Ga naar het forum
PkingNanne [100nl +...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PkingNanne [100nl + MTT]

219 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
5,789 Weergaven
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

AQ25 is gewoon normaal omdat hij in die fase heel veel 3 bette + cbet op flop en turn. Als je dan hit heb je meteen mooie pot te pakken.

Juist als hij zo vaak doorbarrelt wil je toch een hand hebben die goed kan floppen zodat je hem down kan callen

mwa vindt dat wel grappige handjes om flopjes mee te zien, hidden straights maken en dat soort ongein.

Om nog ff op eerdere vraag terug te komen gangstah, weet jij of floaten een goede/normale play is in PLO of liever niet doen?

correct me if im wrong maar hoe kun je nou een hidden straight hebben in omaha?

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

AQ25 is gewoon normaal omdat hij in die fase heel veel 3 bette + cbet op flop en turn. Als je dan hit heb je meteen mooie pot te pakken.

Juist als hij zo vaak doorbarrelt wil je toch een hand hebben die goed kan floppen zodat je hem down kan callen

mwa vindt dat wel grappige handjes om flopjes mee te zien, hidden straights maken en dat soort ongein.

Om nog ff op eerdere vraag terug te komen gangstah, weet jij of floaten een goede/normale play is in PLO of liever niet doen?

correct me if im wrong maar hoe kun je nou een hidden straight hebben in omaha?

is idd meer een holdem ding i guess

AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Floaten in plo kan wel als villian zeer aggro is. Maar als je van plan bent om te floaten ed is AQ25r echt een kuthand... A789/7789/4456 al dan niet (dubbel)sutied zo'n handen floppen veel beter en kan je ook beter mee floaten denk ik...

Just fold that trash...

Ok thanks, was btw ook een van de weinige handjes waarin ik het deed maar zal er wel ff op letten dat ik het niet teveel ga doen. Is gewoon mn favoriete play met holdem dus dan voer ik die ook graag met plo uit :]

Hier nog leuke set up van net erg succesvolle heads up holdem sessie, kga maar all in op de river omdat hij erg passive speelde postflop moest hij hier wel een erg goede hand hebben.

@ bay: ik gebruik termen vaak door elkaar, op random momenten of ik gebruik een term waarvan ik de exacte betekenis niet weet. Gelukkig was jij hier aanwezig om mij te corrigeren.

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
PokerStars
2 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
SB ($70.45)
Hero (BB) ($69.65)

Pre-Flop: ($0.75, 2 players) Hero is BB A♠ 7♣
SB raises to $1.50, Hero calls $1

Flop: 5♠ A♥ A♦ ($3, 2 players)
Hero checks, SB checks

Turn: 7♥ ($3, 2 players)
Hero bets $1.50, SB calls $1.50

River: 9♠ ($6, 2 players)
Hero bets $3.50, SB raises to $9.50, Hero goes all-in $66.65, SB calls $57.15

Final Pot: $139.30
Hero shows a full house, Aces full of Sevens
A♠ 7♣
SB shows a straight, Five to Nine
8♦ 6♦

Hero wins $138.80 (net +$69.15)

SB lost $69.65

Gangstahhh
PokerStrategist

Zijn call daar is btw best wel terrible (met 86o)

In PLO wordt zeker wel gefloat, maar meer dat je bijv 2 gutshots hebt en een BDFD of wat andere potentiele dingen, waardoor je dus eigenlijk called om de turn te bluffen maar iig outs hebt.

In PLO bluff je ook eigenlijk nooit 100%, meestal heb je altijd wel iets to back it up, omdat je tegenstander gewoon vaak ook ene hand heeft, dit is natuurlijk niet altijd van toepassing als je bijv op een lockdown board gaat doorbetten. Maar alsnog is het dan fijner met iets ernaast

In PLO wordt zeker wel gefloat, maar meer dat je bijv 2 gutshots hebt en een BDFD of wat andere potentiele dingen, waardoor je dus eigenlijk called om de turn te bluffen maar iig outs hebt.

In PLO bluff je ook eigenlijk nooit 100%, meestal heb je altijd wel iets to back it up, omdat je tegenstander gewoon vaak ook ene hand heeft, dit is natuurlijk niet altijd van toepassing als je bijv op een lockdown board gaat doorbetten. Maar alsnog is het dan fijner met iets ernaast

This.

