Ga naar het forum
Playing NL100.

Meldingen
Alles wissen

Playing NL100.

1,249 Berichten
71 Gebruikers
0 Reacties
35.8 K Weergaven

Beste Pokerstrategeten,

De meeste van jullie zullen me nog wel kennen van het forum, zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik sinds zaterdag terug gekomen van 3 maanden Zuid-Afrika. 3 maanden geen poker gespeeld, maar ik ga weer beginnen.

Ik heb een $1000 staking van Gamble gekregen, hier ga ik eerst wat handjes NL10 mee spelen om weer in te komen. Vanaf het moment dat ik NL25SH begin te spelen gaat de 100.000 handen staking/challenge in. Mijn doel is om zo snel mogelijk op NL100SH te komen om daar solid wat geld binnen te harken. Mijn NL10 en NL25 results waren best aardig, dus dit moet helemaal goed komen. Binnenkort zal ik hier even wat stats neergooien. Ik ben er achter gekomen dat ik deze week geen tijd meer heb i.v.m. vrienden, EK etc. Aangezien ik vanaf nu al zomervakantie heb ben ik van plan aardig wat tijd in het pokeren én natuurlijk studeren te steken (crushing NL50 kijken en het handbeoordelingforum volspammem).

Vanmiddag even een 22" monitor halen, speelt wel wat fijner dan een 15,6" laptop! 31 augustus vertrek ik alweer voor een half jaar naar Curacao voor stage en vakantie met mijn vriendin, het plan is om 2 22" schermen mee te nemen en daar ook te gaan grinden. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen!

Byebyee. :f_love:

Beantwoorden
Citeren
1.248 reacties

GL !
als gamble je stackt, zal hij daar wel zijn redenen voor hebben zeker...
wanneer wordt ik eindelijk eens ontdekt? :)

ik heb nl. het geduld van een zeekomkommer en het agressieniveau van een Japanse Nachtegaal

Beantwoorden
Citeren

GL, ik volg je weer!

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

suc6 man :)

speel lekker je eige spel.

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

GL

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Succes! Op welke room ga je spelen?

Beantwoorden
Citeren

Bolletje! Ga je SH of FR spelen?

Beantwoorden
Citeren

Even een bol. Overweeg ook om weer te gaan spelen. Maar dan misschien wel zelf from scratch. Wat is voor jou de reden om je te laten backen?

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Succes man, ik ga je volgen

@Kees
Waarschijnlijk heeft hij geen moneys meer nadat hij terug is gekomen van een paar maanden south africa?

Btw in 100k handen naar nl100sh is sowieso doable. Je moet op nl25 dan 6/100 lopen, op nl50 3/100 obv :) Moet haalbaar zijn.
Succes

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Astemblieft
GL !
als gamble je stackt, zal hij daar wel zijn redenen voor hebben zeker...
wanneer wordt ik eindelijk eens ontdekt? :)

ik heb nl. het geduld van een zeekomkommer en het agressieniveau van een Japanse Nachtegaal

he?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@ Schelles Ik ga op Stars spelen.
@ PreBowser SH natuurlijk, dat FR nitfest hoeft van mij niet! =)
@ KeesAZ De reden dat ik staked ga spelen is zoals Sjors al zei dat ik vrij weinig geld over heb, aangezien ik ook nog naar Curacao ga is het niet een erg strrak plan om 1k te storten. Anders had ik geen staking aangevraagd, aangezien ik gewoon een winnende speler ben. Gamble krijgt nu dus gewoon geld van me! ;)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Mooie challenge! Alvast heel veel succes met de grind! _cool:

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
@ KeesAZ De reden dat ik staked ga spelen is zoals Sjors al zei dat ik vrij weinig geld over heb, aangezien ik ook nog naar Curacao ga is het niet een erg strrak plan om 1k te storten. Anders had ik geen staking aangevraagd, aangezien ik gewoon een winnende speler ben. Gamble krijgt nu dus gewoon geld van me! ;)

En hoe staat het nog met je zelfvertrouwen? :D

GL sir!

Beantwoorden
Citeren
Leondoro
Poker Player

In geen 100 jaar dat je met beetje normaal brm van 25nl naar 100nl kan gaan in 100k handen.
Ik zou je doel iets naar beneden stellen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gaat wel lukken hoor, ool nog rakeback he!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even een update.

Laatste tijd vrij weinig tijd gehad, ook al heb ik zomervakantie, heb het momenteel vrij druk met feestjes en leuke dingen doen. Ondertussen wel 10k handen NL10 gespeeld om even in te komen, de eerste 5k handen was echt drama, ik moest echt weer inkomen. De laatste 5k handen gingen prima.

Ik ben upgemoved naar NL25 dus de challenge is begonnen. Vanaf nu ga ik proberen elke week sowieso twee keer wat interessante dingen in mijn blog te posten waar zowel de lezers als ik wat van kunnen leren. =)

NL25 graphje so far.

Bye. _love:

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Looks nice, wat is je starsnick? Ik speel er ook NL25/NL50 SH, mijn nick is chipl33t.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Stars nick is Prince-Heary. Waarom speel je NL25 en NL50? Waarom niet alleen NL50?

Beantwoorden
Citeren

Allright nog iemand die SH NL25-50 speelt :P. We beginnen met veel te zijn hier op PS.nl :P

GL nog eens. Ik zal je vaak aan mn tafels hebben :)

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Stars nick is Prince-Heary. Waarom speel je NL25 en NL50? Waarom niet alleen NL50?

Ooh lol die nick komt me heel bekend voor :P

Ik ben atm nog aan het shotten op NL50 met een deel NL25 tafels erbij. Nu 1,75k, vanaf 2k volledig overstappen op NL50 ;)

Beantwoorden
Citeren