Ga naar het forum
PokerStrategy for e...

Meldingen
Alles wissen

PokerStrategy for ever!

36 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
2,594 Weergaven
divvie
PokerStrategist

Die eerste zin is echt zon typische Robbie zin als die aan het tilten is

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D

Nah, vond hem gewoon leuk.

Beantwoorden
Citeren

Divje, ik ben nooit op tilt. Het zit in de gedachten van de lezer. M.a.w. : de lezer tilt zelf op het moment dat hij/zij mijn schrijfsel in zich opneemt.

Hmm...zijn er nog vrouwen hier? Als het antwoord "neen" is zegt dat alles over ons, sprinkhaantjes.

Goed bezig Zee, veel succes!

Edit: Die Divverd, de vlegel, heeft stiekem heel veel plezier bij het lezen van onze blogs, Zee. Een goed zaak! :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
YxieAA
Oldschool Grinder

Hmm...zijn er nog vrouwen hier?

ja

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe gaat het de afgelopen tijd op pokergebied?

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heeft even weer stil gelegen. Ben mijn binary options systeem aan het testen en ga er komende week live mee beginnen. Dat moet je wel goed doen, dus even geen poker.

Loopt het eenmaal, dan kan ik lekker pokeren en hoef ik alleen de charts in een klein venster in de gaten te houden en af en toe een trade te plaatsen.

Het vervelende is dat PLO8 eigenlijk pas later op de dag interessant wordt en ik mijn bankroll grotendeels heb uitgecasht voor privé en traden. Ik moet dus even opnieuw opbouwen voor ik weer echt aan de slag kan.

Heb nog wel links en rechts een tientje staan, maar dat speelt lastig.

Voor MTT's heb ik eigenlijk geen tijd (helaas). Ze duren me momenteel gewoon te lang qua beschikbare tijd. misschien later weer.

Ik overweeg ook om die time toernooien eens mee te pakken. Lekker snel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Tijdtoernooien zijn inderdaad vrij snel en je weet wanneer het is afgelopen.
Op de Saturday Countdown na duren ze momenteel maximaal 60 minuten. Dat is inderdaad prima te doen.
Succes met het testen van het binary options systeem en het traden.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Beantwoorden
Citeren

Hey Zee :)

Ook van mij weer veel succes!

Heb geen blogs meer, dus post hier en daar wat op andermans blog. Met permissie natuurlijk!

Ben zelf wat aan het freerollen, maar ben niet meer zo goed erin. Bij de tien cents toernooitjes van tien of negen man heb ik meer succes. Dus speel ik er daar wat meer van.

Welke limieten speel je nog momenteel?

Een fijn weekend gewenst!

;)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks Robbie :)

Momenteel speel ik bijna niet, eigenlijk. Ben deze week hard aan het oefenen met mijn binary options strategie, waarmee ik vanaf maandag live bezig ga.

Qua poker speel ik af en toe bij het slapen gaan nog een paar freeroll SNG's of freeroll op P770.

Had laatst nog een ticket gewonnen daarmee, maar dat was omdat ik tijdens het spelen met een flinke stack in slaap was gevallen (stond op dat moment 1e :P) en op de 5e plek eindigde, wat genoeg was.

Die freeroll SNG's zijn wel leuk om te leren multitafelen. Haalde ik eerst hoogstens 3 of 4 tafels tegelijk, dan speel ik er nu zo'n 8-10 tegelijk. Goede oefening.

Kort geleden nog mijn restje stack op FTP weggedonkt in een balorige bui, maar dat was meer omdat ik daar toch niet meer speel en het te weinig was om uit te cashen.

Ben wel bezig met wat rekenwerk over die Time MTT's, om daar een beetje een strategie voor te bedenken. Voor gewone MTT's heb ik momenteel te weinig tijd, maar wanneer ik lekker draai met de binary options, dan ga ik tijdens het wachten op entries waarschijnlijk wel toernooien spelen.

