Klopt inderdaad, neemt niet weg dat bitcoin cash vandaag weer +25% staat
Ja maar geen resultaten, afgelopen week 3x finale tafel op 888 gehaald maar allemaal eerste prijsjes van $180 en daar dek ik me dagelijkse buyins niet meer mee. Bij Pocarr zijn ze blij met me en het werd beloond, ben in een extra study group gezet met mensen die allemaal ABI van $24 hebben en mijn toernooien gaan reviewen. Qua niveau speel ik t liefst op wina 888 of ACR, vooral de $22's op ACR zijn goud. Verder nog naar Ajax geweest en niet superveel gepokerd. Ik begin ook steeds meer te twijfelen over het pro gaan, als ik zie hoeveel stress erbij komt kijken en hoe hard ik met poker bezig ben weet ik t allemaal niet. Ik vind t een prachtig spel maar begin het wel rustig aan minder leuk te vinden. Ik zie mezelf t niet nog 6 jaar spelen zoals ik nu doe, tijd voor een nieuw soort avontuur ben ik bang. Wellicht in het investeren, dat trekt me wel aan en word redelijk vergeleken met poker. Wellicht dat ik na t slopen van de online games nog wat live ga spelen in ondergrondse 2/5 games. Die schijnen namelijk supersoft te zijn en er valt niet normaal veel geld te halen.
Ik speel net deze interessante hand
No Limit Holdem Tournament
PartyPoker
7 Players
Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter
Stacks:
UTG robzzor (56,200) 187bb
UTG+1 Savc4enko (26,210) 87bb
MP StefanRaaaaab (42,585) 142bb
CO farjo200 (20,150) 67bb
BTN Hero (41,517) 138bb
SB hramonyliktw (30,895) 103bb
BB XameLLeon (49,097) 164bb
Blinds: 150/300 Ante 30
Pre-Flop: (1,110, 7 players) Hero is BTN 8♦: A♥:
4 folds, Hero raises to 750, 1 fold, XameLLeon calls 450
Flop: J♥: J♣: 8♥: (2,310, 2 players)
XameLLeon checks, Hero bets 600, XameLLeon raises to 1,800, Hero calls 1,200
Turn: 2♥: (5,910, 2)
XameLLeon bets 2,730, Hero calls 2,730 River: 3♣: (11,370, 2)
XameLLeon bets 5,460, Hero goes all-in 36,207, XameLLeon folds
Final Pot: 53,037
Hero wins 83,334 (net +41,817)
XameLLeon lost 10,770
FWIW, ik heb op dit moment een 41% ROI op een ABI van $7.46 (Terwijl ik meer dan 3bb/100 over een sample van 240k handen onder EV run) over dit jaar op een sample van 3k games. Misschien is het ook wel gewoon tijd voor iets nieuws, het is overduidelijk dat ik me huidige stakes echt keihard crush. Wellicht als ik in stakes upmove dat ik het weer wat leuker begin te vinden.
Ik zou dat eens duidelijk maken aan u backers. Betrekkelijk stom om hardwerkend en eerlijk te zijn en die ABI te hebben. Qua uurloon dan. Gewoon pushen om up te moven.
Pro poker is wel stressy. Zeker op het begin. Maar om eerlijk te zijn, voor jezelf werken en afhankelijk te zijn van jezelf is altijd moeilijk. Geen safety net in poker.
Maar voor mensen in West-Europa is pro poker zeer moeilijk. Omdat je minstens €2k+ moet verdienen per maand om competitief te zijn met een normale job. Je hebt behoorlijk wat talent en ambitie nodig.
Nu random investeren is nog veel moeilijker. Pakweg dat je op forex trades per maand 7%+ kan verdienen op maandbasis. Dus dan heb je nog heel wat meer kapitaal nodig.
Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
Ik zou dat eens duidelijk maken aan u backers. Betrekkelijk stom om hardwerkend en eerlijk te zijn en die ABI te hebben. Qua uurloon dan. Gewoon pushen om up te moven.Pro poker is wel stressy. Zeker op het begin. Maar om eerlijk te zijn, voor jezelf werken en afhankelijk te zijn van jezelf is altijd moeilijk. Geen safety net in poker.
Maar voor mensen in West-Europa is pro poker zeer moeilijk. Omdat je minstens €2k+ moet verdienen per maand om competitief te zijn met een normale job. Je hebt behoorlijk wat talent en ambitie nodig.
Nu random investeren is nog veel moeilijker. Pakweg dat je op forex trades per maand 7%+ kan verdienen op maandbasis. Dus dan heb je nog heel wat meer kapitaal nodig.
De 21e ga ik ook vragen om upgemoved te worden, en ben er ook vrij zeker van dat t wel gebeurd. Verder als ik pro zou willen gaan zou t me niet zoveel uitmaken waar t is. In NL word t moeilijk zou ik geen HS sicko worden. Thailand of Brazilie of Malta lijken me erg mooie landen om in te wonen. Fwiw, ik investeer niet random, heb me er echt best veel in lopen verdiepen afgelopen 3 maanden en wilde nu eindelijk eens beginnen.
Dan zou ik naar Brazilië gaan Jordy of Griekenland in deze twee landen heb je als je het mij vraagt de meeste mooiste vrouwen ter wereld das ook belangrijk:f_love:.
Ik ben nu alweer bijna een maandje terug maar wil nog steeds het liefst vandaag nog terug ben 5 week naar Griekenland geweest heb er veel familie wonen want ben zelf half Grieks.
Zit er zelf ook aan te denken om over een half jaar ongeveer voor een langere periode daar heen te gaan ondanks de grote crisis daar is het leven zoveel fijner dan hier ik kan het gewoon doen ik heb nog steeds geen kinderen en ben niet getrouwd.
Volgens mijn vader kan je daar al leven vanaf minimaal 750 euro per maand dan heb je het niet ruim natuurlijk maar stel als je 1500 per maand kan verdienen standaard of meer natuurlijk dan kan je daar echt bijna alles doen.
Ik wil er eerst een kleine jaar gaan genieten en daarna op de eiland Mykonos ligt een uur varen van de Eiland waar me Familie woont een eigen onderneming starten in het verkoop van (Fish&Chips) je kan daar in een toeristen seizoen Mei t&m Oktober een heel jaarsalaris verdienen het is wel aan poten dan maar dat vind ik niet erg.
Dat is zeker belangrijk, heb zelf nog nooit nagedacht over Griekenland maar ben er wel eens geweest en vond het erg mooi.
Net 2e geworden op een deepstack op wina voor 160 euro. Nu kijken wat ik in de big 16.50 op kan brengen, 31/119
Natuurlijk 1x erin krijgen met 75% en daarna met 50% en beide verliezen, wel 130k gebouwd in de $11 mini sunday starter.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Net 2e geworden op een deepstack op wina voor 160 euro. Nu kijken wat ik in de big 16.50 op kan brengen, 31/119
Feli:f_thumbsup: Toch weer een leuk bedrag het gaat lekker Jordy ga zo door.
Morgen ga je aanvragen toch als je mag upmoven in stakes aan welke minimum buy inss en welke max kunnen we verwachten?.

Ik ben upgemoved, ze waren erg blij met me zeiden ze en ik had wat leaks gefixt wat hun graag wilden zien. Hierboven zijn de stakes die ik nu mag spelen, ik heb er zin in.
Op winamax mag ik tot 30 euro freezeouts spelen. Wel kan ik nu 10-15k downswings verwachten
Dankjewel Ilgenio, geen beste eerste dag op me nieuwe stakes
$270 down en redelijk wat onder ev gerund maar heb nog een 150k stack in bounty builder 7.50, kijken of we er nog wat van kunnen maken
Zo ontiegelijk vervelend dit, je weet dat ze je floaten met aas hoog 100% van de keer hier op de flop en toch weer afbetalen