Daarom zei ik ook dat je beter handen als A789ds/7789ds/4456ds en dergelijke kan callen op 3bets als je van plan bent wat te floaten. Deze handen hebben meestal wel wat backdoor equity etc...

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Zijn call daar is btw best wel terrible (met 86o)

jup, laagste limiet heads up he;)

Daarom zei ik ook dat je beter handen als A789ds/7789ds/4456ds en dergelijke kan callen op 3bets als je van plan bent wat te floaten. Deze handen hebben meestal wel wat backdoor equity etc...

Got it, beiden bedankt voor de uitgebreide uitleg. Zal er in het vervolg wat op letten en iets minder de recreatieve speler uithangen :coolface:

Heb jij trouwens ooit runescape gespeeld? Omdat Pking in je username zit?

EDIT: staat wrs voor Pokerking? Damn I am dumb :facepalm:

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Nee ik heb nog nooit Runescape gespeeld dus ik weet ook niet waar dat vandaan komt;)

En het is inderdaad Pokerking. Heb echt de meest vreselijke naam ooit maar ja dan wil je snel een accountje aanmaken en dan doe je domme dingen. Binnenkort even request tot naamsverandering aanvragen want ik raak al op tilt als ik mijn username zie. Da's niet helemaal de bedoeling.

Gangstahhh
PokerStrategist

En het is inderdaad Pokerking. Heb echt de meest vreselijke naam ooit maar ja dan wil je snel een accountje aanmaken en dan doe je domme dingen. Binnenkort even request tot naamsverandering aanvragen want ik raak al op tilt als ik mijn username zie. Da's niet helemaal de bedoeling.

QFT

Nivlem
Oldschool Grinder

Hehe ja denk dat veel mensen dat probleem kennen. Helaas kun je in de meeste gevallen niet je naam laten verranderen, dus tenzij jouw echte naam King Nanne is en het op privacy redenen weet te zetten ben ik bang dat het er niet in zit :(.

@ Gangstahhh Ook Gangstah is volgens mij niet jouw echte naam :P.

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Hehe ja denk dat veel mensen dat probleem kennen. Helaas kun je in de meeste gevallen niet je naam laten verranderen, dus tenzij jouw echte naam King Nanne is en het op privacy redenen weet te zetten ben ik bang dat het er niet in zit :(.

@ Gangstahhh Ook Gangstah is volgens mij niet jouw echte naam :P.

Nou Nanne is wel mijn echte naam en zag laatst iemand met yorick erin wel zijn naam mogen veranderen na een cash. Dus als ik binnenkort 100 dollar cash en dit bij toernooi successen post mag ik mijn naam ook veranderen.

M411987
Poker Player

Ik noem je voortaan wel gewoon King. :D

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door M411987
Ik noem je voortaan wel gewoon King. :D

awesome :)

Dit weekend nog wat SCOOP events spelen en kijken of ik nu weer door kan drukken richting de nul lijn bij cashgames (sta nog altijd flink in de min). Heb nu wel het idee dat ik het sinds maart gewoon hard beat maar moet eens een keer VOLUME gaan draaien, heb ik erg veel moeite mee.

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Handje!
K7s aggro postflop play

Echt een geweldig nummer.

edit: pissed, hele goede stack in 11+R en dan binnen 7 handen AK vs JJ, AK vs 88 en AK vs 99 verliezen. C'mooooon

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Net sessie 100nl gespeeld van 500 handen, wel tevreden met 1 buy in up omdat ik een paar lastige spots had.

Raarste handje van de sessie, dat dit soort gasten op 100nl rondlopen is mij een raadsel.

