor 3 to a str8 en low pocked pair met hoge kicker.

Maar met een bescheiden basis behoor je al een eind te komen, easy monies.

Beantwoorden
Citeren