Hij ook een fijn weekend :)

(visweer :D)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf wel eens een tijdtoernooi gespeeld. Al is het wel van de type hoe je moet spelen.
Bij 15 (15bb stack om te beginnen) en 30 minuten (20bb stack om mee te beginnen) varianten probeer ik een goede spot te vinden om mijn stack te verdubbelen en daarna de kat uit de boom te kijken om mijn stack uit te breiden, maar voor de 60 minuten variant (25bb stack) heb je wat meer ruimte om zonder push/fold strategie je stack uit te breiden.
Qua weer ziet het er tot nu toe prima uit. Is voor mij jammer dat mijn voetbal-tegenstander te weinig spelers hebben voor vandaag en daarom is de wedstrijd afgelast.
Ook namens mij een fijn weekend ;)

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Hoe gaat het met Binary options?

Ga binnenkort een systeem uit proberen met BO, ik ben op zoek naar een betrouwbare broker, misschien kun jij mij wegwijs maken.

Het systeem dat ik heb opgebouwd met forex, neemt in de praktijk meer tijd in beslag dan ik had verwacht. Het is continu selecteren en onderhouden en een pc die op volle toeren draait. Het uiteindelijke doel ben ik nooit/nog niet aan toegekomen. Van alle signal providers die ik ben toegekomen, maken verkeerd gebruik ban het Martingale systeem, omdat daarmee de beurs wiskundig benaderd wordt, en dat is per definitie verkeerd. Mijn doel is, als een munt aantrekt en sterker wordt en vice versa, gebruik te maken van het martingale systeem. En uiteindelijk zin en onzin van een dergelijk systeem vast te stellen. Een martingale systeem in roulette slaat nergens op, maar geldt dat ook voor de beurs?

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92
Oldschool Grinder

dat martingale systeem is dat niet de bekende "verdubbelingstacktiek?"

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gaat lekker met BO.

Alleen ben ik kampioen in niet aanwezig zijn wanneer er setups zijn :D

Qua broker is denk ik 24Options of Stockpair de beste keuze wat naam betreft. Ook over PowerOptions heb ik aardig wat goeds gehoord.

Af te raden zijn vooral SpotOptions-brokers. Niet dat ze allemaal slecht zijn (TopOptions is bijvoorbeeld wel betrouwbaar), maar zeker voor kortetermijntraden zijn ze te onnauwkeurig. Ook zijn er een aantal (BdB bijvoorbeeld) waar toch wel twijfels bij zijn. Zou TopOptions een beter platform hebben, dan zou dat mijn eerste keuze zijn.

Voor langetermijntrades heb je wat meer keuze en is bijvoorbeeld Stockpair wel een aanrader, al vind ik zelf de payouts wat laag.

Over het algemeen betalen de SpotOptions-brokers wel hogere winst uit, maar met een vaak erg laggy en onnauwkeurig platform smelt dat als sneeuw voor de zon weg, wanneer het een close call is.

Wat betreft de Martingale: nooit doen! Is echt een afrader! Het is in feite gewoon een slechte vorm van money management. Door te traden met een vast percentage van je bankroll, bijvoorbeeld max. 2%, heb je een optimaal systeem.

Bij Martingale loop je meer risico op een flink verlies, om gewoon 1 unit te winnen. In mijn vele tests kwam de Martingale er altijd als verliezer uit.

Je moet het zo zien:

Bij een vast percentage riskeer je altijd procentueel evenveel om een procentueel evengrote winst.

Bij een Martingale riskeer je in de basis een veel te klein percentage om echt profijt te hebben, terwijl je in latere stappen zelfs méér dan een aanvaardbaar risico loopt (met een veel te groot percentage) om dat kleine beetje winst te pakken. Het is dus echt een slecht gebruik van je budget.

Wat betreft signal providers blijf ik van mening dat je er gewoon weg moet blijven. Gewoon zelf leren traden, want een signal provider gaat het alleen om jouw affiliate money (meestal bieden ze je de 'optimale broker' aan) of om het bedrag dat je hem overmaakt (en dus minder te besteden hebt aan trades).

Op de site die ik al eerder noemde (BinaryOptionsThatSuck.com), kun je echt alles vinden wat je moet weten, inclusief info over veel brokers en een heuse tradingschool.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hmmm....

Van poker zelf is nog niet veel gekomen. Ben nog druk bezig met mijn systeem (dat er erg goed uitziet) en speelde maar 1 freeroll tot nog toe (wel weer $25 erbij, dus 1 trade extra :P)

Momenteel test ik tijdens het wachten op een trade, maar wanneer mijn test is afgerond ben ik van plan om die afwachttijd te gaan vullen met poker.

Beantwoorden
Citeren