Ga naar het forum
Playing NL100.

Meldingen
Alles wissen

Playing NL100.

1,249 Berichten
71 Gebruikers
0 Reacties
35.8 K Weergaven
Schelles
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Allright nog iemand die SH NL25-50 speelt :P. We beginnen met veel te zijn hier op PS.nl :P

GL nog eens. Ik zal je vaak aan mn tafels hebben :)

& idd lol! Mss een aanwinst voor de skypegroep Farma? ;)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Goedemiddag zeg, da's nog eens een mooie challenge!

Zal je blog met aandacht volgen. Heel veel succes, hoop dat het lukt! _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik dacht vandaag lekker een dagje grinden, maar nee. Blijkt dat er vandaag familiedag is van de familie van mijn vriendin. =( Vanaf 13:30 uur bootje varen en daarna barbecueën.. :rage:

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

De hele middag op een boot en daarna barbecuën? Tss, wat heb jij een kutleven zeg :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

dacht net hetzelfde orodin :D

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Rofl, hf :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik baalde er echt van. Maar achteraf was het supernice. Vanaf 16:00 uur al aan de pils. Morgen maar weer een grindooging doen!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tijd voor een update.

Ik heb inmiddels 7,5k handen NL25 gespeeld voor deze staking. Met een winrate van 5,35bb/100. Meer dan genoeg tijd dus ik ga deze maand proberen een aardig volume te draaien. :D

Als jullie deze stats zien, wat denk je dat ik nog kan verbeteren aan mijn spel? Ik heb zelf denk ik al een redelijk grote leak gevonden, dat is dat mijn turn cbet veel te laag is. :rolleyes:

Hier nog een aantal handen die ik lastig vond, hoe denken jullie over deze handen?

Speler speelt 27/25/2,3/100 agg fac 2,25 over 126 handen. De turn is natuurlijk shove or fold, vraag me af wat de beste optie is hier.

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
PokerStars
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG Gena Od.Ua ($30.47) 122bb
CO Sheadyz ($31.85) 127bb
BTN acfgo ($17.68) 71bb
SB DesmondOh ($23.95) 96bb
BB Hero ($25) 100bb

Pre-Flop: ($0.35, 5 players) Hero is BB Q♣ J♣
3 folds, DesmondOh raises to $0.75, Hero calls $0.50

Flop: Q♠ 4♠ 6♠ ($1.50, 2 players)
DesmondOh bets $1.07, Hero calls $1.07

Turn: J♥ ($3.64, 2 players)
DesmondOh checks, Hero bets $2.55, DesmondOh raises to $8.98, Hero goes all-in $23.18, DesmondOh goes all-in $13.15

-----------

Speler speelt 24/19/1,5/92 agg fac 2.32 over 402 handen. De flop cbet was een foutje, wilde het $1,35 maken. Vraag me echt af wat te doen hier op de turn en river. Denk dat hij vaak gaat bluffen maar zal hij AQ of AJ op de turn raisen voor value? Lijkt me niet eigenlijk, maar er zijn ook zo weinig handen die mij dan wel beat hebben.

PokerStars
5 Players

Stacks:
UTG Hero ($34.47) 138bb
CO cHaunep007 ($65.37) 261bb
BTN DIGIDIGICAM ($44.79) 179bb
SB RacingPsycho ($49.25) 197bb
BB 4masha ($25) 100bb

Pre-Flop: ($0.35, 5 players) Hero is UTG K♣ A♣
Hero raises to $0.75, 1 fold, DIGIDIGICAM calls $0.75, 2 folds

Flop: 2♣ 2♠ A♠ ($1.85, 2 players)
Hero bets $1.05, DIGIDIGICAM calls $1.05

Turn: 9♦ ($3.95, 2 players)
Hero bets $2.55, DIGIDIGICAM raises to $8, Hero calls $5.45

River: 7♣ ($19.95, 2 players)
Hero checks, DIGIDIGICAM bets $13.50, Hero calls $13.50

----------

Speler speelt 19/15/5,6/40 met een agg fac van 3,35 over 1,1k handen. Ik check de flop omdat hij behoorlijk agressief is en hem liever laat bluffen, de turn wilde ik check/raise AI spelen maar dat was niet meer nodig. Callen jullie de turn hier?