$0.50/$1 No Limit Holdem
PokerStars
9 Players

Stacks:
UTG ($123.55)
UTG+1 ($130.75)
MP1 ($104.15)
MP2 ($76)
MP3 ($53.65)
CO ($55.95)
BTN ($122.45)
SB ($77.50)
Hero (BB) ($100)

Pre-Flop: ($1.50, 9 players) Hero is BB J♥ 10:diamond:
5 folds, CO raises to $2, 2 folds, Hero calls $1

Flop: 8♣ 7♠ A♠ ($4.50, 2 players)
Hero checks, CO checks

Turn: 9♣ ($4.50, 2 players)
Hero checks, CO bets $1, Hero raises to $4, CO raises to $9, Hero raises to $30, CO raises to $51, Hero goes all-in $98, CO goes all-in $2.95

River: 6♥ ($156.45, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: $156.45
CO shows a pair of Aces
A♦ K♣
Hero shows a straight, Seven to Jack
J♥ 10:diamond:

Hero wins $153.45 (net +$53.45)

CO lost $55.95

Ben net als Arjon ook met een Steps serie begonnen voor de EPT. Dit is de tussenstand:
100x Steps
Step A: 2,20
Gespeeld: 17
Step A tickets: 2
Step B tickets: 5
Geld: 3,20

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Net weer ff sessie 400 handen gespeeld op 100nl, verloor meteen dit handje en niet echt van bekomen. Halve buy in in de min ofzo

$0.50/$1 No Limit Holdem
PokerStars
7 Players

Stacks:
UTG ($100)
Hero (UTG+1) ($100)
MP ($40.50)
CO ($100)
BTN ($28.90)
SB ($133.55)
BB ($113)

Pre-Flop: ($1.50, 7 players) Hero is UTG+1 A♣ 9♣
1 fold, Hero raises to $3, 4 folds, BB calls $2

Flop: 9♥ 3♣ 2♣ ($6.50, 2 players)
BB bets $5, Hero raises to $15, BB raises to $28, Hero goes all-in $97, BB calls $69

Turn: 5♠ ($200.50, 2 players, 1 all-in)

River: 10:heart: ($200.50, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $200.50
BB shows three of a kind, Threes
3♥ 3♠
Hero shows a pair of Nines
A♣ 9♣

BB wins $197.50 (net +$97.50)

Hero lost $100

Zijn minraise is zo gay :D

Jammer, NH

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Zijn minraise is zo gay :D

Jammer, NH

yeah :P

Had notes bij em waardoor het ook mogelijk was dat ie hier zelf een 9 had, 77-88 of ook een flush draw Kx ofzo. Easy ship dus.

Hier nog laatste 90 dagen toernooien. Zit in een dipje maar dat betekent altijd dat die grote ship eraan komt :D Hopelijk nog voordat ik zaterdag op vakantie ga maar het zal wel erna worden.

http://pokerprolabs.com/topsharkpro/graph/TotalProfitByDate?id=15558849&pnid=1&tt=1&c=nl-NL&w=256

AmsterdamCalling
PokerStrategist

nadat ik laatst mn eerste royal met 5 card draw kreeg nu ook mn eerste met Omaha. Nu nog steeds met Holdem!

$0.25/$0.50 Pot Limit Omaha Hi
PokerStars
2 Players

Stacks:
SB ($63.80)
Hero (BB) ($60.15)

Pre-Flop: ($0.75, 2 players) Hero is BB 6♠ Q♦ 10:diamond: Q♠
SB raises to $1.50, Hero raises to $4.50, SB calls $3

Flop: 7♠ K♦ A♦ ($9, 2 players)
Hero bets $7, SB calls $7

Turn: J♦ ($23, 2 players)
Hero bets $14.50, SB calls $14.50

River: 7♦ ($52, 2 players)
Hero goes all-in $34.15, SB folds

Final Pot: $86.15

Hero wins $85.65 (net +$25.50)

SB lost $26

Echt sick PLO HU stats tot nu toe, 6 buy ins over 1200 handen. Sowieso upswing maar ik denk dat ik op zich ook wel decent speel. Speel meestal redelijk passief preflop met veel flopjes zien (hand van royal was serieus 1 van de 2 reraises op 100 handen). En als je hit zijn er gewoon veel spelers die matige draws chasen op 50 PLO.

edit: ben er wel weer ff klaar mee, 2 buy ins kwijt vs een dikke fish. Callde rereraise van mn KKJJ double suited met 4579 1 suit. Flop KT4 met zijn suit offcourse en dan all in en dood. Kutleven

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Ben 3,5 week weg. Wel lekker om ff niet te pokeren en van de geneugten des levens te genieten.

KDOEI