Jammer dat je de HU niet won. Al lijkt me best lastig zo'n HU in een Win de BTN toernooi. Dan kun je door slechte kaarten veel uit positie komen te staan.
Ja 3 handed ging t mis, ik had 300k met een shortstack die 90k had met big blind van 50 en ik moest redelijk tight verdedigen icmwise door die gozer.... Oftewel telkens weer de big blind op me kop
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ja 3 handed ging t mis, ik had 300k met een shortstack die 90k had met big blind van 50 en ik moest redelijk tight verdedigen icmwise door die gozer.... Oftewel telkens weer de big blind op me kop
Dat is inderdaad lastig. Al wel jammer dat je zo'n chiplead niet kon uitbuiten.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Vanavond nog wat gescoord?
Ik ben benieuwd.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ja 3 handed ging t mis, ik had 300k met een shortstack die 90k had met big blind van 50 en ik moest redelijk tight verdedigen icmwise door die gozer.... Oftewel telkens weer de big blind op me kopDat is inderdaad lastig. Al wel jammer dat je zo'n chiplead niet kon uitbuiten.
Vanavond nog wat gescoord?Ik ben benieuwd.
Ik heb nooit de chiplead gehad, er zat nog een iemand boven mij met veel meer en daarom moest ik zo tight defenden wat resulteerde in dat ik telkens bb weer op me kop kreeg. Gister niet gespeeld, veel gezeur gehad en daarnaast weinig tijd.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ja 3 handed ging t mis, ik had 300k met een shortstack die 90k had met big blind van 50 en ik moest redelijk tight verdedigen icmwise door die gozer.... Oftewel telkens weer de big blind op me kopDat is inderdaad lastig. Al wel jammer dat je zo'n chiplead niet kon uitbuiten.
Vanavond nog wat gescoord?Ik ben benieuwd.
Ik heb nooit de chiplead gehad, er zat nog een iemand boven mij met veel meer en daarom moest ik zo tight defenden wat resulteerde in dat ik telkens bb weer op me kop kreeg. Gister niet gespeeld, veel gezeur gehad en daarnaast weinig tijd.
Dan was de grote van de chipleader zijn stack niet duidelijk.
Ok de keuze is gemaakt, vandaag was de druppel, runde weer als een banaan voor de zoveelste sessie in de afgelopen maanden. Ook ligt het mtt schema me niet meer super met mijn huidige opleiding qua tijd. Ik heb bij Pocarr m'n ontslag ingediend. Ik ben klaar met de mtt variance (Ja kom maar op met die reacties :f_biggrin:) Maar ik wil gewoon weer een vast inkomen met poker hebben wat ik de voorheengaande jaren wel heb gehad. Ik weet niet of dit ook betekend dat ik weg ga als coach bij pokerstrat want de kennis heb ik wel nog steeds. Iets wat al langere tijd me interesse trekt is de mixed games vanaf 20/50nl, ik krijg vaak te horen dat ze super soft zijn en er veel geld op te verdienen valt. Een nieuw avontuur, iets waar ik aan toe ben en ik ben er verzekerd van als ik me er vol voor inzet ik er in kan slagen. We zien wat er gaat gebeuren, de tijd zal het ons vertellen.
Heb mijn woordje gedaan
Het leven bestaat uit (soms moeilijke) keuzes. Kan je helemaal begrijpen, zit zelf ook op zo'n punt, dus succes met je nieuwe plannen!
Succes met je nieuwe start en anders kun je altijd switchen naar een cash game coach, maar daar zijn er natuurlijk al redelijk veel van.
Tsja al je je niet meer kan motiveren op MTT dan is keuze denk ik goed gemaakt. Je kunt wel door blijven modderen maar daar kom je vaak niet verder mee.
Suc6 met je volgende stappen!!
Dankjewel
Net wat 25nl cash gespeeld op winamax, 2.5 buyins up. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet spelen, wellicht de 45/180 mans op stars?
Jammer dat het niet ging zoals je wilde op de MTT's. Het is wat "The Shove" altijd tegen me zegt: het is een mijnenveld. Hoe meer spelers, hoe meer variance. Voordeel is uiteraard dat je ze niet allemaal persoonlijk eruit hoeft te knikkeren.
De swings zijn groot bij de MTT's, dus voor een vast inkomen is het idd lastig. Toch kun je plots als een streep runnen, maar het is mentaal zwaar als je in een mindere fase komt.
Gewoon kiezen voor de variant(en) die jou het meeste opleveren per uur.
Succes man!
Dankjewel![]()
Net wat 25nl cash gespeeld op winamax, 2.5 buyins up. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet spelen, wellicht de 45/180 mans op stars?
45 mans zijn leuke sit and gos voor te grinden. Heb ze vroeger ook gespeeld, variance kan er ook soms groot in zijn en de 180ste ook. Test ze eens alle 2 en je zal wel zien wat beste bij u past. 6 max hypers niets voor u ?

Ik heb de 180's al eerder gegrind en weet wat voor variance ik erin kan verwachten
180's zijn toch ook mtt's? Als je toch kleine fields zoals dat wilt spelen zijn er betere plekken imo
T zijn mtt's maar t verschil in variance is wel enorm hoor, wat zou je zoal zeggen Green, Ipoker only?