Beste Pokerstrategeten,
De meeste van jullie zullen me nog wel kennen van het forum, zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik sinds zaterdag terug gekomen van 3 maanden Zuid-Afrika. 3 maanden geen poker gespeeld, maar ik ga weer beginnen.
Ik heb een $1000 staking van Gamble gekregen, hier ga ik eerst wat handjes NL10 mee spelen om weer in te komen. Vanaf het moment dat ik NL25SH begin te spelen gaat de 100.000 handen staking/challenge in. Mijn doel is om zo snel mogelijk op NL100SH te komen om daar solid wat geld binnen te harken. Mijn NL10 en NL25 results waren best aardig, dus dit moet helemaal goed komen. Binnenkort zal ik hier even wat stats neergooien. Ik ben er achter gekomen dat ik deze week geen tijd meer heb i.v.m. vrienden, EK etc. Aangezien ik vanaf nu al zomervakantie heb ben ik van plan aardig wat tijd in het pokeren én natuurlijk studeren te steken (crushing NL50 kijken en het handbeoordelingforum volspammem).
Vanmiddag even een 22" monitor halen, speelt wel wat fijner dan een 15,6" laptop! 31 augustus vertrek ik alweer voor een half jaar naar Curacao voor stage en vakantie met mijn vriendin, het plan is om 2 22" schermen mee te nemen en daar ook te gaan grinden. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen!
Byebyee.