Deze maand gestart met 10 euro gemaakt te hebben.
32K limitholdem handen gespeeld van 0,02/0,04 tot 0,10/0,20.
Resultaat: $51

Daarnaast heb ik in een paar handen ~$30 verloren met badugie.
Was een gokje
Is zwaar variance en underrolled, maar speelde dit spel vroegha goed en tegenstanders zijn zooooo slecht,
dacht even proberen. Ben er snel weer vanafgestapt.
Bijna geen roll dus dacht even een sprongetje te maken,
en waanneer het niet zou lukken dan weer utramicro te grinden
Dat heb toen weer gedaan tot ik het verloren geld weer terug had gegrind.
Ben ik toch weer een sprongetje gaan wagen, wetend dat ik altijd weer naar de ultamicro kan. Dat ging dit keer wel goed, was dan ook geen badugie
maar 8-game Resultaat: ~$50
PT tracked alleen de limitholdem Omaha8 en PLO uit de 8 game.
Heb hier nog maar een kleine sample van. Dus grafiek is useless, dus die bewaar ik voor later.
Heb ik een Stellarbonus van $10 gekregen
en een 50cent 45man sng gewonnen netto $5,80
Ook een paar verloren -~$2?
BR $104 + nog stellar van $10 (95%) +1600 FPP
Plannen? Ja toch maar they 8-game.
Weet dat het qua BRM risky is maar mijn huge edge maakt dat toch wel goed (zou kunnen dat ik mijzelf zwaar overschat ♠_cry: )
Het is natuurlijk wel zo dat als ik daal tot 50$ ik gewoon weer 0,10/0,20 LH ga spelen.
En ook dat ik deze manier van underrolled spelen niet ga voort zetten op hogere limits. Waar die edge weg komt? Best veel ervaring in de verschillende games, niet dat ik ze super beheers ofzo,
maar ik schakel teminste wel goed tussen de games en dat zie ik veel anderen niet doen.
Start handen en speelwijze tussen stud8 en stud is zo anders, net als start handen plo en O8.
Ook zie ik veel mensen die 2-7 trippeldraw niet begrijpen en denken dat een A goed is of raisen een 7high str8.
Dus daarom ♠_biggrin: Tevens doe ik het in PLO en NLH rustig aan en probeer vervelende spots te vermijden door minder handen te spelen en iets sneller op tegeven. De rest is limit dus iets anders qua risk.
Wish me luck! Bedankt voor het volgen van mijn blog
Edits: layout