Eerst en vooral zal ik mij even voorstellen:
Ik ben pokerfacie18, 21jaar en woonachtig te Retie (Belgie).
Momenteel studeer ik Master Chemie aan de KUL, heb dus weinig les en veel pokertijd!
Ik speel ongeveer al 5jaar poker, dit begon met gewoon met maten thuis en daarna ook online. Eerst begin dit met freerolls en oefengeld, daarna ook voor echt geld. Mijn eerste stortingen speelde ik door slecht BRM en bad play vlot erdoor. Sinds een maand ben ik volop bezig met artikels lezen, video's kijken en HH te reviewen. Dit zorgt ervoor dat mijn spel steeds beter en beter wordt. Daarom start ik nu mijn eigen blog waarin ik mijn vorderingen ga bijhouden en ook speculatieve handen zal posten om jullie feedback te krijgen (uiteraard zal ik ook gebruik maken van handbeoordelingsforum).
Doel:
Ik ga mij concentreren op de 0,50$ 45 en 90mans op pokerstars, iets wat ik vroeger niet deed. Vroeger speelde ik alles door elkaar: SNG, MTT en cashgames..
0$-100$ => 0,50$
100$-250$ => 1,00$ (downmove bij 70$)
Mijn doel is dus om een BR van 250$ te verkrijgen, met als enige reden om een goede beginroll te hebben voor het spelen van de 2,5$ 180mans. Graag zou ik in de toekomst een winstgevende speler willen worden op deze SNG's.
Startroll: 30$
Eerste tornooitjes zijn al geregd, Let's ship!