PokerStars
6 Players

Stacks:
UTG OmgOlegsa ($25) 100bb
UTG+1 Soad1k ($19.20) 77bb
CO chancefatum ($31.88) 128bb
BTN u3meha ($28.94) 116bb
SB Hero ($40.02) 160bb
BB Terrorzorzz ($50.59) 202bb

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) Hero is SB J♥ J♠
1 fold, Soad1k raises to $0.50, chancefatum calls $0.50, u3meha calls $0.50, Hero raises to $2.75, 1 fold, Soad1k folds, chancefatum calls $2.25, u3meha folds

Flop: 8♦ 6♣ 9♦ ($6.75, 2 players)
Hero checks, chancefatum bets $4.12, Hero calls $4.12

Turn: 2♥ ($14.99, 2 players)
Hero checks, chancefatum goes all-in $25.01, Hero calls $25.01

Binnenkort vast wel weer een update met wat handjes en misschien een graphje oid.

Bye :f_love:

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

vanavond soos?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
vanavond soos?

Nee ik ben gisteren al op stap geweest, moeilijk brak en ik ga vanavond naar Kirsten. ;)

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

je bent goed bezig :)

qj lijkt me wel een fold op turn alhoewel het heel close zal zijn. maar een turn check raise is eigenlijk altijd voor value en vooral op dit board (draws zullen gewoon doorbarrelen meestal)

ak stack ik ook af omdat hij niet veel 2en in zijn range kan hebben aangezien jij utg opent.

jj ook nh...

Beantwoorden
Citeren

De JJ hand, waarom callen jullie de turn? ben je hier niet vaak beat vs two pair, sets en een straat?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
je bent goed bezig :)

qj lijkt me wel een fold op turn alhoewel het heel close zal zijn. maar een turn check raise is eigenlijk altijd voor value en vooral op dit board (draws zullen gewoon doorbarrelen meestal)

ak stack ik ook af omdat hij niet veel 2en in zijn range kan hebben aangezien jij utg opent.

jj ook nh...

Die QJ fold ik hier normaal ook wel aangezien zijn lijn echt supersterk overkomt, maar dan ga ik mij zelf levelen om te shippen omdat het blind vs blind is. Wat je zegt over draws die gaan barrelen klopt idd wel, is gewoon een fold dus.

AK hand vraag ik me echt af of hij hier op de turn ooit gaat bluffen, heel mischien een spadedraw die hij op de turn nog een keer gaat raisen, maar zoveel valuehands kan hij daar ook niet reppen. De reden dat ik zo weinig valuehands in zijn range zie zitten was ook de reden dat ik daar downcallde. Maar aan zijn stats te zien (1,5% 3bet) zal hij niet hele gekke dingen gaan doen. Hij had 99 trouwens.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
De JJ hand, waarom callen jullie de turn? ben je hier niet vaak beat vs two pair, sets en een straat?

Goede made hands zal hij er wel over 3 straten in krijgen, denk dat hij sets en two pair hands turn gewoon bet en de river shipt, dit ziet er meer uit als een kansloze bluff of een draw. =)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag wilde ik de hele dag gaan grinden maar ik liet me toch weer overhalen om een terrasje te pakken. Morgen wilde ik ook een dagje gaan grinden maar heb ik een hockeytoernooi met mijn vriendin. :] Gaat niet wat worden met dat volume als ik zo door ga. _cry:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Challenge voor volgende week; 20.000 handen spelen. :f_love:

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Stars nick is Prince-Heary. Waarom speel je NL25 en NL50? Waarom niet alleen NL50?

succes ik ga je volgen, ik heb zo het idee dat we bij elkaar aan tafel hebben gezeten afgelopen week aan je nick te zien!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb er voor deze week al 6k handen opzitten, maar ik run echt dramatisch slecht. =( Werd net gebeld voor een medicijnenonderzoek waar ik me laatst voor had aangemeld om morgen langs te komen voor een keurig. 8-12 dagen voor ~€2,4k, lang niet gek. Hopen dat ik goedgekeurd word. :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag lekker dagje gegrind, volume en profit wat wil je nog meer. :coolface: Zal morgen even wat handen posten en weer een dag grinden denk ik. _biggrin:

Beantwoorden
Citeren