Goed, ik zal misschien beginnen met een kleine introductie.
Mijn naam is Kevin, ik woon in Antwerpen (meerbepaald Kapellen) en ben al enkele jaren met poker bezig (meestal wel met zeer grote pauzes).
Hoe het al die jaren verlopen is:
Ik bouw een stack op, ik tilt, verlies alles.
Ik krijg een bonus van iets dergelijks, ik zie mijn bankroll in stijgende lijn gaan, tot de tilt --> alles kwijt.
Nu is het tijd dat ik hier verandering in breng, want ik ben al dat tilten en opnieuw beginnen vrij beu aan het worden.
Ik ben iemand die niet tegen zijn verlies kan & in poker is dat misschien niet altijd een goede eigenschap. ♠_frown:
Waar ik nu mee bezig ben:
Ik had onlangs nog 56$ van de bonus, jammer genoeg door tilt weer kwijtgespeeld. Nu ben ik dus aan het wachten op mijn TAF bonus. Ik zit nu aan 35$. Een vriend is bezig zich tot de 100 punten te spelen, waardoor ik dus mijn 50$ bereik die ik kan laten overzetten op mijn PartyPoker account.
Waarom ik wacht? -> Ik heb besloten nooit zelf geld te investeren in online poker.
Tot die tijd ga ik leren & niet spelen.
Vroeger, toen ik van mijn 5$ op pokerstars 50$ maakte was mijn zelfvertrouwen zeer groot. Dit zelfvertrouwen ben ik nu echter grotendeels kwijt (wat betreft poker toch). Daarom wil ik nu leren en zodus fouten vermijden.
Nu ben ik BSS artikelen aan het lezen. Ook volg ik af en toe een coaching (of dit ga ik toch zoveel mogelijk proberen doen.)
Mijn doelen voor de komende weken
NIET TILTEN. Dit zal denk ik de zwaarste opdracht zijn.
BSS artikelen lezen en herlezen
Videos kijken & coachings volgen
BANKROLLMANAGEMENT
Ik had een andere blog. Na deze nog is een keertje gelezen te hebben heb ik besloten een nieuwe te starten. De rede hiervoor?
Ik moest best wel lachen toen ik zag hoe kwaad ik werd door bad beats.
Dit is iets waar ik mee moet leren leven en zal deze ook niet meer uiten in mijn blog. Als er toch iemand interesse heeft (enkel de openingspost is een beetje interessant, als je meer over mijn pokergeschiedenis te weten wilt komen), klik dan HIER
Anyways,
Wish me good luck
Voorlopig zal ik hier niet veel updaten, tot ik die 50$ binnen heb.
Groeten,
Kevin
Edit:
Ik heb mijn grafiek van vorige blog teruggevonden en op een 3500 handjes had ik snel de 100$ grens bereikt. (Feit: slecht BRM, vaker aan hogere limieten gespeeld + begonnen aan de 0.02/0.04 tafels en niet 0.01/0.02)
Nu ben ik van plan aan de laagste limieten te beginnen en hopelijk eenzelfde stijgende lijn aan te houden, zonder het geld er op 10 minuten door te spelen op hoge limieten. En duidelijke limieten stellen van wanneer ik naar hogere limieten mag.