Eindelijk weer spelen na 6 dagen niks doen. Had een toetsweek op school en kan nu weer focussen op poker. 5x starting stack in 16.50bounty builder en 2 bounties van $11 4x starting stack big 4.40 4x starting stack in de 8.80 op 888 3x starting stack in de 7.50 deepstack op stars en 4x starting stack in de $12 mini lightning op 888. Voelt goed om terug te zijn
Danku totaal $22 in bounties opgepikt in de 16.50 bb maar net voor t geld gebust, net zoals zo'n beetje alle andere toernooien
Jawel, ben nog bezig. 27k in de mini marathon en 25k in de $5 deepstack op 888 Stond 2/39 in de $12 lightning op 888 maar maakte een triple barrel bluff tegen een''reg?'' en die called me echt super retarded af dus weer terug op 50k als 18/27
Handje zal ik later posten.
Laatste 18 KK tegen AA krijgen...

En dan vervolgens met je laatste chips nog zo'n belachelijke setup krijgen 
Nee volgens mij had ik een verlies van $60 ofzo, verder niet naar om gekeken. Pc uit, was redelijk gefrustreerd
Jammer. Al zijn het 2 coolers natuurlijk. Al is zeker de river bij hand 1 natuurlijk zuur.
Heb je trouwens nog de Sunday Million en Storm gespeeld afgelopen zondag en zo ja hoe ging het?
Beide niet gespeeld, ochtend en middag sessie gespeeld en nadat ik $300 down was na 25 toernooitjes en 1 daarvan gecasht vond ik het wel mooi voor de dag en besloot ik te stoppen. Doel was wel om vanaf deze maand dit jaar stukken meer volume te draaien als afgelopen jaar om variance er sneller uit te grinden en simpelweg gewoon meer te verdienen. Tot nu toe gaat dat me goed af, zit al op de 100 toernooien deze maand en ben nu weer aan het klikken. Wel al volgens mij 1k down deze maand, me mini heater van afgelopen maand is echt zeer overduidelijk over.
Bizar hoe ik weer run sinds een week. Heb het denk ik wel al 15 keer erin gekregen tegen Azen of koningen met vrouwen en boeren. Alle backdoors worden gehit door tegenstanders, elke runout is slecht ondanks me goede bb/100 krijg ik het gewoon niet voor elkaar om ook maar iets te shippen. Motiveert me ook niet echt om veel volume te draaien, maargoed we doen t wel. Boom beide handen laatste 100 en beide handen meteen helemaal doodgeflopt Boom
Je word er zo moe van, elke keer denk je eindelijk goed te runnen in een toernooi en word je weer uit je droom geholpen..
Erg leuk om dit blog te lezen!! En petje af voor het volume wat je draait en al helemaal hoe je het voor elkaar krijgt om op 8 tot 10 schermen tegelijkertijd te spelen. Hoop dat ik dat ooit ook nog eens voor elkaar krijg.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Internet uit, mobiel uit, facebook uit alles uit dan kan iedereen t![]()
Toch blijf ik het knap vinden. Ik krijg al stress als ik in twee handen tegelijk zit. Maar dat zegt denk ik ook wel iets over mijn niveau haha.